Ik hoorde dat Matthew McConaughey en Woody Harrelson erin zitten, zijn dat niet goede acteurs? Iemand die weet wanneer het begint, weet niet of het wat is, maar misschien weten jullie dat.
Gisteravond gekeken, wat een topper, nu al! Heb echt genoten. Heerlijk sfeertje, fantastisch acteerwerk. En uiteraard een interessant en spannend verhaal!
Lekkere binnenkomer de eerste aflevering. Geweldig introfilmpje en een toffe setup van het verhaal. De scene van Spoiler hoe die vrouw bij de boom zat was echt mooi gefilmd Beide acteurs deden het imo erg goed.
Echt stom van bijna iedere serie die uitkomt kan je wel een 1080P versie vinden maar nog niet van deze. >_<
ik heb ook een redelijk grote tv (55" plasma), maar kan mij er met series niet echt heel druk om maken. Ik heb genoten van de beeldkwaliteit
Ik sla heel veel series op voor later als ik niks te kijken heb en ook voor familie leden. Dus het liefste sla ik dan de hoogste kwaliteit die er is op en de web-dl 1080p versies zijn toch wel het beste op de blu-ray na.