1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    nope mis er niks aan als je niet kijkt.
    ben naar 4 afleveringen gestopt.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Same here, halverwege aflevering 2 afgezet en uit Sickbeard gegooid
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mooi, dan schrap ik die. Thanks :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wow Sons of Anarchy begint weer goed.
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ben bijna klaar met seizoen 5, ben bezig een rewatch van dat seizoen in de hoop dat ik er weer wat beter inzit dan dat ik direct met seizoen 6 begin.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Komen daar wel nl subs van op bierdopje? Van s1 staat er niks. Die had ik toen ook op tv gezien (oldskool :+). Goede serie!
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    [yt]ydfGuagKcYM&[/yt]
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand sleepy hollow geizne?
     
  9. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Net de eerste aflevering gezien en gezien je betoog van alleen maar topseries zou ik op basis van die eerste aflevering SHIELD niet aanraden. Wel geinig, leuke humor, maar niet heel bijzonder of spannend of pakkend nog. 6,5je denk ik:+
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Jaa eerste aflevering gezien nu met de 2de bezig.
    Spelen wat bekende gezichten in.
    Kijk het nog paar afleveringen aan, vind wel leuk opzich geen topserie.
    Beetje Grimm vibe vind ik het hebben het is fantasy, horror/thriller actie beetje comedy.

    Brooklyn nine nine ook beide afleveringen gezien en vond ik ook wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  11. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerlijk toegegeven heb ik de serie al lang niet meer gezien - heb de serie tijdens zijn originele televisie run gevolgd beginnende in 2001 (Kazaa tijden!) - maar kan me hier totaal niet in vinden. Één van de beste series die ik ooit gezien heb en de laatste drie seizoenen - met de introductie van Whitaker's karakter en naarmate 't Strike Team uiteen valt - zijn niets minder dan magistraal.

    Absolute aanrader als je de tijd kan maken om aan 7 seizoenen te beginnen. Overigens één van de beste afsluiters die ik ooit gezien heb; wat niet makkelijk is na zoveel seizoenen (zie Dexter, bijv.).
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben het over die nieuwe serie. Marvels Agents of S H I E L D. :)
     
  13. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Pfft... begin dan niet met Sons of Anarchy, wiens Kurt Sutter destijds mee heeft geschreven aan The Shield :+

    Neemt niet weg dat 't een dikke aanrader blijft.
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand al gekeken? Ik vond hem goed. Veel comic book references, en Whedon's touch was wel duidelijk. (nog) niet fantastisch geacteerd, en het verhaal moet nog helemaal op gang komen, maar voor een pilot prima. Ben benieuwd waar dit naartoe gaat :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het okay. Voor een pilot viel het mij wel mee maar ik weet niet hoe leuk een marvel serie is zonder bekende marvel helden

    vraag me af of ze uberhaupt nog characters uit de comics gaan introduceren of dat ze gewoon alleen een beetje in de marges van de marvel films wat verhaaltjes gaan verzinnen
     
  16. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhm, pilots van goede series zijn toch vaak goed en gripping?O-)

    Kreeg ook een beetje het idee van een enigszins kinderlijke opzet, typisch rechtlijnige voorspelbare verhaaltjes als in veel kinder/cartoon series. Maar ik blijf zeker wel kijken want Marvel fan.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens, ik ben benieuwd hoe lang ze het interessant kunnen houden zonder grote trekpleisters als de Avengers die iedereen. Aan de andere kant is Coulson ook wel een publiekslieveling, en zitten er wel veel referenties in. Met de tagline "not every hero has to be super" (ofzoiets) denk ik niet dat we RDJ snel in een episode zullen zien.

    Ik hoop dat Cobie Smulders erin blijft trouwens (ze stond nu in de credits als special guest star). Wellicht ook een keertje Samuel L Jackson? Een cameo? Pretty please? En als ze dan toch cameo's gaan doen kan Stan Lee natuurlijk niet uitblijven.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoef niet perse de Avengers, dat lijkt me niet haalbaar

    maar gewoon een paar van de duizenden andere Marvel characters uit de comics, wat nieuwe 'bekende' gezichten zou leuk zijn in plaats van dat ze zelf maar dingen er bij verzinnen
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou zeker leuk zijn, en de potentie is er. Ik blijf iig voorlopig kijken :thumbs:
     

Deel Deze Pagina