1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jup. Heb alles met plezier bekeken, vond het zelfs jammer dat het uiteindelijk was afgelopen :+

2. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ben op zoek naar een serie waarvan ik een paar dagen geleden een trailer van gezien heb. Het is zo'n beetje in genre van de "300" met spartanen enzo. Heb al zitten googele, maar nog niets gevonden. Weet iemand de naam van deze serie?

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Zal wel Spartacus zijn. Leuke serie.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    1,5 uur op de Amerikaanse tv, je weet wel, met om de 5 minuten reclame ;)! De komende afleveringen zullen waarschijnlijk ook gewoon 43 min ofzo zijn, wat daar dan weer een uur is.

Dat zal idd zoals Arti al zegt, Spartacus zijn! Toffe serie!

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zat er alleen maar sex in de trailer? Dan is het Spartacus. :+

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net eerste ep van The Walking Dead gekeken. Geen idee wat de serie verder gaat brengen. Eerste ep lijkt nu net een film waar er al velen van zijn. Niet erg origineel en nog niet heel veel om er echt een serie van te maken. Op het eind zit dan wel een leuk momentje om volgend deel te willen zien. Komt neem ik aan wekelijks?

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Net de eerste ep gekeken van The Event. Ik vond het wel aardig tot de laatste paar minuten. Had van alles verwacht, behalve dat :{

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Misschien is het een idee dat ivm het succes van Scott Pilgrim vs The World, dat iedereen eens Chuck gaat kijken? :D

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Had het ook niet helemaal verwacht, maar heel raar vond ik het niet. Je weet dat die groep gevangenen buitenaards zijn, dus ja, die kunnen blijkbaar vliegtuigen laten verdwijnen ;)! Ik heb er opzich geen problemen mee, Lost en Heroes gebeurden ook rare dingen en dat vond ik ook top series. En FlashForward had dan niks buitenaards, maar opzich was dat idee achter die blackout ook niet helemaal realistisch. Kijk gewoon nog ff verder zou ik zeggen, ik vind t wel toffe serie! Aflevering twee zit ook weer leuke ontwikkeling in ;)!

Iedereen kijkt toch al Chuck :+?! Maar wat heeft die film ermee te maken? Niet gezien namelijk en heb de trailer zelfs afgezet omdat ik er niks aan vond :9.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Beetje dezelfde humor, en verhaal is hetzelfde.. Nerd to hero.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wooow wat echt een hele toffe serie is: Pillars of the Earth.
    Echt onwijs tof, ga dit zeker kijken.

[yt]pU3bUJroGNg[/yt]
    [yt]GSa6AhEWebA[/yt]

_O_

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Trailer al eerder gezien ja, maar ik hou niet zo van series/films die zo ver in het verleden spelen. Hoewel er wel een paar sterke acteurs in zitten zeg! Die ene kerel met dat hoedje, pastoor, pater, priester, weet ik hoe zo'n iemand heet, die speelt ook in Kings (de king himself)! Dat is trouwens ook echt een erg goede series (hij speelt daar ook echt een super sterke rol!), zeker ff trailertje checken!

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Naja het is ook een mini serie he.. Maar ik zit nu bij part 4, echt supertof!

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb weer een nieuwe serie gevonden die ik zeker in de gaten ga houden!! Is van J.J. Abrams (Lost, Fringe), dus belooft wat goeds te worden:

Alcatraz
    "A show about mysteries, secrets and the most infamous prison of all time: Alcatraz"

Meer info, oa over de cast: hier! Verder is er nog niks bekend, behalve dat FOX iig een Pilot besteld heeft. Maar nog geen datum.

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kijk nu The Kill Point, serie van 8 afleveringen. (Nu op Veronica)
    Vind films/series over een bankoverval altijd erg leuk om naar te kijken.

16. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook gekeken en blij verrast, keek namelijk de afleveringen van Two and a Half Men toen daarna Kill Point begon. Volgende week ga ik absoluut kijken :).

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ondertussen Prison Break afgekeken.
    Vond S4 wat minder, maar op zich ook nog wel aardig. Wel blij dat ze erna echt mee gestopt zijn.
    En dat Scofield zichzelf ineens opofferde, damn.

Ook bijna klaar met Band of Brothers. Zeer aangenaam om te zien.
    Stuk in concentratiekamp hebben ze goed gedaan, toch wel weer heftig om te zien, zeker als ze het ervoor nog over hebben dat ze ook maar hun werk doen.
    Alleen zijn die mensen soms zo enorm stom, niet normaal gewoon. Is er iemand neer geschoten, komt er een ander naartoe en blijft ie gerust in een open schietveld staan, dude, wtf. Of direct naar binnen lopen als je een granaat gooit en jezelf opblazen. Zouden sommigen echt zo stom geweest zijn dat ze zich zowat letterlijk voor de lol van kant lieten maken?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Het is waargebeurd, dus ja.
    En in the heat of the action is je denkpatroon niet altijd even rationeel.

19. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat nog niet 100% vast, kan zo maar zijn dat er na een tijd blijkt dat hij toch nog leeft. Hoop het niet maar commercieel is het aantrekkelijk, het is niet voor niks een open einde.

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maar ze bezoeken zijn graf (4 jaar later). S4 is er al 'aangeplakt' en zou het wel erg suf vinden als ze er ineens nog een seizoen aan plakken. Laatste 2 eps nemen weinig tijd in, dus ze kunnen zo nog wat seizoenen vullen en hem alsnog in die 4 jaar een keer echt dood laten gaan. Maar goed, verwacht en hoop ik niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina