1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ikkijk the vamp diaries, supernaturel, game of thrones zijn er miss andere series die jullie me aanraden

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    True Blood? Dat is net iets als the vampire diaries maar dan van HBO volgens mij

En als je supernatural leuk vind is Grimm misschien ook wel wat voor je

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    New Girl was echt lachen deze keer. Nick en Jess. :D

4. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik weet het nog niet met deze serie..
    die chick die zo ff haar moeder in de rug dood steekt, en toch wel de mediocre acteurs (die 2 gays) Ik ben benieuwd hoe lang dit nog leuk en spannend blijft..

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah kijk,nog eentje die TVD kijkt dus. :)

Vrienden hebben het mij een tijdje geleden aangeraden, maar ik zei elke keer dat ik die shit niet ging kijken. Want ik wist dat zij Twilight ook vet vonden en dat vind ik echt een ramp van een film. Maar de twijfels over TVD waren onterecht, want het blaast een Twilight aan alle kanten omver en is gewoon heel erg goed eigenlijk.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja daar heb ik ook nog grote twijfels bij...
    In episode 2 dacht ik nog, mooi, geen nieuwe characters en dus geen groeiende Following, en toen bam, die gast op het einde. Dat is natuurlijk listig, in principe kan iedereen een volger zijn van Purefoy.

Zelf zie ik het nog wel gebeuren dat iemand van binnen de FBI een Follower is. Dat kleine ventje met zijn tag aan zijn ketting verdenk ik een klein beetje :p

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee, tvd is na seizoen 1 ook gewoon een twilight :+

True Blood vind ik persoonlijk dan veel leuker ondanks die gare elven shit erin

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    True Blood is een vrouwenserie joh :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wtf? Nee vind ik niet hoor. Er vallen aardig wat doden in S2 en het heeft juist een donkerdere en meer grimmige sfeer dan S1 vind ik hoor :D

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Damn, epic avater! :thumbs:

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en TVD niet :+?

Ik ben gewoon fan van zombies en vampieren dingen en vampieren series zijn vaak nogal vrouwen series.
    Ik vind het heel hoog high school musical niveau hebben. Na seizoen 3 ben ik daarom ook gestopt.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    TVD ook ja.

13. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind true blood ook geen vrouwenserie hoor. Zoveel bloot en gore... :+

Laatst bewerkt: 30 jan 2013
  14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    True Blood is een vrouwen serie, kenmerkend is namelijk dat het voor 75% draait om de relaties tussen de personen. Belangrijke elementen: jaloezie, bedrog, vreemdgaan, controle, liefde, driehoeksverhoudingen..

Maarja boeiend :) sfeertje is wel leuk en de eerste 2-3 seizoenen is 't nog wel tof maar daarna is er zelfs voor mij teveel herhaling en als ik dan afleveringen af en toe maar doorspoel, tja dan kan je net zo goed stoppen hé? TVD is wel iets leuker, alhoewel dat denk ik vooral komt doordat het babe gehalte net wat hoger is 3>

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die chick op het einde die dat boek gaf kan ook. Maar misschien is dat dan weer te logisch.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb genoeg toffe 45 minuten of meer series op mijn watchlist staan. Soms kijk ik echter ook graag een wat kortere serie als ik niet zoveel tijd heb. Op dit moment is dat altijd Its always sunny in philidelphia. Wat zijn nog meer series van een minuut of 20 die de moeite waard zijn? Ik hou niet van American Pie achtige humor.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben nu zelf bezig met How I Met Your Mother. Erg vermakelijk. Al zitten er ook wat mindere eps in (met name in S1, waarbij Ted + Robin story beetje wanhopig irritant werd). Wel lekker om kort wat tussendoor te kijken en kijkt lekker weg. Zijn genoeg andere leuke sitcoms, voor ieder wat wils. Vaak even de pilot en/of een 2de ep proberen om te bepalen of je het wil volgen of niets vindt.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    New Girl is ook droog. :)

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    - Parks and Recreation (vanaf seizoen 2 pas echt tof, maar seizoen 1 is slechts 6 afleveringen en hoef je niet eens te zien),
    - Community,
    - The Office,
    - Modern Family (zie mijn handtekening :+ Phil is een held),
    - Seinfeld (gaat over niks maar daarom oh zo leuk)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voordeel van een wat oudere sitcom is dat je gelijk al een paar seizoenen binnen kan halen en niet steeds een week hoeft te wachten. :+

Ondertussen is American Horry Story ook weer afgelopen (komt ongetwijfeld wel een 3de seizoen met een nieuw verhaal) en klaar met The Pacific. Enkele series zijn nog bezig (Simpsons / Family Guy / Nikita) en moet weer eens verder met Chuck (niet zo een haast mee), Human Target (zelfde) en Grimm en dan heb ik nog genoeg om aan te beginnen.

Zal tegenvallen als ik eerders begin met afstuderen en niet meer zo veel vrije tijd heb om te gamen / series te kijken. :+

Deel Deze Pagina