1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    PoI is zo'n beetje het schoolvoorbeeld dat 20+ afleveringen per seizoen gewoon te veel is voor een serie. In het eerste seizoen vond ik het weliswaar nog niet zo erg, maar sinds S2 trek ik al die 'case of the week' filler eps haast echt niet meer. Op een enkele goede na vallen ze uiteindelijk toch vooral in herhaling. Wanneer het echter weer hoofdzakelijk over het hoofdverhaal gaat is de serie baas.

    En Amy Acker/ Root blijft een genot om bezig te zien. En Bear niet te vergeten, inclusief Nederlandse stemcommando's. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En dat is 4 episodes van de 20. De eerste twee en de laatste twee. Voor de rest een typische procedural. Matige serie.
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Niet waar. Je hebt tussendoor meer van dergelijke afleveringen.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hou toch op met die bullshit. Ze kunnen zeggen wat ze willen over de finale....het was gewoon een stuk stront. En een spinoff? Zucht.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De naam is ook al bekend. Breaking Wood.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zag laatst een EP van S02 en dat was me toch wel een verschil zeg. Vele zullen S04 aangeven als beste seizoen maar voor mij was dat toch S02. Doakes en de manhunt, damn. Dexter is uiteindelijk een perfecte voorbeeld geweest van te lang door kunnen gaan. Na S04 moesten ze gewoon S05 maken waarin Dexter compleet de mist inging na het einde van S04 en het hele seizoen zou draaien om een manhunt.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Goed voorbeeld van een serie te lang door blijven maken totdat het niet meer goed is. Nee, dan liever stoppen op het hoogtepunt.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom ik weer met mijn standaard opmerking. :+
    5 seizoenen is het beste voor een serie. Hoe goed die ook is. :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    s01 en s02 waren geweldig

    daarna heeft het nooit meer dat niveau gehaald
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijf 4 ook echt awesome vinden. Vooral door de Trinity killer.
    Eigenlijk was 5 gewoon perfect geweest voor het einde van de serie. Want in de seizoenen daarna krijgt die dezelfde lessen.

    Hij verwoord het wel goed imo.

     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
  11. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh shit, kom er net pas achter dat er toch een nieuwe en laatste Season aankomt van The Killing na 2 keer gecanceled te zijn? alleen nog geen releasedate. Ik vond het persoonlijk een erg goede sfeer hebben en de relatie tussen Linden en Holder was ook erg vermakelijk.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Zag net nog een ep van Dexter op TV voorbij komen, die voiceovers blijven heerlijk.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Oh nice wist dat ook niet vond het een erg leuke serie altijd ben benieuwd.
     
  14. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatste 5 eps van POI S2 zijn volgens mij alleen het hoofdverhaal, en seizoen 3 is eigenlijk ook enkel hoofdverhaal. Ik vind het tof dat ze dat aandurven, de reden dat veel open net series werken met individuele afleveringen met een rode draad is omdat je dan als nieuwe kijker altijd kunt instappen. Verhalende series zijn vaak achter de decoder. POI is echt wel gestegen qua niveau in de seizoenen. En Root = _O_

    Laatst ook begonnen aan The Blacklist. Was achterdochtig omdat ik het plots op SBS6 voorbij zag komen. Heeft me echt verrast, die gozer die Red speelt, wow, echt goed.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Moet nog aan die serie beginnen maar als ik die Red zie moet ik toch aan zijn rol in The Office denken :+
     
  16. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor als je genoeg hebt van al die soortgelijke series, is Vikings echt een aanrader, snap eigenlijk niet waarom het door The History Channel wordt uitgezonden, ja misschien zit er wat geschiedenis in, maar vergeleken met de rest wat ze uitzenden is dit toch wel even wat anders. 27 februari begint seizoen 2.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Het maken van tv-series is nu eenmaal hot op dit moment. Zo komt Discovery Channel binnenkort ook met de mini-serie 'Klondike' met Richard Madden (Robb Stark/Game of Thrones) in de hoofdrol.

    En kijk naar een Netflix of Amazon die nu volop bezig zijn met produceren van eigen series ipv alleen maar een streaming service te zijn voor bestaande shows.

     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Oeh, een nieuwe horror-serie van ShowTime:

     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  19. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Vet!
     
  20. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Banshee was weer badd-ass vandaag. :D
     

Deel Deze Pagina