Inderdaad wat een wrede serie. Ik vond die scene ook heel vet dat Rust die gelovigen ging analyseren. En dat ie min of meer uitlegt dat als de enige incentive is waardoor een mens zich goed gedraagt het feit is dat hij of zij achteraf een beloning krijgt (de hemel), dat hij ze juist 'out in the open' wil hebben. Toch ben ik nog wel heel nieuwsgierig naar het verband tussen de family tree / the sprawl (to quote Rust) (Tuttle en Childress) en Carcosa/the Yellow King. Ook zei Rust in aflevering 1 of 2 toen hij geïnterviewd werd door die politieagenten: "time is a flat circle". Toen ze Reggie Ledoux pakten zei hij dat ook. Daar ben ik ook wel heel erg nieuwsgierig naar.
Ja man echt geweldig. Ik blijf erbij hoor...steengoed acteerwek van Matthew. Heb hem niet vaak zo goed zien acteren. In The Wolf of Wall Street was hij echt goed en misschien nog een film of twee....maar this is something else.
Ook echt fucking props voor de make-up afdelingen. We zitten met drie tijdlijnen en in elke tijdlijn zien ze er anders uit, maar super realistisch.
Erg tof einde, maar.. Spoiler Wat ik wel altijd jammer vind met zulke situaties wanneer ze zo'n serie moordenaar achterna gaan, dat ze niet genoeg nadenken en rondkijken en jahoor dan komt de moordenaar ineens tevoorschijn en raken ze gewond, nu hebben ze dat een beetje verholpen doordat Rust soms hallucineert maar het is zo voorspelbaar (nota bene in zo'n doolhof omgeving). Verder ook jammer dat Marty niet kan mikken Intro en ending song zijn echt geweldig.
Maandag is nooit meer hetzelfde. Gelukkig hebben we nog een deleted scene. http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/video-true-detective-deleted-scene-3236951
Echt weer typische tabloid onzin van zo'n site he.. Spoiler Het einde laat duidelijk zien dat hij een hart heeft.
Waar komt dat gerucht van Brad Pitt vandaan? Kan hem vaak niet uitstaan in films, ondanks dat hij opzich wel een goed personage zou kunnen zijn.