1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Door de positieve berichten hier heb ik Daredevil in de download gegooid. Ben benieuwd :) chille van netflix series is dat ze direct beschikbaar zij.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vikings episode 9, seizoen 3:
    Beetje meh episode, op het einde na. Ragnar lijkt stervende en laat op het eind zich dopen tot Christen. Fuck die kut monnik ook. En in de preview die erna kwam lijkt Bjorn het leger aan te voeren. Zou die dan al koning zijn? Mag hopen dat er veel spektakel is de laatste episode. Het tofste uit deze was een stukje vlak voor een onthoofding. Weg handen, zag er best nasty uit. :+8) Nu wachten tot vrijdag voor een goede download van de seizoensfinale.
     
  3. JamuellAble

    JamuellAble New Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand hier misschien waar je als Nederlander legaal Orphan Black seizoen 3 kan kijken? Ik had gehoopt op Netflix eigenlijk maar dat valt tegen.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zucht. Hoef niks over de preview te weten Yellow..
     
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    1 Aflevering per week toch op Netflix?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2015
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klaar met The Office.
    Erg leuke serie. Enerzijds erg jammer als je er klaar mee bent, anderzijds wel waardig afgesloten in tegenstelling tot menig andere serie.
    Kan ik weer verder met een waslijst aan andere series die nog staan te wachten.
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Persoonlijk vind ik het misschien wel de beste comedy serie die ik ooit heb gezien. Prachtige personages en zelfs toen Steve Carell de serie verliet leverde het niet in op kwaliteit. Laatste aflevering is echt legendarisch!
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Really dude? 8) Holy shit wat kakte die shit in na zijn vertrek. Echt met moeite af gekeken. Laatste paar eps waren wel weer aardig dat geef ik toe.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Maar je bent wel verder gegaan met kijken? Weet dat het wel een tijdje teveel over Jim en Pam ging, dat was ook niet mijn favoriete stukje maar het moet ook leuk blijven voor de vrouwtjes. Minder Michael = meer Dwight :thumbs:

    Gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde leuk te vinden. ;)
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Moest het natuurlijk wel uit kijken ja :) Laatst weer eens een rewatch gedaan en vind de eerste vier a vijf seizoenen toch verreweg de beste. Prachtige show dat zeker!
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Full House komt terug op Netflix 13 afleveringen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Daredevil will return! Marvel’s acclaimed superhero drama just received a second season order on Netflix.

    But there’s a twist: EW can exclusively report that showrunner Steven S. DeKnight (Spartacus) is stepping down from the series. Instead, writers Doug Petrie (Buffy the Vampire Slayer) and Marco Ramirez (Sons of Anarchy)—who worked closely with DeKnight and creator Drew Goddard in the first season—will both serve as the showrunners for season two.

    The next edition of Daredevil will debut in 2016 as Netflix gets ready to release several other Marvel dramas: A.K.A. Jessica Jones, Luke Cage and Iron Fist. After all four shows debut, Marvel plans to team all its Netflix heroes for an Avengers-style series called The Defenders. "
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Leuk nieuws, hopelijk zijn alle series minimaal van hetzelfde niveau als Daredevil.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg goed nieuws dat Daredevil terugkomt in 2016, maar ook echt wel te verwachten. Geweldige serie. Meer van dit soort volwassen ''superhero'' series graag en minder/liefst geen Arrow achtige meuk.

    Kijken jullie ook weer naar Bates Motel? Ben nu up to date ermee en er gebeuren wel toffe dingen nu zeg. Norman die steeds meer Norman begint te worden.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2015
  16. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Toffe episode van Gotham! Kille en duistere villian en andere charachters zie je ook steeds meer ontwikkelen naar de Batman series.
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Thanx voor de reminder, ik wist niet dat het al weer is begonnen.
    Ik vind het een erg toffe serie.
    Norma en Norman zijn echt geweldig gecast.
    Ik ben wel benieuwd hoelang het nog geloofwaardig blijft daar on het stadje.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vera Farmiga als Norma is echt geweldig inderdaad en Norman Bates is ook zeer goed neergezet. Tot nu toe zijn de gebeurtenissen in het stadje nog wel interessant. Ook die agent vind ik cool.
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    The office is top. Parks n rec mogelijk nog toffer!

    Modern family is ook weer begonnen. Gloria is ook weer in vorm
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was wel leuk gedaan maar geen moment gedacht dat Ragnar dood was. Daarvoor ging die ook te snel dood. En als ze Ragnar killen kunnen ze beter gelijk stoppen met de show. Verder wel een oke seizoen. Doet wat het moet doen en soms wat uitschieters. Wel een beetje bs dat er op het einde een promo komt voor seizoen 4 en ze zeggen "coming soon" en dan komt er opeens 2016 te staan. Lol.
     

Deel Deze Pagina