1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol kon nog een beetje herinneren over seizoen 4 van Prison Break en dat er iets is met de eerste aflevering. Heb hem nu weer eens gekeken en wat een bs was me gedachte en volgens mij was dat toen ook.
    Michael vind Whistler snel en een of andere reden is die ook in LA. Waar hij nog steeds gezocht word in de US. Whistler is snel dood in het begin waar die zo groot was in seizoen 3 word die nu gedood en uit de serie geschreven alsof die een kleine rol had. Lincoln word gearresteerd en geeft zich veel te makkelijk over. Lincoln heeft dat nog nooit gedaan. Bellick, Sucre en T-Bag hebben mazzel dat opeens Sona is afgebrand en Bellick, Sucre worden ook opeens opgepakt waar dat eerst 2 seizoenen niet lukt. Dan is Sara weer terug zonder spannings boog. En gaat Mahone opeens naar zijn ex en heeft nu dus opeens een reden voor wraak. Echt die schrijvers hebben binnen 43 min, 3 seizoenen van de tafel geveegd. lol

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen die nog steeds New Girl kijken? Blijft het best tof vinden. Het is gewoon droog. :D

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik kijk pas sinds dit jaar veel series. Heb 24, dexter, prson break en homeland (s1) gezien. Ga nu dus wel verder met homeland s2 alleen zijn dat nou niet zo heel afleveringen tot nu toe. Leukste serie vind ik 24 s1 en heel dexter vond ik erg leuk. Nu dus weer opzoek naar een nieuwe serie. Zat te denken aan breaking bad. Is dat heel wat anders dan de series die ik al heb gezien of kan je het met iets vergelijken?

Thanks

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt. Maar het is gewoon spannend en toch wel een serie op zich.
    En de reis die de hoofdpersoon maakt is heel vet gedaan. :)

Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft awesome.

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dit was by far de tofste Revolution ep! Meer flashbacks, cool!

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn moet ze deze en die van vorige week nog kijken. Heb teveel shows om te kijken. lol.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind het steeds toffer worden. Ik hoop echt niet op een Alcatraz scenario. Daar werd het ook steeds toffer, maar toen was het al gecanceld.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oh nieuwe ep :+? heb hetzelfde als hybrid :p

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Voor mensen met Windows 8 de app TrackSerie. Fijne app mooi vorm gegeven, het is alleen een beetje vaag hoe je aangeeft of je de aflevering al gezien hebt maar verder echt top!

Alleen het is nog wat kut en onduidelijk om aan te geven welk episode je hebt gezien en welke niet.. Hoop dat ze dit nog fixen

Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Good news, everyone! Brickleberry has been officially renewed for a second season.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Weet niet of iemand Moonshiners keek op Discovery maar daar is seizoen 2 ook al van begonnen.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net S01E01 van The Wire gekeken. De serie krijgt een 9.5 op IMDb, dus dan moet ie wel briljant zijn. Ik heb ook al op meerdere plekken gelezen dat het een goede serie is. Maar dat komt in de pilot niet echt naar voren vind ik. Ik vond het maar een beetje een taaie eerste aflevering.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.002
    Elke 'goede' serie krijgt op imdb hoger dan een 9. 8)

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind series met een 8+ al vaak erg leuk om naar te kijken. Vooral grote series (dus niet HBO en andere exclusieve series channels) waarbij een groot publiek aangesproken moet orden is een 8+ zeer goed. Niet dat Dexter Game of Thrones ed. niet goed zijn, echter is hun publiek gewoon zeer klein in verhouding met grotere series en kunnen ze in die kleine series precies doen wat de fanbase wilt.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.002
    Ja klopt, maar ik vind sommige ratings soms ietwat overdreven.
    Kom op, Game of Thrones een 9.4?!

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja meer dan terecht.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ratings zijn daar idd dik overdreven, series zouden de IMDb ranglijsten compleet domineren als er een lijst van films+series gecombineerd was.
    Dat is toch behoorlijke onzin.

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.002
    Ja nougoed, je kan films ook niet met series vergelijken toch. :p

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nee maar zegt toch wel iets dat series overgewaardeert worden.

Deel Deze Pagina