1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Marno14

    Marno14 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net klaar met de serie, ik vond hem geniaal!
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Haha als het op CC is kijk ik het. Wil het ook wel even downloaden voor serie tussendoor voor "even snel een aflevering" Echt geniale droge, maar tegelijkertijd ook een kut serie xD.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kijkt iemand hier Ray Donovan? Eerste 6 episodes gezien en ik vind het heerlijk weg kijken :)
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wil beginnen met een nieuwe serie en twijfel tussen The Newsroom en Ray Donovan.

    Welke zal ik gaan kijken en waarom?
     
  5. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Imo: begin met Ray Donovan. The Newsroom is wel goed, maar op meerdere manieren erg Amerikaans. Zoals het thema, de personages en de actualiteiten die behandeld worden. Persoonlijk had ik hier weinig mee, afgehaakt halverwege seizoen 1.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet wel de politiek van Amerika een beetje kennen idd. Als je daar totaal niks van weet moet je het niet gaan kijken.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal kan je uit de context en de reacties van de personages wel voldoende afleiden toch? Met House of Cards kon ik het zo ook volgen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan wel een beetje maar alle extra is mooi meegenomen.
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Iemand nog tips voor goede series? Ik heb al heel veel series gezien inmiddels, maar er moet nog wel van alles zijn wat ik gemist heb.

    Dit heb ik allemaal al gezien:
    Nu wil ik graag een serie waar ik even mee vooruit kan, die spannend is. Zat te kijken naar Fringe, Heroes, House of Mad Men. The Wire heb ik niet zo'n zin in, omdat ik net The Sopranos heb afgekeken. Iemand aanraders?
     
  10. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    The Wire is een erg goede serie, maar ik snap niet waarom je hem niet wil kijken na The Sopranos.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Omdat ik het een 'zware' serie vind.

    Ga denk ik voor Fringe of Heroes, hebben een beetje de Lost-vibe. Dat dig ik wel.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Agents of S H I E L D S01E00 Special Look 720p

    Waneer begint de serie zelf ook al bijna zeker :)?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eind september dacht ik.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Was deze bevestiging al langsgeweest? :)

    LUTHER HEADS TO BIG SCREEN!

    Bereft Luther fans can finally stop staring pensively over cityscapes and hanging suspected perpetrators out of multi-storey car parks, as their favourite furrow-browed DCI is set to return for a cinematic prequel.

    Series creator Neil Cross was speaking at the annual Edinburgh TV festival when he announced hopes for a big screen outing for John Luther, telling the tale of the maverick's rise through the force.
    “I’ve written the script and we hope to get the film made next year," said Cross. “Idris is a brilliant leading man and we’ve hoped to turn Luther into a movie for a long time. It will follow his career in the earlier days, when he is still married to Zoe, and the final scene in the film is the first of the initial TV series.”
    Fans will also be happy to hear that Justin Ripley (Warren Brown) is set to reappear as Luther's sidekick, as well as returns for Ian Reed (Steven Mackintosh) and aforementioned wife Zoe (Indira Varma).
    There's no confirmed production date for the Luther film as of yet, which will have to fit around Idris' current work on spy-thriller The Gunman and Beasts of No Nation. We'll keep our ears to the internet for any further details as they emerge.

    http://www.shortlist.com/entertainment/tv/luther-heads-to-big-screen
     
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    The newsroom, house of cards, luther, sherlock, parks and recreation, shameless, zijn enkele series die nog niet in je lijstje stonden. Stuk voor stuk het kijken waard
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben onlangs begonnen met de serie Damages en zit al op seizoen 2. Spanning, mysterie en echt top acteerwerk.

    ECHT een aanrader!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Vond dit plaatje:
    [​IMG]
    :eek:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is er al lang?
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    the Shield is ook een fijne serie :), The Wire _O_ maar idd wat zwaar
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [yt]IyvivVLKC6s[/yt]

    McConaughey en Harrelson _O_
     

Deel Deze Pagina