1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ziet er erg origineel uit, ga hem zeker in de gaten houden.

Zelf ben ik onderhand een redelijk eind op weg in Lost. Ondanks 1 van de tofste openingsscenes uit een serie ooit had ik er meer van verwacht. Ik kan veel karakters wel schieten, bijna allemaal zelfs :+ Daarnaast slaan sommige stukken werkelijk waar nergens op.

'lets go find him' en dan direct de goede kant op lopen en na een uur een aanwijzing vinden ter grootte van een pinknagel.....

Maar goed vermakelijk is de serie verder wel, dus ik ga hem zeker wel uit kijken.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Serieus? echt geen moment last van gehad :9 keek zo 9/10 afleveringen per dag weg.

edit: under the dome ziet er gaaf uit :)

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Pilot van Ray Donovan was ook al uit zag ik, wil ik wel volgen.

5. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.345
    NBC's 'Siberia' trailer: It's 'Lost' meets 'Survivor'

Is ook begonnen.

Heb Under the dome gekeken is wel een serie die ik een kans ga geven is wel wat voor mij denk ik, Henk uit Breaking Bad speelt er ook in.

Gedaan door Spielberg, Verhaal van Stephen King.

Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Net de pilot gekeken. Not sure what to think though...

Ik wil zeker wel verder kijken, maar vraag mij heel erg af hoe interessant dit gaat blijven. Dat Dean Norris erin speelt, is leuk maar zegt verder niet veel :p

Het was toch ook eerst een mini-serie? Dat gevoel krijg ik namelijk ook erg sterk erbij

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel leuke serie idd. Niet super speciaal ofzo en realistisch is het ook niet maar het kijkt wel lekker weg. :)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste seizoen van Borgen afgekeken. Leuke serie. Kwalitatief (qua acteren en script) haalt het het niet bij Amerikaanse series zoals bijv. House of Cards, maar dat is niet meer dan logisch. Interessant aan Borgen vond ik met name hoe de hoofdpersoon in verschillende gevoelige politieke issues een compromis aan het sluiten is tussen haar ideologische principes en het spelen van een tactisch sterk politiek spel. Verder ook goed gedaan hoe de politiek haar privéleven beïnvloed en op een gegeven moment overneemt.

Petje af voor Denemarken voor deze serie, mag Nederland een voorbeeld aan nemen.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het acteerwerk in die bekendere Europese series juist heel goed! Die amerikanen zijn altijd allemaal van die kartonnen figuren, die heel onnatuurlijk met elkaar praten. Dat heeft de Nederlandse film/serie cultuur een beetje overgenomen voor mijn gevoel.

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Voor een vermelding als "Executive Producer" hoef je haast geen input te hebben; waarschijnlijk is ie 1 dag op de set geweest om te kijken of de belichting wel in orde was (als dat, zelfs).

Lof mag gerust naar showrunner Brian K. Vaughan, schrijver van o.a. een aantal Lost afleveringen en bedenker van strips als Y: The Last Man.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    precies, spielberg zn naam hangt bijvoorbeeld ook aan Falling Skies...

maar die serie zou echt wel beter zijn als hij serieuze input had gehad ipv alleen maar een keer op de koffie was geweest

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.345
    Devious Maids is ook begonnen:+

http://www.imdb.com/title/tt2226342/

Denk dat het voor de meeste hier niets is, of je moet het samen met je vriendin kijken het lijkt me iniedergeval een echte meiden serie :p

Jaa ik weet het is met veel van die films en series dat ze er maar een naam aanplakken. Maar wou het toch even melden:+

Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Aflevering van The Sopranos dat ze naar Italië gaan. Kwaliteit druipt er van af. _O_

14. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Die kan ik mij nog herinneren ja. Dat Paulie iedereen groet en zich helemaal thuis voelt _O_

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    "Commendatori!
    It´s like commandants. I like that"

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar welk programma gebruiken jullie om ondertiteling toe te voegen aan een avi bestand? Het liefst een programma dat eenvoudig en snel is.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Je kunt bsplayer downloaden. Als je de volledige versie download, dan zoekt het programma automatisch ondertiteling voor je bij het starten van een filmbestand. Als je ondertiteling wil inbakken, dan zou ik niet weten welk programma handig is.

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil ze inderdaad 'inbakken', iemand een suggestie?

19. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Handbrake.

Voor instructies, google: Handbrake hardcode subtitles.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd kijkt zeker lekker weg. Ik ben sinds gisteren ook begonnen met Generation Kill (mini serie) heb pas de eerste twee afleveringen gezien ook best goed. Las op het internet allemaal vergelijkingen met Band of Brothers maar die vergelijking gaat niet echt op is een hele andere tijd/setting dus snap ik ook niet echt.

Laatst bewerkt: 1 jul 2013

Deel Deze Pagina