Ik wist het nog niet, maar ben er wel blij mee. Kan ik een beetje dat ritme, elke week een nieuwe episode kijken, aanhouden.
Heb er ook zin in, maar heb ff snel (en heel voorzichtig) een aantal reviews doorgelezen en het schijnt helaas toch niet het niveau van seizoen 1 te halen. Had ik eigenlijk ook niet verwacht, want seizoen 1 was echt supergoed. Ben benieuwd, zou al mooi zijn als ze een beetje in de buurt van dat niveau kunnen komen.
Intro. -- Even wennen dat wel. Maar dat gaan we ieder seizoen wel krijgen met totaal nieuw characters en verhaal. Al zit er genoeg weirde scenes zoals seizoen 1. Maar verder straalt de kwaiiteit er wel weer vanaf. Vind iedereen wel goed spelen vooral Ani. Aan de character van Vince Vaughn moet ik nog even wennen. Komt nog niet helemaal over,
Vond 'm ook wel wat tegenvallen maar snap het wel met zo'n hoog verwachtingspatroon na seizoen 1. Maargoed, wie weet gaat de serie nog verrassen.
Vond hem niet tegenvallen hoor. Ik moet er nog even inkomen maar dat was bij seizoen 1 ook zo. +1 voor de intro en de muziek trouwens
Als je het niet gaat zien als een vervolg, maar gewoon een eigen seizoen, en niet teveel vergelijkt met S1, is dit heel goed te doen. Kwam wat langzaam op gang, maar het boeit absoluut wel. Lekker dat serieuze, grauwe sfeertje weer ook. Wist eerst ook helemaal niet dat Matthew Mconneaugh en Woody Harrelson producers zijn van deze show/seizoen.
Zoals iedere HBO serie... Ben benieuwd hoe S02 uit gaat pakken. Zoals Kabuto zegt niet te veel vergelijken en gewoon genieten, gaat zeker tof worden.