http://www.youtube.com/results?search_query=top gear season 9 iig season 9 episode 2 & 1 te vinden, wel in stukkies gehakt
Ik had gelezen dat ze pas in het najaar op veronica komen? Niet dat het mij iets uitmaakt want ik kijk ze op de bbc(beter voor de taal(grapjes), je mist niks(veronica knip deeltjes weg voor de reclame) en geen reclame!)
ps die veyron heeft nog geen ronde tijd, omdat bugatti ze geen handgeschakelde wil leveren waarmee ze op hun circuit mogen...... Dus daarom doen ze een oproep aan veyron eigenaren of ze hem ff mogen lenen, ze bieden zo veel geld als je wil(tot 30 pond )
Gewoon downloaden, hoef ik dat op Veronica ook niet te zien (meestal toch aan het werk) Was weer een mooie aflevering
Iemand afgelopen zondag gezien met die 'raket'? Humor! Vooral dat gezicht van Richard Hammond. Schitterend!
Damn, vandaag bleef er echt NIKS over van die Renault Espace zo'n beetje toen er een trein tegenaan reed. \o/
Dikke kick, maar ben te lui om een nieuwe topic aan te maken dus veranderen we enkel de titel . Het nieuwe seizoen is vandaag begonnen en al direct een nieuwe record bij de power lag: 1.10.xx door de Ferrari FXX. Ook is de identiteit van the Stig bekend gemaakt. Het is niemand minder dan... Michael Schumacher! Of is hij het toch niet?
Ik dacht vanaf het begin dat ze zijn helm af wilden doen dat hij het niet echt zou zijn, en toen het Schumacher bleek te zijn geloofde ik er al helemaal niet in. Vond die nieuwe Lotus wel echt een mooie auto, vette aflevering weer
Aah shit, aflevering gemist... was het echt als grap bedoelt dat het Schumacher was? of leek het aardig serieus te zijn?