True Pineapple.... Wtf hahah. Als persiflage..... Ik zie James al lullen als Rust en Seth zie ik wel zo een bekkie trekken als Woody.
galifnaikisikskiasaksaskasaskas wat een achternaam. Ik zou me wel kapot lachen als ik zijn gezicht ga zien in de volgende season.
Net ook afgekeken en wat mij niet helemaal duidelijk is Spoiler waarom het eerste meisje (Dora Lang volgens mij) gewoon openbaar geplaatst werd door de dader(s) en ze bij de rest gewoon heel "sneaky" waren. Was daar nog een betekenis achter of was het puur omdat het verhaal ergens mee moest beginnen
Spoiler Dat komt omdat Errol gepakt wilde worden. Daarom was Dora Lang openbaar en die andere aan die brug ook (waarvan Rust tijdens zijn verhoor de file van mocht inzien). Errol zegt in de laatste aflevering tegen zijn vrouw "it's been weeks for i left my mark". Dit heb ik gelezen in een interview met de maker van True Detective. Link zo niet voorhanden. /Mod Gebruik a.u.b spoilertags - Hybrid
Spoiler maar dan is het toch raar dat hij pas 15 jaar later gepakt wordt en in de tussen tijd niet weer een slachtoffer ergens achter laat @Reckuuza en Jorrie; Het is ook niet handig om de laatste pagina's te lezen als je nog niet klaar bent. Je weet dat altijd wel iemand spoiler tags vergeet
Meestal vermijd ik ook wel de topics van grote series, deze valt dan nog wel mee En inderdaad, het gaat vaak goed hier maar je hebt kans op een rotte appel helaas.
Inderdaad, gewoon spoilertags gebruiken. Zeker bij een serie die net een paar weken geleden is gestopt je kan niet verwachten dat iedereen elke aflevering gezien heeft op het moment dat het uitkomt en het is ook niet leuk als diegene dan niet meer in een topic kan komen door spoilers. edit: ik zie dat hij net nieuw is zal nog wel even ingeburgerd moeten worden
Ep6 was van zulke epische proporties dat ik het bijna niet kan geloven. Ik zag billen, bizarre uitspraken, en actie. Waarom duurt dit maar 8 afleveringen?! Stelletje apen daar bij dat HBO.