1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd ook echt heel erg benieuwd naar Terra Nova!
    Kutcher is faal. Je hebt nu gewoon 2 Jakes

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... Terra Nova valt beetje tegen.
    Had een heel ander verhaal verwacht moet ik zeggen en daarnaast valt het acteer werk beetje tegen.

Op een gegeven moment word er op een been geknabbeld en die gast ligt er maar een beetje. Gast was niet dood. Beetje schreeuwen mag dan wel denk...

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Misschien was hij zo lam van die troep die ze dronken dat hij het amper voelde. :p Maar inderdaad, dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dat zag gebeuren. Waar is de schreeuw die door merg en been gaat? ;)

Overigens wel vermakelijk verder. Ik blijf het voorlopig nog wel volgen maar ik hoop wel dat er echt meer verhaal achter schuil gaat.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja er zit sowieso wel heel veel verhaal achter.
    Zo zal die hoofdpersoon nog wel gezeik krijgen met z'n ontsnapping.
    Dan heb je nog die zoon van die colonel die die rare tekens op de rotsen achter laat.
    Dan heb je nog dat zoontje die met die meid in allerlei rotzooi gaat komen.

Ik had echter meer natuur gericht verwacht en veel gebitch met de dino's.
    Toen ik 't voor 't eerst zag, dacht ik dat het een serie gebaseerd zou zijn op de Jurassic park films dus had het ook die richting verwacht.
    Dat de dino's een teringzooi van het park zouden maken en ze in de natuur moeten overleven ofzo.
    Maargoed, dat kan natuurlijk nog komen.

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    [yt]GObQ_VCGu6w[/yt]

Laat 2012 maar komen ;)!

Heb ook nog paar andere tips, maar geen tijd voor trailers te plaatsen :9!
    Zag dat Person of Interest al trailer van geplaatst is, idd een aanrader! Verder nog Awake, Grimm, Homeland, Prime Suspect, The River, Touch en Transporter. Daarvan is alleen Prime Suspect al begonnen. Als ik tijd heb, plaats ik morgen trailers.

Edit: Zoals beloofd wat trailers ;)!

Awake
    [yt]aDbF8b9wkMs[/yt]

Grimm
    [yt]Kh3rFsv_WSE[/yt]

Homeland
    [yt]1X87fs95xi8[/yt]

Prime Suspect
    [yt]lzcQAPg0Yy0[/yt]

The River
    [yt]7EyioRKjhBk[/yt]

EDIT 2:
    Heb het nu met het nieuwe tv seizoen wel heel erg druk 8)!

Breaking Bad
    Castle
    Community
    Dexter
    Fringe
    Grimm
    Happy Endings
    Homeland
    How I Met Your Mother
    How To Make It In America
    Hung
    Modern Family
    New Girl
    Nikita
    Person of Interest
    Prime Suspect
    Suburgatory (Afhankelijk van de Pilot)
    The Mentalist
    The Walking Dead

Dat zijn er 19 ;)! En dan heb ik nog het tweede seizoen van Treme liggen, het vierde seizoen van Chuck, Boardwalk Empire helemaal nog, Dark Blue laatste paar afleveringen, Misfits, Sherlock en Luther van BBC nog niet aan begonnen, Californication en Burn Notice nog om aan te beginnen...pfff 8) :9!

Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is Walking Dead S2 al begonnen? Niet dat ik het ga kijken, maar meer de vraag of het dan gelijkwaardig aan S1 is (die vond ik slecht).
    Gister nieuwe Dexter gekeken, net nieuwe Nikita (ep2 wordt nu binnen gehaald). Kom de komende tijd ook wel door als het gaat om tv series.
    Wanneer komt Top Gear eigenlijk weer?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    16 Oktober.
    Top Gear begint altijd in het begin van het jaar en meestal is er ook een Kerstmis Challenge. Eind 2011 dus.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Two and a Half Men was weer niet echt bijzonder, helaas..

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Inderdaad. Blijf het nog wel even volgen om te kijken of het nog wat gaat worden maar acht de kans klein.

House daarentegen was awesome.

Hawaii 5-0 ook natuurlijk. :)

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Terra Nova gaat een erg leuke serie worden! Eerste drie afleveringen waren erg sterk!

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Geweldige serie.. ga hem zeker volgen wanneer kop episode 3? O drie staat on-line gaat hem even downloaden ;)

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Drie staat inderdaad al online. Erg leuk weer!

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net derde ep. van Two and a half men gekeken, ik heb het echt het voordeel van de twijfel gegeven, dacht dat met dezelfde schrijvers het wel leuk kon zijn, maar het is echt flauw, het is gewoon niet meer grappig, en vooral, de vervanger van Charlie is gewoon niet grappig. Enige die nog leuke momenten hebben zijn Bertha en de moeder(die soms ook niet voorkomen), maar zowel Jake als Zippy hebben ook gewoon niets meer zonder Charlie. Als ze deze serie toekomst willen geven moeten de Charlie uit de dood laten opstaan, want dit is echt geen schim van wat de serie ooit was.

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond ook de eps van Terra Nova gekeken en vond ze erg vermakelijk. Weer eens wat anders. Ga de resterende eps ook zeker wel kijken.
    En Nitro Circus ook maar weer eens aan het kijken. Blijft vet, gaat non-stop door, korte eps, kijkt makkelijk weg. Eens zien hoever ik ga komen en hoe ik morgenochtend vroeg op ga staan. :+
    Wacht op nieuwe Fantasy Factory episode.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iemand de nieuwe Two and a Half Men als gezien?
    Heb helemaal geen zin meer om hem te gaan kijken tenzij die een stuk beter is dan Episode 2.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ehhh, zelfde stijl, wel wat beter.

Ben er nog steeds niet over uit, heb wel genoeg Kutcher gezien sinds de jaren 70.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik ben er mee gestopt.
    Dexter heb ik gezien (afl 1), wacht gewoon totdat het hele seizoen af is.
    Dan kijk ik alles achter elkaar.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Terra Nove eerste 4 afleveringen van gezien nu en damn fokking toffe serie :D ook ongelofelijk mooi neergezet.
    Enige wat ik echt niet vond kunnen was dat die jim en die leider (forgot his name :+) op de berg staan en over Terra Nova uitkeken. Je zag nog net geen mensen achter het doek lopen, zo goedkoop was dat zeg =(.
    Maar voor de rest een serie met veel potentie :thumbs:
    En die soundtrack ofcourse _O_

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ben ik dan de enige die Terra Nova tegen vind vallen? De dubbelaflevering was goed, maar dat ze daarna meteen met twee filler episodes kwamen staat me echt niet aan. Ik hoop niet dat het verhaal enorm oppervlakkig blijft.

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef toe dat de laatste aflevering een vuller was. Maar het gegeven is tof, maar het mystery achter die waterfal, en die zessen, geven voor mij wel het gevoel dat er nog veel meer moet komen, en dat alles in een super leuke omgeving in de jungle, met dinos, beetje lost gevoel zeg maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina