1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Steeds meer goede acteurs die in series spelen inderdaad. Is ook veel geld te harken met series. Ze worden steeds populairder.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vroeger wilde niemand die filmacteur/actrice was in series spelen. Vele vonden het een downgrade en betekende dat je carrière in en slop zat als je maar in series moest gaan spelen. Tegenwoordig is het bijna andersom hehe. Vind series ook veel toffer eigenlijk. Niet alles hoeft in 2 uur gepropt te worden en even een aflevering kijken op een avond is ook altijd fijn zonder dat je gelijk 2 uur kwijt bent.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Over Tate in American Horror Story:

    In een episode in S1 zien we dat hij dus na die school schietpartij in zijn huis wordt gedood door de politie. Hij is dus een geest die ronddwaalt in het huis van Violet. Maar Violet kan hem zien en alles. Op een gegeven moment vraagt Tate aan haar....do you believe in ghosts? Maar hij is zelf al een ghost eigenlijk toch? Sowieso wel wat apart hoe sommige personages reageren op die ghosts in deze serie. Niet echt met veel verbazing of shockering. :)

    Here Piggy pig pig was wel gaaf trouwens.
    geen Piggyman slachter, maar wel die robbers.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2013
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De clue komt steeds dichterbij ;-)
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Wanneer komt die serie op hbo uit?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat op het einde van iedere clip. ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok, duidelijk :)

    Ben erachter gekomen dat Tate Rubberman is en Violet al die tijd al dood is. Blijft een weird iets..dat de levenden gewoon de doden kunnen zien. Die man met dat verbrande gezicht trouwens...is hij net als Constance nog onder de levenden? Ik denk van wel, maar durft het niet met zekerheid te zeggen.

    En dan Tate...wtf. Hij lijkt ok wanneer hij bij Violet is, maar ondertussen is hij Rubberman en heeft hij een kind met Vivien gemaakt en geprobeerd haar te verkrachten.........nog twee eps te gaan van S1.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zag dat ik nog wat afleveringen van Entourage op mijn HD had staan.
    Blijft ook een heerlijke serie.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Season 1 helemaal afgekeken nu.

    De clue is dat hij Rubbberman is? :) Want er zijn sowieso nogal wat onthullingen geweest zeg. Waarom precies wilde Tate dat Nora een kindje kreeg? Hij lijkt om niemand te geven, behalve om Violet. Maar hij verkracht en maakt een kindje om dan aan Nora te geven?

    Hoe dan ook...erg uniek bedacht allemaal. Eerlijk gezegd heeft de Familie Harmon het zo slecht nog niet nu. Gewoon gelukkig als familie leven en geen zorgen meer. Ik ga maar eens met S2 beginnen.

    Season 2

    NICE! Een volledig andere setting. Ik vroeg me al echt af hoeveel langer dat huis nog boeiend kon blijven. Deze setting is gewoon nog zieker en de gebeurtenissen ook. Sowieso een asylum als setting is altijd bingo voor een horrorfilm of serie. Wat een sfeer zeg, uitstekende serie en man oh man die Jessica Lange is me er eentje. Hoe dan ook...we hebben nu sowieso drie personages uit S1, maar die hebben toch totaal geen verband met Tate, Constance en die medium?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In seizoen 2 (en 3 ) kom je acteurs uit s1 tegen, maar de rollen / verhoudingen / relaties kunnen volledig anders zijn. S2 heeft zeker een vette setting. S3 vind ik tot op heden nog niet erg bijzonder.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zit nu veel House of Cards te kijken, heerlijke serie. IJzersterk acteerwerk en de sfeer wordt goed neergezet.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah dat is dan wel jammer. S3 staat nog niet op de USA Netflix zag ik.

    FUCK zeg @ season 2...man dit is echt veel zieker en meer disturbing dan het eerste seizoen.

    De totaal volledig gestoorde dokter die een SS'er blijkt te zijn. Thredson wat zo'n ok'je peer leek en is fucking Bloody Face. Ja die zag ik echt niet aankomen. Man ik voel echt mee met Lana nu ook, want toen ze in die auto zat buiten het asylum was ik echt blij voor haar. Damn wat gebeurd er allemaal veel in dit seizoen. Ik dacht dat Jude erg was...maar zij valt erg mee vergeleken met de dokter en nu die Eunice ook. Horror films weten me al jaren niet meer te boeien...maar deze serie heeft me bij de keel en laat niet los.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer begint House of Cards weer?
    Al de series die ik volg zijn nu wel klaar met hun seizoen.

    Edit: Damn 14 februari pas..

     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2013
  14. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    DAMNDAMNDAMN!!!!

    Januari/Februari beginnen de goeie tijden man!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is het zo goed dan joh House of Cards?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan ga ik na American Horror Story daarmee beginnen. Nu alweer op de laatste vier episodes van season 2, man wat een geweldig seizoen is dit zeg. Alleen zit deze tune wel volledig in mijn kop en ik kom er maar niet van af...holy shit!!!

    [yt]-vrmc_l6sJY[/yt]
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Is seizoen 2 van AHS beter dan seizoen 1? Ben 2 weken geleden begonnen aan de serie nav de aanbevelingen hier op het forum maar vond het niet echt geweldig. Vooral de laatste aflevering van seizoen 1 zat vol met irritante cliche's waardoor ik er eigenlijk wel klaar mee ben..
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zelf heb genoten van S1, maar geloof wanneer ik zeg dat S2 something else is, holy shit zeg. Gewoon veel zieker, spannender en gewoonweg boeiender. En verdomd fucking verslavend. Ik ben gisternacht om iets van 01:00 begonnen en was nog aan het kijken om 05:00 :D

    Holy shit man....wat boeit S3 van American Horror Story na de eerste twee eps gewoon niet zeg. :mad:
    Zo verslavend, spannend en tof als S2 was...zo tegenvallend is S3. Ik blijf het wel kijken, maar damn...elke avond keek ik er weer naar uit om een paar eps te kijken van S2, maar nu heb ik al zoiets van....tijd voor andere serie.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2013
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.953
    [yt]JwntNANJCOE[/yt]

    Bridge tussen season 1 en 2 :)
     

Deel Deze Pagina