Leftovers kun je in mijn ogen nog niet echt tof noemen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe ze het verhaal gaan opbouwen, maar ik kan me toch echt niet voorstellen hoe ze hier een langdurige serie van gaan maken zoals Breaking Bad, The Wire, Sopranos, Game of Thrones of noem ze maar op. Ik mis een beetje het 'doel' van deze serie.
Mijn visie:
Ze hebben eigenlijk nog nul antwoorden gegeven op wat je überhaupt kan verwachten.
Ik heb wel door dat die agent de hoofdrolspeler is. Hij zit in een situatie waar zijn vrouw zich aan heeft gesloten bij de Guilty Remnant, zijn zoon onderdeel is van Wayne zijn kliekje (kekke waarzegger ofzo) en zijn dochter leeft met de dag (feesten, sex, drugs). Je zou kunnen zeggen dat de 98% van de mensen die nog over zijn, verdeeld zijn in deze 3 groepen. Diegenen met hoop, diegenen zonder hoop en diegenen die gewoon doorgaan waar ze mee bezig waren.
Verder zit je na 2 afleveringen alleen nog maar met meer vragen en nul antwoorden. Het hele plot zal wel in 1 aflevering gestopt worden en dan is het einde serie. Ben benieuwd en mijn interesse is gewekt, maar echt goed/tof vind ik het nog niet.