1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    [spoiler1]Die tekeningen bij die waterval zijn gemaakt door de zoon van die "kampleider". Ze zijn daar geplaatst om met hem te fucken. Hem duidelijk te maken dat zijn zoon nog leeft maar dat hij helemaal niet achter zijn vader staat en het ideaal wat het kamp uitdraagt. Die zoon zou bang zijn dat men alleen maar naar het verleden is gegaan zodat men in de toekomst meer macht zou hebben. Zoiets zeiden die Sixers. Ik vind dat allemaal dus niet zo raadselachtig. Alleen de precieze bedoeling van de Sixers is volgens mij nog niet echt uitgelegd. Verder zijn er geen mysteries en vind ik deze serie (vooralsnog) persoonlijk dus ook een heel stuk minder dan Lost. Dat ze na de eerste dubbelaflevering ook meteen beginnen met fillers die alleen wat aan karakterontwikkeling doen maar verder niets bijdragen aan het verhaal, vind ik een beetje jammer. Ik zou het geweldig vinden als het allemaal wat minder voorspelbaar wordt en juist wat meer mysterieus. Dat zou de serie naar een hoger niveau tillen.[/spoiler1]

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben gewezen op American Horror Story. Klinkt wel vet en schijnt ook wel vet te zijn, dus ben benieuwd. Weer eens lekkere horror er tussen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Handig topic dit :) Zo kan ik makkelijk zien wat de moeite waard is om te gaan volgen. Heb meteen een paar van de aanraders in sickbeard gezet.

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stomme vraag, kan je via mytvshows ook downloaden? Of moet je dit zelf doen op andere sites etc?

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zelf doen, ze geven hoogstens een link naar een torrent (sd). Zijn applicaties voor Windows en Mac waarin je series kunt zetten en die nieuwe afleveringen automatisch downloaden.

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net eerste ep van American Horror Story gekeken. Gruwelijk. En 10x vetter dan Walking Dead. Niet te vergelijken, maar toch. Als je van horror en creepy stuff houdt, zeker het kijken waard.

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik ben zelf laatst begonnen met Fringe, bekende, maar toch onbekende serie aangezien ik niemand er ooit over hoor.

Erg hoog WTF gehalte soms, maar zeker het kijken waard, heel vet. :D

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sickbeard is je beste vriend

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Terra Nova Ep 5 is online :)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Weer niet erg boeiend vond ik. Karakters blijven ook allemaal nogal oppervlakkig, niets wat we niet eerder gezien hebben.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee deze was behoorlijk 'saai'. Jammer ook en vanaf het eerste moment zag ik al wat dat kind wou..

Er zat niet zoveel spanning in iedergeval

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wilt hier nog geen nieuwe Terra Nova en American Horror Story binnen halen. Wellicht vanmiddag/morgen. Heb toch amper tijd om ze te kijken met de drukte deze weken.

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net klaar met Breaking Bad. Beste serie die ik in tijden heb gezien. Ik ga nu beginnen met Dexter. Verder probeer ik nog House S08 en the Walking Dead S02 te onderhouden maar dat gaat denk ik niet helemaal lukken :+ Ach met series heb je altijd een gigantische backlog.

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Dexter is echt heel goed. :)

Zelf kijk ik op dit moment Dexter, The Vampire Diaries, Fringe, The Office US en Community.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij zag ik je vorige week nog posten van S03E06, lekker snel gegaan dan. 8) Zit zelf nu bij S04E06. Vind S4 tot nu toe tegenvallen moet ik zeggen, heb het gevoel dat het (langzaam) opbouwt ergens naar toe maar dat er vooralsnog weinig gebeurt.

*post dit hier omdat Breaking Bad-topic volstaat met spoilers.

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het terugkijk heb ik in 13 dagen een seizoen gezien. Valt best mee toch ? :+ Maar dat idee had ik ook, totdat je aan episode 7 begint :cool:

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net eindelijk 3de ep van American Horror Story gezien.
    Damn, f*cked sh*t. Wel gruwelijke serie. :cool:

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb weer eens Two and a Half men gekeken. Die laatste was wel leuk moet ik zeggen.
    "Winning" :D

New Girl begint ook wel leuker te worden. Zooey Deschanel blijft super en die andere gasten en vooral Schimdt is epic.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand nog leuke komedies? Mag eventueel ook wel wat oud zijn wat nu niet meer draait. Kijk op dit moment alleen HIMYM en Community. TBBT, Chuck, The Office en TAHM vind ik in ieder geval niks aan. Getekende series boeien me ook niks. Kreeg een tip om Arrested Development te gaan kijken, zal daar eens aan beginnen. Nog wat anders?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Arrested Development!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina