1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja ik had gewoon zin om die te slaan.

    Ohja en die kale die oprecht dacht dat starters 60.000 euro per jaar verdienen.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    als longtime halo fan sinds klein pubertje met nog geen ingedeukte balletjes moet ik toch wel echt het volgende zeggen...

    TROEP
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die stem van MC, jesus, cringe en total niet herkenbaar. =( En vind de visuele effecten in de trailer al poep, stel je dat op een groot TV scherm voor, motion sickness ten top.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Sterkte
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Oche helemaal mee eens, ben zelf momenteel actief op zoek naar een huis, dus was vooral geinteresseerd in deze aflevering. Ik snap dat mensen zoeken naar een manier om hun geld meer waard te maken, maar het is natuurlijk slecht uit te leggen tegenover alle starters/mensen met een 'lager' inkomen die ook graag een koophuisje zouden willen.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik vond Job (z'n chick is vanaf het begin al een eng mens) nog wel enigszins 'ok' tot die workshop. Die vond ik echt enorm eng. Dat soort 'scam' bijeenkomsten zijn net cults.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2022
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    schiet ze af

    sander schimmeltroep zelf ook btw
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Reacher op Prime is best leuk. Hersenloze actie met geinige dialogen.

     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.777
    Is dat Thad Castle?
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Yup!
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.777
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    … nu heb ik trek in poffertjes …
     
    Taab vindt dit leuk.
  14. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Ja, dat was echt een bizar stuk. Ze zetten daar echt geen sympathiek beeld neer.
    Uiteindelijk doet ie zelf ook mee ja. Alleen ik snap dat ook wel. Als ik een huis zou hebben zou ik die ook voor de beste prijs willen verkopen. Dat vind ik ook het wrange eraan, ik begrijp het wel, maar het maakt het wel steeds lastiger voor de starters.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Die hele troep van schimmeltroep is witte mensen puur sang. 15min gekeken nog net niet kotsend naar t toilet gerend. Echt een vreselijke guy.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Issue is niet een huis hebben en die voor beste prijs willen verkopen. Issue is voornamelijk meerdere huizen/panden opkopen puur en alleen om wanhopige huurders keihard af te persen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daar omkomt niemand aan zolang er niets gebeurd ben ik bang. Het oude huis van mijn moeder, sociale huur, is laatst ook omhoog gegaan in huur met 171 euro per maand. 8) En dat komt mede omdat er ook gewoon enorm veel vraag is naar dat type woning, maar ook omdat hier steeds meer kapitaal naartoe trekt en de prijzen van kleine, goedkope koopwoningen ook al boven de 2 ton liggen vaak, terwijl ze een paar jaar geleden voor nog geen 150 K weggingen.

    Doordat het kapitaal uit het Westen en andere rijke delen van het land hier steeds meer naartoe trekt, stijgen de prijzen dus overal. Leiden is helemaal drama las ik. 8) Ik blijf lekker zitten waar ik zit, zou zelfs niet eens naar een andere huurwoning willen, en als ik kon kopen, dan zou ik slechter af zijn dan ik nu was. Ik kan, net als jullie, eigenlijk nergens anders heen en dat is de reden dat ik ook erg zuinig ben op wat ik heb. Maar goed, dat zijn jullie vast ook.

    Blijf het rare zaken vinden dat die pandjesbazen zoveel vrijheid krijgen. Sommige hebben echt gewoon dik over de 200 woningen... like WTF. 8) Dat is een hele wijk hier in Sneek zo ongeveer. En als ik laatst dat filmpje zag van die chick in Amsterdam die drie baantjes werkt en 1295 euro per maand huur betaald voor een klotewoning... met een partner. Zorgwekkend, maar ik zou niet weten waar je het probleem het beste kunt aanpakken, pandjesbazen sowieso.

    Gewoon even wat gedachten en een gevoel van medeleven van ome Yellow. <3
     
  18. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Tuurlijk zou het aanpakken beginnen bij de eigenaren van meerdere woningen. De beste man uit de show gaf zelf al aan dat het heel lucratief is om geld te verdienen. Deze inkomsten belasten zou een oplossing kunnen zijn, maar om te zorgen dat deze niet ten laste komt van een huurder zou je een strenger puntensysteem kunnen hanteren voor het bepalen van de maximale huurprijs. Om maar ff wat te noemen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Links gedoe hier allemaal. Ik verhuur een studio in bos en lommer aan een of andere stumper. Hoorde laatst nadat ik z’n huur had verhoogd dat hij nu ineens z’n werk serieus neemt en naar kantoor gaat en er een baantje bij heeft genomen. Help je die jongen toch gewoon mooi op eigen benen staan.
     
    Jorrie, Scarlett, Reckuuza en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina