1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Eens dat Sopranos de beste serie is, maar ik vind Band of Brothers een beetje laag staan.

2. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuwe seizoen van True Blood staat alweer voor de deur. 16 juni is de eerste aflevering :D

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad, Band of Brothers had ik wel hoger verwacht.
    Heb tot nu toe 1 aflevering van The Sopranos gezien en heb de laatste tijd niet echt tijd gehad om meer te bekijken, want als ik deze serie ga volgen wil ik er wel helemaal voor kunnen zitten.
    Heb op aanraden van een aantal mensen hier ook The Wire gezien wat ik echt een geweldige serie vond, dus ben benieuwd naar wat ik van The Sopranos kan verwachten!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    BoB is ook meer op waarheid gebaseerd en dus bepaalde momenten mist die je wel hebt in andere series?
    En Sopranos is ook awesome idd. Al heb ik moeite met een serie op een te zetten. Ik zal het niet kunnen. Vind Oz ook wel laag staan samen met Boardwalk Empire. Maar ja ben ook een HBO fan. Wie niet eigenlijk. :+

Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Eerste 4 afleveringen van VEEP gezien. Erg leuk :D

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gister btw The Newsroom afgekeken. Toffe show en een leuke sfeer. Beetje Suits achtig soms. Gelukkig begint seizoen 2 snel en oh ja Olivia Munn..

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vage lijst. Twin Peaks op nr 35 is gewoon onmogelijk. -_-

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het vrij beledigend zelfs. Twin Peaks achter Breaking Bad, Friends en de X-Files? :emo:

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Eigenlijk is het echt een kutserie, maar om de een of andere reden kijk ik het nog steeds :lol:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm. De lijst is gebaseerd op best geschreven series. Heeft de show series veranderd sinds 1990. Dat wel imo. Is het de best geschreven serie? Vind ik persoonlijk niet. :)

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Pas op, want voordat je het weet zit om 9 uur s'avonds aan de gnocchi, espresso of aglio di olio ;-) om vervolgens rond 12 uur s'nachts een pastrami sandwich klaar te maken voor jezelf hahaha heerlijke tijden....

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omg ben dus niet de enige. :lol:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu begonnen aan House of Cards. Toffe pilot. :)

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, je krijgt gewoon trek van The Sopranos ;-)

(eet ondertussen nog wat fusilli carbonara op) :lol:

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Morgennacht begint seizoen 3 van Falling Skies.

Vind het tot noch toe een zeer goede serie.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    House of Cards is best tof. Heerlijk hoe die het allemaal maar zijn hand zet. Maar soms is het aardig pittig om te volgen. Ik weet redelijk veel van Amerika en hoe het daar werkt etc. Maar ze gaan in deze serie wel een stapje verder. Je moet in Amerika wonen of interesse hebben in de Amerikaanse politiek om een toffe show te vinden denk ik.

17. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net S01E05 gezien van The Wire, maar ik snap iets helemaal, hopelijk kan iemand duidelijkheid scheppen.
    Ik snap niet hoe die pagers precies werken. Maar normaal als je een pager belt, komt het nummer waarmee je belt op de pager te staan. Maar die drugsdealers gebruiken dus een code, zodat het echte nummer niet wordt weergeven. Maar hoe tonen ze een ander nummer dan waarvandaan ze bellen, via een aangepaste pager of wat?

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De code die ze gebruiken is dat ze de 5 op een telefoon toetsenbord overslaan.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nu echt met The Sopranos begonnen, kan niet begrijpen dat ik de vorige keer na vier afleveringen gestopt was. Ik heb er nu vier gezien en het barst gewoon van de kwaliteit. Het wereldje waar het in speelt voelt alsof het echt leeft. Interessante sfeer. Nu weer verder kijken. Hooked.

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb onlangs Prison Break seizoen 1 gekeken, erg goed! Heb nu een aantal aflevering van seizoen 2 gekeken, maar dat is toch wat minder. Loont het om door te kijken, zijn seizoen 3 & 4 bijvoorbeeld wel goed?

Geen spoilers svp :+

Deel Deze Pagina