Kunnen ook nog twee vrouwen worden. Niks is nog bekend eigenlijk zijn pas net aan het script begonnen.
Wat ik hoop: Ryan Gosling Denzel washington Worst-case scenario: sarah bollocks en Julia roberts! Roberts speelt als het paard en sarah in space! True space horse!
Mij lijkt een combi van Edward Norton en/of Joseph Gordon Levitt en/of Nick Nolte wel wat. Maar qua vrouwen zou ik het niet zo goed weten eigenlijk. Eva Mendes en Jennifer Connely? Hoop dat het in ieder geval een hele andere kant op gaat, zodat het niet te vergelijken is.
Eva Green vind ik altijd wel cool, Rachel Weisz ook. Qua heren lijken me Tom Hardy en JGL wel een gave combi. Of Jon Hamm en Gosling! Maar ik weet nu al dat niemand het goed gaat raden.
Norton is al jaren mijn favoriete acteur. Eigenlijk sinds Rounders en American History X Edit: Wacht effe. Norton en Pitt weer samen in True Detective. Yes please.
Depp vind ik persoonlijk al een aantal jaar niks. Ik zie iedere keer een verbastering van Jack Sparrow. Laatst even die Indianen film van hem gekeken en heb me echt met pijn en moeite die film afgekeken. Die film ervoor van fear and loathing schrijver vond ik ook geen zak aan. In alle eerlijkheid zijn de pirate films ook niks. TRUE DETECTIVE - Edward Norton en Loki - Christian Bale en Idris Elba - Russell Crowe en Benedict Cumberbatch - Fassbender en Daniel Craig
Loki als in Loki Prisoners of Loki Avengers? Want beide mag ook. En als je voor Cumberbatch kiest, doe dan meteen met Elba. Sherlock en Luther, True Detective!
True that, true that ;-) Maar ik hou van tegen, tegenstellingen. Vind dat rauwe, Australische gecombineerd met het verfijnde van Cumberbatch wel gaaf. Elba en Cumberbatch vind ik persoonlijk een vage combo, kan niet helemaal pin pointen waarom. En ja, Loki Avengers ;-)
Idd! Helemaal vergeten die gast! Jammer dat deze knakkers te oud zijn, maar wat dacht je van deze 2 in hun prime time jaren? - Christopher Walken samen met Gary Oldman! Totaal niet possible natuurlijk, maar "what if" time travel muhahahahahah.