1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Eerste aflevering gezien, best vet, binnenkort maar een paar afleveringen achter elkaar zien :D
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kwam door die staking toendertijd hé?
    Dat was bij aflevering 17 ofzo.
    Daarna nooit meer aan toegekomen.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Terry in AD, fucking awesome. Beter zo'n rol als Carl Weathers. _O_
     
  4. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuus, ik dacht al dat ik er één vergeten was, en dat was Breaking Bad :)

    Thanks voor de tips, ik ga ze checken!
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    _O_
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toffe episode van Revolution. Lekker veel actie en de omgevingen blijven awesome. Dat pretpark bijvoorbeeld. Alleen de filter die ze over de show hebben gegooid met veel kleur maakt het niet echt realistisch. Die flashbacks naar het begin van de blackout zijn veel realistischer en grijzer. Maar dat zal wel minder verkopen ofzo denk ik.
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook nog ff die van vorige week kijken, nog geen tijd voor gehad. De flashbacks vind ik erg vet, dus hopelijk komen die nog vaker terug.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nu aan Arrow beginnen hopelijk is het wat :)
     
  9. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Arrow staat ook op mijn verlanglijst om te kijken. Ben nu bezig met Dexter en natuurlijk Sons of Anarchy!

    Omdat mytvshows.org nog steeds geen nieuwe gebruikers toelaat ben ik maar op zoek gegaan naar een andere site. Ik kwam uit op www.followmy.tv

    Zelfde principe e.d. Erg handige en overzichtelijke site.

    Meld je aan en voeg me toe als vriend :) (LesleyW)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Prison Break blijft awesome. Ben weer veel vergeten in de loop der jaren dus seizoen 1 is nog steeds awesome. Ook nog gewoon een seizoen met over 20 afleveringen. Ik mis die tijd. :'-(
    Stomme crisis. Ook een reden dat er tegenwoordig niet veel awesome shows meer zijn. Tegenwoordig moeten ze bijna alles in 12 afleveringen proppen.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ondanks dat ik nog veel te veel heb om te kijken ook Deadwood maar binnen gehaald. Krijgt goeie reviews, iemand hier een mening erover?

    Pilot van arrow ook gezien. Beetje erg voorspelbaar... maar ik geef t nog een kans omdat het een DC superhelden serie is en daar zijn er niet genoeg van
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het Maart gekeken.

    Enige nadeel. Tussen seizoen 3 en 4 is het opeens gestopt. Weet niet meer wat de reden was maar het was niet de bedoeling. Dus ja de serie is nooit afgerond. Dus 3 heeft een open einde van hier tot Tokyo. Aardig lame.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmmm,.. naja als de serie echt tof is moet ik dat maar op de koop toe nemen

    Een western lijkt me wel leuk als afwisseling
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jericho vorige week voltooid. Leuke serie, maar je merkte dat ze naar het einde toe werkten (niet zo veel eps / seizoenen) en het einde een beetje snel / afgeraffeld aanvoelt. Enerzijds altijd wel lekker als je klaar bent met een serie, anderzijds begin je het toch wel te missen.
    Van Human Target nog niet zo veel eps gezien. Zijn losse eps, waardoor ik minder snel geneigd ben om snel door te kijken. Op zich best leuk, maar nu meer als tussendoortje om af en toe eens een ep te kijken.
    Vanavond begonnen aan Generation Kill. Miniserie, 7 eps, maar vind hem gruwelijk vet.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Generation Kill is inderdaad erg vet, mooie realistische kijk op de oorlog :)

    Nu weer bezig met The Pacific, vorige keer bij aflevering 3 gestopt en nu van plan om het helemaal te bekijken, daarna ga ik ook weer Generation Kill kijken.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Generation Kill wil ik nog eens herzien, maar nergens meer te vinden op het net.
    Ik weet niet wat de vanafprijzen zijn voor de bluray?
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar jij zoekt, maar ik heb hem binnen tien seconde gevonden. Check je PM.
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Iemand die Falling Skies kijkt hier? Nu bij de derde aflevering. Best toffe show!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja ik. Geen topserie, maar ik hou van sci-fi/alien shit dus als dat je ligt blijft het wel vermakelijk. Zijn nu al 2 seizoenen van :)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nieuwe Revolution vond ik wel weer vermakelijk. Het is echt niet denderend, maar zeker wel vermakelijk. Enige waar ik me aan irriteer in de show is dat als ze onder druk worden gezet om iets te vertellen ze het ook direct doen.

    Vertel me over de stroom!
    Oke! Blablabla.

    De sfeer is in ieder geval heel tof gedaan en het is tof dat er een paar Losties in voor komen! Plus Nora natuurlijk :cool:

    Ik zou ook wel wat meer flashbacks willen zien. Ik denk dat de betrokkenheid bij Lost wat groter was, omdat je ook wist wat er achter een karakter zat. Bij Revolution:

    Captain Neville, ik kreeg in zijn flashbacks zelfs bijna medelijden met zijn leven. Dit kunnen ze denk ik versterken als je wat meer er van af wist.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina