Halverwege ep 7, erg sterk hoor. Vanavond verder kijken, ben benieuwd hoe het afloopt, erg sterke serie zeg, niet verwacht.
Uitgekeken, goed einde, alleen: Spoiler Ik vond het alleen wel vergezocht met dat spaghetti monster met groene oren in verband brengen met dat huisje dat geverfd was en dat die oude vrij dat nog precies weet wie dat was, wel erg toevallig allemaal En die middelvinger scènes tussen Rust en Hart, 'don't ever change man'
Had alles opgespaard, en gisteren de laatste 6 eps achter elkaar gekeken. Wat een serie, echt heerlijk. Wou maar 2 eps kijken gisteren, maar kon na episode 4 niet meer stoppen met kijken.
Gisteren aflevering 4 gezien. Spoiler Die laatste scenes in die ghetto. Het idee is briljant maar het camerawerk is ook echt goed gedaan!
Begin juni al op blu-ray/dvd! Awyeah, gewoon meteen kopen. Zag laatst wat quotes en die blijven me toch eens zo geweldig geniaal. Wat een machtige serie, moet alles winnen. Serieus, volgens mij is er niet echt een award voor cinematography maar blijf me daar echt om verbazen. Serie heeft by far (qua series tenminste wel) de mooiste beelden.
I beg to differ... Hannibal staat op 1 voor mij persoonlijk. Sfeer en ambiance is doorgetrokken in elke scene en omgeving.
Jup op dit vlak vind ik Hannibal ook beter al komt True Detective erg in de buurt. Zou de serie trouwens niet snel nog een keer gaan kijken. Hoewel Rusty geniaal was en de dialogen blij vlagen ook heb ik al heel snel bij dit soort series, waar het echt om de spanning draait van wie de dader is, niet snel meer de neiging om het nog een keer te kijken. Uiteindelijk vond ik het verhaal in z'n geheel toch lichtelijk teleurstellend