Helga had toch zware brandwonden in de nek? Waar zijn die? Het was niet die chick van Bjorn, die leeft nog. Overigens zijn die brandwonden nog tijdens het Parijs gebeuren in eens verdwenen. Je ziet het helemaal duidelijk als Helga om draait wanneer ze al 12 jaar vooruit gespoeld zijn. De komende 10 afleveringen worden ontzettend boeiend.
Ze schijnen historisch trouwens best wel accuraat te zijn las ik laatst op de officiƫle pagina. Enige wat niet helemaal klopt is dat een aantal belangrijke personages op andere mensen zijn gebaseerd die toen leefden. Maar goed, maakt niet uit. Dit seizoen is sowieso de beste van allemaal, zeker de laatste paar afleveringen.
Heel benieuwd waar dit heen gaat. Hopelijk maken ze Aarslog wel af. Zo'n hekel aan haar, net als Ivar trouwens. Ivar is mij veel te arrogant voor een gehandicapte.
Als ze Aarslog afmaken, dan juich ik dat graag toe. Ik zie Bjorn het liefst koning worden...
We zullen zien, hopelijk gaan ze in Oktober verder, maar het liefst als TWD in zijn Mid Season zit, maar dat zal wel niet, dan sluit Vikings te krap aan op seizoen 5. Eerst maar even een aankondiging afwachten.