1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oh ja over episode 6 van The Following

Fucking Trevor van Suits.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind hem deze week weer prima.

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Prima ja, maar word er nog steeds niet echt door weggeblazen. Toch heeft het wel iets waardoor je elke week weer blijft kijken.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Net The Wire S02E11 gekeken. Volgende keer season finale. Ben erg benieuwd.
    Ik ben bang dat het zeer snel zeer slecht afloopt voor Frank Sobatka. Wel jammer, ik mocht hem wel. Hoop dat het iig goed afloopt met Nick.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In seizoen 2 vond ik Ziggy zo'n baas met zijn eend he :lol:.

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Zit echt een geweldige scene in die finale. Ik vond S2 in tegenstelling tot veel anderen fantastisch. Dat hele havensfeerte lag me wel.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben daar net voorbij. Vond het i.t.t. BFR echt een minder seizoen dan het eerste. Heb echter een probleem. Was begonnen met de eerste aflevering van het derde seizoen, en ging daarna de tweede kijken, alleen in PS3 media server stond 3.10 blijkbaar onder 3.1, en niet 3.2 :'-(

Gevolg was dus dat ik ten eerste amper snapte wat er nou allemaal gebeurde, ten tweede zo tam en passief was dat ik niet doorhad dat er iets niet klopte, en ik ten derde dus waarschijnlijk dikke spoilers heb gezien die de rest van het seizoen verneuken :lol: Mijn god, wat een bosmongool ben ik toch ook af en toe.

Ik had niet zoveel met die havengasten, maar Ziggy was wel met afstand de meest irritante figuur. Wat een onogelijk, irritant, lelijk mannetje zeg. Ook een matige acteur, net als z'n neef Nick trouwens. Nee, ben blij dat seizoen drie zich juist weer onttrekt aan de haven :)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond seizoen 2 ook de "minste" :)

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ NERA, Ziggy was echt irritant idd, maar ik heb me kapot gelachen toen hij ineens met zijn eend aan de bar whisky zat te drinken :lol:.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol Ziggy. Wat een gast was dat.

New Girl is weer begonnen voor de mensen die het kijken. :)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisterenavond de season finale van s02 van The Wire gezien. Ik vond het echt een gaaf seizoen! Die hele havensfeer vond ik echt tof. Ik dacht in de eerste aflevering op het begin wel ff "wat is dit nou weer voor saai gedoe?", maar daar kwam ik al snel overheen. Ik hoop ook niet dat s03 weer puur terug gaat naar die neger-drug-scene, met die deal met Stringer Bell en Proposition Joe. Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen eigenlijk.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 3 gaat weer over de Barksdale organization. Maar ook meer de politieke kant van Baltimore. :)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2013
  13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Meh. Maar goed, ze zullen er vast iets vets van maken, ik vond seizoen 1 ook echt gaaf. Maar ik vond seizoen 2 wel leuker, omdat er wat meer afwisseling in zat. In seizoen 1 had je 2 'scenes', de politie- en de negerdrugs-scene, en in seizoen 2 had je er 3: de politie-, de negerdrugs- en de havenscene. En alles staat met elkaar in verbinding. Dat vond ik het vette. Maarja, dat is ook een beetje het ding van de serie geloof ik. :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rode draad blijft altijd de drugs en een organisatie. In seizoen 2 zit dan de haven erbij en in seizoen 3 meer de politiek. Zelfde geld ook voor seizoen 4 en 5 die dan weer iets extra laten zien naast de drugs.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    En in seizoen 3 komt er naast de Barksdale crew weer een nieuwe organisatie bij met ook toffe personages. Dr rode draad blijft inderdaad de drugs vs. politie, en in elk seizoen krijg je daarnaast een ander aspect van Baltimore/Amerika in het algemeen te zien. In seizoen 2 was dat dus het havenwereldje en seizoen 3, 4 en 5 laten weer andere aspecten zien. Genoeg afwisseling imo, het is niet puur het gangwereldje dat je te zien krijgt.

@ Hybrid en anderen, wisten jullie dat Snoop irl ook echt iemand vermoord heeft? :9

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Best bizar eigenlijk. En nu zit ze weer in de bak volgens mij. Verkopen van drugs. :+

Laatst bewerkt: 21 mrt 2013
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    [yt]oTFKglwGwcY[/yt]

AMC, tien EP's, zomer. Ziet er okay uit, cast is ook wel tof met Strong en dude van Snatch. En Daniel Fucking Gale Hardman. :D

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb net S03E01 van The Wire gezien. Slaapverwekkend saai gewoon. Ik hoop dat het gauw beter wordt. Maar ik moet wel zeggen dat ik bij de vorige seizoenen ook wel vond dat je er even in moest komen.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, ik ben inmiddels halverwege seizoen 3 en ik moet zeggen dat ik het nou ook niet allemaal even geweldig vind. Ik had high hopes, maar de afgelopen anderhalve seizoenen vallen me toch behoorlijk tegen. Dit gaat geen Sopranos of Twin Peaks evenaren.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben nu begonnen aan the following, opzich best tof. Spannend en heeft wel wat waardoor je door wilt kijken, maar in ep3 vond ik het dus zo gaar dat

de fucking FBI niet eens een rekensom kon doen. Ze hadden 6 vingerafdrukken in die kamer gevonden, 4 waren bekend de 5de kwam er later bij. Zelfs áls je dat stomme verhaal van die maggie gelooft, dan ga je toch alsnog die vingerafdrukken checken of ben ik nou gek? Ze is namelijk, of ze er wat mee te maken heeft of niet, wel iemand die met de zaak te maken heeft :confused:.

Ach ik kijk ook walking dead en daar gebeuren ook de meest idiote dingen dus ik ben wel wat gewend, maar ik had wel eens gehoopt dat er series waren waarin ze dingen helemaal in orde hadden. Guess i wanted too much..

Oh en btw, het hele "hi ryan" was gewoon echt teveel. De hele aflevering lang al was het van "TROLOLOLOL we proberen je lekker pissig te maken gozer! ghehehe :D "
    Nee, gewoon nee. Na 3 afleveringen weet ik het wel

Deel Deze Pagina