Maar al die beelden zijn echt toch? Niets is daar gespeeld voor zover ik het kan zien. Ik heb zelf met broer 3 afleveringen gezien en ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Als dit in films of een serie zou gebeuren zou je echt zeggen Yeaaaaaaah Riiiight, en hier is het gewoon de realiteit. Onrecht is een ziekelijke understatement voor dit. Ik wist helemaal niets over deze zaak, dus het is allemaal onbekend voor mij maar ik heb uiteraard al genoeg vragen... vooral een simpel "waarom".
zoals het er nu voor staat lijkt het erop dat hij erin is geluisd door County. Ik gok vanwege de rechtzaak die Avery aanspande tegen hen nadat hij vrijkwam.
Hoe de hel kan het dat hij 18 jaar onschuldig heeft vastgezeten en de technologie is beter geworden en de DNA wijst ineens uit hij niet schuldig is. Maar jaren geleden toen er een hele zooi aan getuigen waren die Avery hadden kunnen redden, werd gewoon vrijwel genegeerd? Hoe de fuck kan zoiets überhaupt gebeuren?
Bizar dat nadat hij vrijkomt, niemand van die sheriffs gearresteerd worden terwijl het zo overduidelijk is dat ze wisten dat de schuldige nog rond liep. Hell.... Hebben ze hun baan überhaupt verloren?
Ook heel bizar hoe die jongen in de derde aflevering met de politie praat in dat kamertje en uiteindelijk gewoon zo al die leugens fabriceert. Ok hij is traag van begrip, maar damn.... eng dat dit soort shit gewoon kan dus.
Wel vroegen we ons bij sommige stukken af waarom je eigenlijk zoiets zou filmen. Dat een familielid een ander familielid op haalt uit de gevangenis omdat die onder invloed had gereden. Waarom zoiets filmen? Of zijn sommige stukken juist wel gespeeld? Lijkt er echt op van niet.