Toen ik de trailer zag, dacht k meteen dat dit verhaal meer over politiek en "aan welke kant sta je" zou gaan dan seizoen 1. Nice ben benieuwd.
Heerlijk hoe de theme weer gelijk in je hoofd zit. Is nog een unreleased song van Lera Lynn. Kan niet wachten op de volledige versie. Eerst Game of Thrones en daarna gelijk True Detective als GoT is afgelopen.
Ik ben heel erg benieuwd naar Vince Vaughn in een serieuze rol. Ik heb nou niet bepaald een hoge pet van hem op als acteur. Al moet ik toegeven dat comedy ook niet echt mijn genre is. Hopelijk gaat hij (mij) verassen!
Nou ja Matthew Mcconaughey is het perfecte voorbeeld haha. Vaughn was heel erg goed in Swingers. Jammer dat die alleen maar komedie doet de laatste tijd en dus daar bekend om is. Zie hem eigenlijk makkelijk een sterke rol neerzetten. Zelfde met Colin Farrel. In Bruges zegt genoeg.
Ik denk dat die Vince Vaughn ons nog positief gaat verrassen. Matthew MCon was immers ook aardig vaak in een comedy te vinden en hij zette me toch een rol neer in season 1.
Het ziet er wel tof uit, maar nog steeds niet zo impressive als seizoen 1. Dat was echt pure kunst, terwijl dit meer een normale actieserie met wat mysterie lijkt te worden.
De trailers van seizoen 1 lieten ook niet echt zien imo. Dat leek eerst ook alleen een wat diepere politieshow. Maar liet niet echt zien hoe ver het ging qua geloof etc.
Kijk hier zeker naar uit, maar betwijfel eerlijk gezegd of ze het niveau van seizoen 1 kunnen evenaren. Die was echt heel erg goed. Vond het knap om te zien hoe Woody Harrelson zich niet liet wegspelen door de acteerprestatie van McConaughey. Mannen waren beide echt ijzersterk. Ik had gehoord dat elk seizoen wel het thema van 'rituele moorden' zou blijven volgen, alleen telkens in een andere setting. Komt hier nog niet echt goed uit naar voren, maar we gaan het meemaken.