1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Iemand 'World Without End' gezien? Vond de voorganger 'Pillars of the Earth' erg goed, maar het vervolg schijnt minder te zijn... Ervaringen?

Andersom werkt het ook. Star Wars: The Clone Wars is na het eerste, matige seizoen enorm veel beter geworden. Maar staat nog altijd op 7.5. =(

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Eindelijk begonnen met Dexter, nu bij aflevering 4.. Blijft dit een leuke serie of gaat het op een gegeven moment een beetje vervelen?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Blijft leuk.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goede stunt doubles Prison Break. :D

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    haha lol :D ik ben ook ongeveer zelfde tijd als jou gaan kijken, maar had het nog nooit gezien alleen al wel al een aantal jaar in de kast staan.. nog 10 afleveringen :D echt vet snap niet waarom ik PB nooit eerder ben gaan kijken

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit nu bij aflevering 17 van seizoen 4.
    Heb nooit seizoen 4 afgekeken jaren geleden. Weet ook niet waarom. Denk dat ik PB moe was op dat moment. En ik wil eigenlijk graag weten hoe het afloopt. :)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb precies hetzelfde, gestopt bij e17s04.

Heb je nooit het gevoel van deja vu? Wat is je ervaring?

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Haha raar is dat. Iedereen hoor ik dat ze op het einde afhaken en ik zelf nu ook een beetje..
    Ik heb seizoen 1, 2 en 3 binnen 3 weken afgekeken zonder andere serie bij 3 begon het al wat minder vaak kijken te worden en nu tijdens seizoen 4 ben ik alweer dexter gaan kijken

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen dat ik dacht dat ik eerder gestopt was in seizoen 4. Maar sommige dingen herinner ik me nog steeds een beetje. Zelfs in stukjes van episode 17. Dus waar ik nou precies gestopt ben weet ik niet meer. Weet alleen niet hoe het afloopt. :)
    Dacht ook dat ik nog veel wist van de eerste 3 seizoenen. In grote lijnen was dat ook wel zo maar heel veel kleine dingen totaal niet meer. En ik vond daarom de eerste 3 seizoenen opnieuw spannend eigenlijk. :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Prison Break einde

Lame... Moest dat nou. En ook opeens die 4 jaar.
    Beetje jammer dat Kellerman er opeens was uit het niets. Beetje rare makkelijke twist en ik denk dat ze het moesten doen omdat de serie zich iets teveel vast had gedraaid. Seizoen 4 bestond zoveel uit. Werken voor iemand, dat hadden ze weer leverage op iemand en dan gingen ze weer voor iemand anders werken. Volgens mij zijn er in het hele seizoen wel 15 combinaties geweest van mensen die met elkaar hebben gewerkt. Zeker op het einde en toen alles eigenlijk over The Company bekend was. Was die mystiek een beetje weg.

Ik weet nog niet of ik de film ga kijken.

11. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Lees net dat Last Resort gecancelled is, Vond t net een van de betere nieuwe series.

12. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de eerste vier afleveringen gezien en vond deze best leuk. Jammer dat ze nu alweer stoppen.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    666 Park Avenue overigens ook gecancelled. Allebei de seizoenen worden wel afgemaakt (13 afleveringen).

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nu 9 afleveringen gezien van The Wire. Vind het wel een vette serie. Vooral het sfeertje is wel tof. Ik wil ook steeds verder kijken, benieuwd hoe het verder gaat, maar ik vind het nog niet zo legendarisch als volgens mij door sommigen beweerd wordt (weer die 9.5 op IMDb).

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik word zo gespoilerd op Facebook. Ik loop een week achter met Dexter, Homeland en Boardwalk en op Facebook droppen ze van alles. De horror, vanavond maar inhalen 8)

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja dat soort dingen moet je echt niet followen, vreselijk is het 8)

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Normaal vind ik het wel leuk, want ik kijk altijd gelijk op de dag dat het hier verkrijgbaar is. Ik bedenk me nu pas wat een bitch ik zelf ben, ik ga die plaatjes ook vaak liken. Ik vind het leuk dat mensen die het ook volgen er dan ooit over beginnen, omdat ze het op Facebook zien. Alleen ik spoil dan net zo hard 8)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    American Horror Story blijft vet. Gister weer even een ep van vorige week gekeken, waar ik nog niet aan toe gekomen was (en wil die wel 's avonds kijken :p ).

Nikita blijft ook vermakelijk, alleen jammer dat er nu weer een paar weken tussen zit. Hoop niet dat het hele seizoen zo blijft, met gaten van weken tot een maand. Was vorig seizoen ook erg hinderlijk.

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Eindelijk klaar met Prison Break tering wat is seizoen 4 een hell om uit te kijken, begint zo saai te worden..

seizoen 1 vind ik echt super goed 2 ook wel goed en vanaf 3 wordt het steeds minder

Nu beginnen bij dexter na de eerste 5 afleveringen al te hebben gezien :)

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ook weer bij met Revolution. Heb toch wel mixed-feelings. Vind het zeker een interessante serie, maar ik heb ook het gevoel dat de rode draad van de serie het achtervolgen van Danny is. In plaats van het uitvallen van de stroom.

Het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat het 22 afleveringen lang is, seizoen 1. Dat ben ik echt niet meer gewend. Alles is veel meer action-packed in een seizoen met 12/13 episodes.

Deel Deze Pagina