1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dank u, ben afgehaakt na 6 afleveringen...

Vond het imo niet boeiend genoeg. :D

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 1 is ook nog wel redelijk "standaard" maar hoe het kan in de andere seizoenen ontwikkeld. Hot damn dat is gewoon episch. _O_

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Probleem met Person of Interest is dat de rode draad erin wordt gebracht aan het einde van het seizoen (drie afleveringen van tevoren ongeveer) en dan is het probleem na een of twee afleveringen in het nieuwe seizoen opgelost. Crisis averted. En dan is het weer een hele hoop filler episodes tot vlak voor het einde.

4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de serie van het pilot tot finale gezien, Jammer dat het niet renewed werd, maar wel begrijpelijk, Het is echt een serie waar je van moet houden. En als de meerderheid dat niet doet, dan kan het nog zo goed zijn.
    kosten en baten.

Ik vind watch_dogs meer lijken op PoI dan vice versa.

Maar ja, ook een vette serie geworden. Eerst was het echt nummer van de week, nu zit er een meer overkoepelend verhaal in wat ik erg interessant vind. het is een moderne superhelden serie.

5. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het lezen van jouw berichtje ben ik het gaan kijken. De eerste aflevering beloofde veel, wat een dilemma :+ Maar de tweede aflevering.. de saaiste serie-aflevering die ik heb gezien, ever. Ik heb het maar uitgekeken omdat iemand (jij dus ;)) zo lyrisch was in de hoop op een superdik einde, had ik niet moeten doen.. wat een saaie troep. Aflevering 3 nog geprobeerd maar halverwege stop gezet.

Zoals bijna alle dingen in het leven is dit een kwestie van smaak, maar persoonlijk raad ik het mensen sterk af om deze saaie shit te bekijken.

6. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Band of Brothers afgezien. Traantje in mijn ogen toen
    de namen van de veteranen er op het eind bij kwamen.
    Mooie, emotionele serie die de Tweede Wereldoorlog denk ik heel realistisch neerzet. Ik had alleen wel wat moeite om alle verschillende mensen te onthouden en te onderscheiden.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Grandpa, were you a hero in the war?" Grandpa said, "No... but I served in a company of heroes".

Zat toen ook bijna te janken. :'-(

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ik wil hem nu weer zien :+

Eerst Pacific!

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    pacific vond ik zelf wel een stuk minder.

Ook boeiend, maar wel een stuk minder..

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Het is heel anders, ik vind eigenlijk The Pacific minstens zo indrukwekkend!

11. Seh

Seh Guest

Ik ben een tijdje terug eindelijk door het laatste seizoen van Lost heen gekomen. Maar de seizoenen daarvoor vond ik toch stiekem best tof. Gewoon die vage dingen accepteren en uiteindelijk voor heel veel dingen een verklaring krijgen is best tof.

Kevf ik zou proberen door te kijken. Vanaf seizoen 2 gaat het pas echt los imo. En er zijn meer hoofdpersonen hoor. Zeker gedurende de seizoenen zal de focus niet meer liggen op één persoon.

Ben nu weer op zoek naar een nieuwe serie. Het liefst eentje die al is afgelopen, zodat ik alles gelijk kan kijken. :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat voor serie zoek je?

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nog bezig, maar Luther is erg gaaf.

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me ook heel interessant om dit een keer vanuit het standpunt van de Duitsers te zien, hoe zij zeg maar overal tegen aan keken en hoe zij de verschillende campagnes (Polen, Frankrijk etc.) ervaarden.

Zal wel niet snel gebeuren, is denk ik nog iets te controversieel.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Twin Peaks blijft super. Heb je die al gezien?

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Stukje opweg met inmiddels Carnivale. Vijf eps gezien. En ik vind het....heerlijk! De sfeer, het onvoorspelbare, het surrealistische, de religieuze inslag, de donkere kant, het excentrieke van de carni's. Twin Peaks meets een soort Deadwoodachtig iets, ofzo :D

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja top serie, het einde was wel wat raar maar ja al met al een van de betere series! :thumbs:

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Morgen maar weer verder met Dexter! Tijdje geleden dat ik het heb gezien, volgens mij ben ik bij S6.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Tweede seizoen van Louie afgekeken en moet zeggen dat het toch wel een erg toffe show is! Hoor erg goede verhalen over seizoen drie dus ben benieuwd :) Combinatie van drama, (stand-up) comedy en utterly weirdass shit is echt top. Kan de show alleen niet achter elkaar kijken. Depressing fuck is het soms 8)

Morgen maar eens beginnen met Family Tree. Hoor daar goede dingen over en vind Chris O'Dowd wel tof.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vandaag begonnen met seizoen 4 van The Wire :)

Heb er een hele tijd over gedaan om seizoen 2 af te kijken maar na een bepaalde episode bleef ik toch kijken. Uiteindelijk best een aardig seizoen, begon alleen erg stroef. Direct daarna seizoen 3 gekeken en damn _O_ Beste seizoen wat ik tot nu toe gezien heb. Hamsterdam :lol:

Mensen hier ook Oz gecheckt? Denk dat ik die serie na The Wire ga kijken.

Deel Deze Pagina