1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Idd, Two and a Half Men mogen ze van mij ook stoppen. En dan Chuck ff aansporen om een nieuwe serie te bedenken. Iedereen happy!
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ze moeten met hun klauwen van Fringe, Supernatural en Community blijven. On the bubble my ass. Als je dat ook vergelijkt met een aantal series die waarschijnlijk of zeker een nieuw seizoen krijgen... Community>>>>>>>>>>30 Rock.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Kijkt hier iemand Happy Endings? 2 episodes gekeken en vraag me af of het een toffe serie is.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Awake is ook echt een aanrader. Episode 2 is net uit. Erg sterk geacteerd, mooi geschoten en een intrigerend verhaal :thumbs:

     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik kijk er met veel plezier naar! Maja, ik kijk dan ook bijna alles :p! Nee maar serieus, het is echt wel een grappige serie vind ik. Modern Family en Community zijn uiteraard beter en grappiger, maar Happy Endings kan zeker aardig mee komen.

    Zeker een aanrader, zoals ik een paar pagina's terug ook al zei ;)!
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo, dat was Homeland season 1. Werd uiteindelijk best spannend. Nu verder met andere series, aangezien season 2 ongetwijfeld nog wel even op zich laat wachten.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Hmm ok, ja ik moet Community dan misschien maar eerst weer oppakken ipv nieuwe serie erbij.
    Thanks!
     
  8. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er uit als een handige site. Helaas kan ik me nu echter niet inschrijven :mad:
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Slecht nieuws Tyrant:

    HBO is gestopt met Luck.

    Bron
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ahh arme Tyrant
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag begint Community weer! \o/
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814

    _O_
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Ik las het vannacht ja... Bizar, 3e paard overleden op de set... Tegenvaller voor Milch (alweer).

    Ik was zelf bij episode 6 en er zitten zoveel goede plotlines in! Beetje The Wire (maar dan veeeel subtieler). Denk nog steeds dat mensen dit moeten gaan kijken!
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Helemaal mee eens, prachtige serie in alle opzichten (verhaal, acteerwerk, camerawerk, sfeer)!
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mja als ze het cancellen kijk ik het echt niet :p heb die fout ook gemaakt met FlashForward en dat maakte me zo pissig :mad:
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Pas op! Luck is niet gecancelled he!! Neem ff de moeite om het bericht te lezen waar ik naar verwijs en de post van Tyrant. De makers hebben ZELF besloten te stoppen, omdat er alweer een derde paard was overleden. Vonden het te dieronvriendelijk (ondanks de extreem hoge veiligheidseisen) om verder te gaan. Luck is dus absoluut niet gecancelled omdat de kijkcijfers tegen vallen of omdat het geen goede serie is. Is echt de moeite waard, kwalitatief een van de betere series die ik de laatste tijd gevolgd heb (en ik volg er nogal wat!)!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke oke misschien wat te voorbarig, maar alsnog vind ik 1 seizoen dan te karig.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wel ongelukkig dat er drie paarden overleden zijn al.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deadwood begint aardig tof te worden. Swearengen is misschien wel de tofste character die ik gezien heb in series. Echt super neergezet. Verder is de serie wel een verademing ten opzichte van andere Wilde Westen films of series. Geeft een keer een andere kijk erop.
    De serie op zijn manier ook grappig. En vind ik de dagelijkse gebruiken in die tijd altijd wel tof om te zien. Ik bedoel vrouwen worden met respect behandeld, iedereen staat netjes op als er een vrouw binnenkomt etc. Maar aan de andere kant worden ze voor 2 dollar als hoer gebruikt. Je moet geluk hebben in welke klasse je geboren bent.
    Ook vind ik het wel tof dat bijna alle personages allemaal bestaan hebben en dingen in de serie gebeuren die ook in het echt zijn gebeurd.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Luck was na 2 episodes al renewed voor season 2, dus er komt nog een season 2.







    Alleen zullen daar maar 3 afleveringen inzitten :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina