1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @ sjacco: homeland is een thriller dus spanning. Verder klopt t wel. Alhoewel Bob ook eigenlijk drama is :+ Mja belangrijk is dat de series genoemd worden.
    @pascal: jammer, vaak ben ik t met je eens maar nu niet. heb echt genoten van elke ep.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Van mij mag zoiets als Band of Brothers wel weg.

    Tis echt geniaal, maar komt alweer uit 2001 (?) en is een mini-serie.
    Ook zou ik Arrested Development niet in de top 3 van aanraders zetten, meer omdat het niet echt... toegankelijk is.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Sjacco is toch serie koning, kies gewoon een lijst. Iedereen neemt het misschien een keer door en checkt toch de startpost nooit meer. :+
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nikita is ook weer begonnen.

    Nikita S03E01 HDTV x264-LOL
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dit. :cool:

    Yep, heerlijke serie vind ik! En niet alleen vanwege de dames. Nieuwe seizoen gaat denk ik ook weer tof worden!

    [yt]LyRhMY12nuw[/yt]

    Maar AUB...download op zn minst de 720p van DIMENSION! Beter nog de WEB-DL, alleen is die er nog niet :+

    EDIT: Toch jammer dat deze voorlopig nog niet uitgezonden gaat worden:

    [yt]Uj_qhSWpDMo[/yt]

    Wordt nu blijkbaar wel in Duitsland uitgezonden, maar dat is dus Duits nagesynchroniseerd, dus dat is drie keer niks. Hij gaat iig wel nog in Frankrijk uitgezonden worden, maar pas in 2013. En als het goed is dan ook in de VS, maar dat is nog niet helemaal zeker. Las dat ie daar waarschijnlijk meteen op Blu Ray uit komt, dus dan duurt het weer nog iets langer.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2012
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben ook wel benieuwd naar Transporter. Wordt nog wel even geduld hebben als ik het zo lees. Grimm lijkt me ook wel tof, maar eens aan beginnen.

    Ook wel fijn dat Nikita is begonnen, zo eerste ep van s03 kijken.

    Is er eigenlijk een serie die overeenkomsten heeft met Lost, qua setting / spanning / mysterie?
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik volg Grimm al vanaf het begin en ik vind het persoonlijk een erg leuke serie. Is een politie serie maar het heeft sprookjes erin verwerkt.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik persoonlijk vond Grimm maar mwoah. Maar ik hou dan ook niet zo van Fantasy/Horror, American Horror Story ben ik ook na twee afleveringen afgehaakt en 666 Park Avenue vind ik ook mwoah. Behalve dan The Walking Dead, die serie vind ik dan weer wel erg tof. O en True Blood uiteraard, dat is ook geweldig. En Game of Thrones is eigenlijk ook wel Fantasy (deels) en dat vind ik ook geweldig. :+

    Iets vergelijkbaars met Lost...Alcatraz had die potentie, maar dat was een flop. Zelfde geld voor Revolution, idee is goed, uitwerking slecht. En wat langer geleden The Event en FlashForward, beide een interessant mysterie en spanning, maar die werden al na 1 seizoen gecancelled helaas. Eventueel nog The Prisoner en Rubicon, die hebben beide veel mysterie en spannening, maar ook die hebben maar 1 seizoen gekregen. Lijkt laatste tijd een trend te zijn, om alles na 1 seizoen te cancelen ;)! Volgend jaar begint Zero Hour nog, ook hier geld weer; idee is tof, maar het is maar afwachten hoe de uitwerking wordt en of deze meer dan 1 seizoen krijgt. Zie onderstaand voor een trailer. Verder zou ik het snel even niet weten (en ben al m'n shows ff snel langs gegaan, 140+). Lost is vrij uniek wat dat betreft vind ik. Enige wat misschien nog wel enigszins vergelijkbaar is/in de buurt komt, is die andere serie van J.J. Abrams die wel geslaagd is (Alcatraz en Revolution dus namelijk niet); Fringe. Veel mysterie en spanning, maar je moet wel van het SciFi element houden. Daarnaast begint de serie eigenlijk pas tegen het einde van seizoen twee, dan begint de rode draad pas echt goed. Even door het eerste seizoen heen dus, maar dat is absoluut de moeite waard. Vijfde en laatste seizoen is nu bezig en echt geweldig!

    [yt]HUHdtSW2WEE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2012
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik kijk zelf ook Grimm, nu bij s02e05. Vind het tweede seizoen leuker dan het eerste, omdat er nu meer een verhaal in zit terwijl seizoen 1 echt losse episodes waren met een hele dunne rode lijn.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja klopt ik vind het ook steeds leuker moet s02e08 nog kijken zo maar even doen.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zero Hour ziet er ook wel interessant uit. Over Fringe hoor ik ook goede verhalen, ook maar eens een keer aan beginnen.
    Klaar met Generation Kill en begonnen aan Strike Bad. Twee eps gezien en die bevielen me erg goed. Genoeg om te kijken de komende tijd.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Generation Kill was awesome! Zeker een aanrader voor iedereen die van oorlog series/films houdt! En ook erg tof als je True Blood kijkt ;)! Stay Frosty!
    Strike Back is ook geniale serie, ik kan m niet vaak genoeg blijven tippen, dus bij deze nogmaals ;)! Ben je bij seizoen 1 (eigenlijk 0) begonnen? Met Rick van The Walking Dead? Dat seizoen is opzich wel tof, maar seizoen 2 en 3 (volgens Cinemax 1 en 2) zijn met andere acteurs en naar mijn mening veel toffer! Vettere actie en betere humor!
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Net begonnen aan seizoen 5 van sons of anarchy! Begon weer erg goed!
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij wel, met de kidnapping van de verslaggeefster.
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat is seizoen 1 ja, met Rick van The Walking Dead. Mooi dat t je bevalt, wordt vanaf seizoen 2 alleen maar beter dus ;)!
     
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar eens beginnen aan Arrow, op IMDB heeft het een 8,6 dus ik heb er vertrouwen in.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik niet echt terecht,.. al met al geen geweldig begin (maar ik kijk het nog een paar afleveringen aan)
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, IMDB zegt ook niet alles. Walking Dead scoort ook hoog, terwijl ik het ook slecht vind (hate it or love it serie), terwijl ik het best lang probeerde.

    Nog 1 ep en dat zit season 1 er op. Wellicht gelijk aan Grimm beginnen, om een beetje variatie te zien in series die ik kijk of onlangs gekeken heb. :)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Walking dead is love it or hate it maar dat is een kwestie van smaak. Het zit in ieder geval wel goed in elkaar. Die indruk heb ik bij Arrow nog totaal niet
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vandaag iig een full season van besteld:

    http://www.tv.com/news/report-the-cw-orders-a-full-season-of-arrow-29883/
     

Deel Deze Pagina