1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Harper's Island :emo:...wat was dat een waste of time destijds. Maar goed, verborgen parels, klein en obscure...en Harper's Island vind je heerlijk...hmz, kijk eens naar de trailers van The Prisoner (2009) (vaag! snap het nog steeds niet helemaal), Persons Unknown (eigenlijk niet doen, nog slechter dan Harper's Island, maar klein en obscure), Rubicon, The Lost Room, Kings (pareltje!) en Happy Town (vergelijkbaar met Harper's Island qua kwaliteit :9, met Sam Neill van Alcatraz)....;)!

Luie zak :+! Ik heb verdorie de moeite genomen om naar trailers te linken! Maar goed:

Awake: Man krijgt auto ongeluk en leeft vanaf dan in twee realiteiten; in de ene is zn vrouw dood, in de ander zn zoon. Is niet duidelijk welke de echte wereld is en welke de droom.
    Touch: Man (Keiffer Sutherland, 24!) heeft autistisch zoontje dat niet spreekt, maar wel allerlei verbindingen en connecties in het universum ziet.

Beide erg tof, welke leuker is kan ik nog niet zeggen. Touch zijn pas twee afleveringen geweest, Awake vier. Denk dat Awake interessanter is, mysterieuzer, "hoe zit het allemaal?". Touch zijn welliswaar pas twee afleveringen, maar tot nu toe een dunnere rode draad dan Awake.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ok thanks man!
    Trailers kijk ik nooit :p

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dan gewoon beide gaan volgen ;)

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Touch heb ik tot nu toe beide gezien, erg tof inderdaad! Awake ga ik vanavond maar eens downen!

5. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Kings! Dat was vet. Bedankt voor de suggesties, ik ga het eens checken. Ik geef grif toe dat Harper's Island niet heel goed was, maar soms is pulp ook fijn.

The Middleman toevallig gezien? Heeft maar 1 seizoen geduurd, maar vond ik ook te gek.

De pilots van Touch en Awake hebben we allebei besproken in TVbites. Ik ben ook overwegend positief over beide series, maar ik weet niet welke ik interessanter vind. Touch is iets meer feel-good en ik ben bang dat Awake misschien verzandt in een case-of-the-week. De concepten zijn in elk geval erg tof.

6. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denet weer ff wat afleveringen gekeken van Breaking Bad (ben nu bij seizoen afl. 6)

Ik vind het nu toch wel een erg vette serie!

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Grr, anders komen de laatste 2 eps van Rob Dyrdek's Fantasy Factory eens online. Staan wel al enige dagen op MTV, maar die kan ik niet bekijken omdat die k*t mtv site me steeds weer op NL zet. :mad:

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zo, Homeland op mijn mediaspeler dus daar eindelijk eens aan beginnen. Plus Game of Thrones begint bijna dus weer rustig aan wat te kijken. Iemand nog tips qua gelijke series zoals Breaking Bad? Serieuze drama/thriller maar toch soms met een laagje zwarte humor, even misschien maar wat EP's van Dexter en/of The Wire bekijken.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  9. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Zeker Dexter. The Wire is keihard realisme, dus daar zit niet zo veel (opzettelijke) humor in.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Dexter is donker idd maar heeft ook soort van humor. The Wire is idd realisme en moet de je alle 5 seizoenen als een geheel zien

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben de laatste tijd echt into Sons of Anarchy, en vind de serie echt geweldig. Het zijn eigenlijk een stelletje badguys en ik merk gewoon dat ik wel met ze meeleef wanneer er dingen gebeuren. Echt een zéér boeiende serie met top acteerwerk en ik blijf constant benieuwd wat er weer gaat gebeuren. Het heeft ervoor gezorgd dat ik nu The lost and Damned aan het spelen ben, kwam gewoon helemaal in die sfeer, haha.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nikita zag er weer goed uit in nieuwe ep. :cool:
    Nadeel van de serie is dat je om de paar eps weer een maand moet wachten op nieuwe ep en dat wordt echt vervelend. :mad:
    Gister ook eindelijk weer nieuwe Big Bang Theory gezien. South Park ep was deze week best aardig.
    En nu weer volop verder met Oz.

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Damn de laatste ep (5) van Awake is echt ijzersterk _O_

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Eerste twee EP's van Homeland zijn tof, einde van E02 is echt nice. Vanavond nog maar een checken.

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    The Killing (US) is ook weer begonnen. Seizoen 1 was niet heel briljant, maar de serie heeft wel een bepaald sfeertje.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Klaar met Homeland, lekkere wegkijker. Heerlijke acteerwerk van Damian Lewis (Winters _O_) en Claire Danes, tof verhaal en op een of andere manier vind ik het tof hoe sloom eigenlijk de serie is wat het tegelijkertijd spannend maakt. Season finale was nice, dus benieuwd naar S02.

Nu maar eens iets anders zoeken. :+

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Toevallig vorig weekend ook alle afleveringen van Homeland gezien. Ik vind het echt een vette serie en juist het slome vond ik leuk. Alleen de laatste twee afleveringen wat minder.
    De season finale was opzich best ok maar ik had gewoon graag gezien dat er een echt einde aan was waardoor het hoofdstuk met Daman Lewis werd afgesloten en ze volgend seizoen met een nieuwe case voor Claire Danes verder gingen

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook. Was meer realistisch geweest idd.
    Nu voelde het aan als typisch Hollywood.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina