1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Black Mirror _O_ Eerste show in tijden waar ik echt lyrisch over ben. Watch that shit!

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    Jammer dat het echt een mini serie is 3 afleveringen per season.

2de aflevering van Under the dome is ook gekomen.

Laatst bewerkt: 2 jul 2013
  3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Wie is er helemaal bij met Revolution?

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ooit aan seizoen 1b begonnen, maar na drie episodes niet meer verder gekeken. Dus heb het einde niet gezien. Jij wel?

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tenzij er een tweede seizoen is, ik. :)

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vanavond om 22:00 op BBC1 eerste ep seizoen 3 van Luther :D

8. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Nee volgens mij alleen verder gegaan na de mid-season break van seizoen 1?

Dus nu twintig episodes. Was bij ep10 gestopt door de break. Is het wat?

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb gisteren de laatste aflevering van The River gekeken. Jullie zullen het wel helemaal niks vinden maar toch na episode 4 werd het toch wel een tof verhaal. Helaas zal er geen nieuw seizoen komen omdat de serie slecht ontvangen werd. Voor de mensen die hem nog niet hebben gezien en van een beetje spannende avonturen serie houden is het best een aanrader.

[yt]TUU7Rb6cs9Y[/yt]

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kijkt niemand hier Person of Interest. Ben pas ermee begonnen en vind het best leuk. Eerste paar eps beetje saai, maar daarna wordt het steeds beter. Is eigenlijk gewoon Watchdogs en Prism

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Eerste seizoen is eigenlijk steeds hetzelfde trucje. Het tweede seizoen brengt daar wat verandering in. Vindt het zelf ook een aardige serie.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik was ergens na 6-7 afleveringen gestopt, bullshit serie 8) alleen de verhaallijn was wel redelijk interessant, maar ik stoorde mij te erg aan die serie om door te kijken.

Volgens mij seizoen 1 net niet helemaal afgekeken. Zoals al werd aangegeven, telkens van hetzelfde. Nu ook totaal geen behoefte aan zo'n serie die ik niet meer dan een 7 zou geven in een gulle bui :+

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weird, ik vind die serie echt wel boven een 8, volg het elke week. Vind sommige personages echt tof, zoals die ingenieur en die crimineel. Ik denk dat jullie vergeten dat dit een serie op het open net is, dat betekend dat je elke week moet kunnen instappen, met een klein beetje achtergrond verhaal voor de volgers. Jullie vergelijken het echt met top-notch materiaal, maar die series hebben echt een klein publiek, voor een open net serie is dit echt top notch, als je het wilt vergelijken met series achter de decoder is dit minder, maarja, kijk eens naar de kijkcijfers van dergelijke series, die zijn belachelijk laag, POI minimaal 12 -15 miljoen, Dexter, GoT etc., allemaal maximaal rond de 2 miljoen.

Laatst bewerkt: 4 jul 2013
  14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ben net begonnen met seizoen 1 (zal niet heel lang duren voordat ik bij 3 ben dus). Uitstekende serie tot nu toe.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wordt alleen maar interessanter zodra de rode draad erin komt. Hebben veel series. Eerst elke week nieuwe bad guy/case dan cool verhaal

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Was geloof ik halverwege S3 met Heroes maar heb eigenlijk geen reden om het verder te kijken. :+ Is gewoon niet meer zoveel aan. Vind het ook niet zo leuk dat het steeds een paar minuten over een paar mensen gaat.

Ach ja, was wel tof voor zo lang het duurde. Vond het trouwens leuker toen Peter (zo heette hij toch? :p) een baas was.

met z'n invis

17. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Sinds een paar weken bezig met Person of Interest. Vind het nog best een leuke serie. Lijkt echt op het spel Watchdogs met dat hacken en afluisteren.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben nu redelijk op weg in S1 van Lost (ep 18). Ik vind het maar een matige serie. True ik ben nieuwsgierig naar het 'echte' verhaal, maar daar houdt het ook wel mee op. Matig acteerwerk, personages waar ik jeuk van krijg, de logica van 1 ieders gedrag is ver te zoeken etc.

Van alle series die ik volg/heb gekeken is dit toch wel 1 van de slechtste series.

en dat er naast de hoofdacteur nog 30 aanhangsels zijn die je alleen ziet bij begrafenissen gaat al helemaal nergens over 8).

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kan je nu niet meer serieus nemen Kevf. :+
    Ben wel met je eens met al die mensen op het eiland van de crash. Ze voegen idd niks toe.
    Maar de rest van de show is geweldig imo. Vind het acteerwerk juist sterk en iedere aflevering heeft wel een wtf moment en laat je achter met vragen en dat word ieder seizoen beter.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Smaken verschillen I guess. :)

Deel Deze Pagina