[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Beter ga je eerst Braking Bad kijken hoor! Zo ontzettende goede serie, daar kan Chuck never nooit aan tippen! Maar ondanks de leuke dames ga ik voorlopig nog ff niet aan Chuck beginnen ;)!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik zit in S03 met Breaking Bad :)

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Aanrader voor iedereen die een comedy serie zoekt: Outsourced! Heb gister de eerste drie afleveringen gezien en heb lang niet meer zo gelachen bij een serie! Heb volgens mij al een keer een trailer gepost en anders moeten jullie die zelf maar ff zoeken op YouTube ;)!

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kreeg de tip van een vriendin inderdaad ook al om Outsourced te kijken. Misschien morgen maar even de pilot checken.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik was ook vorige week begonnen, ben nu al bij seizoen 3. :9 Heb lekker veel vrije tijd, dus ach waarom niet. Echt 1 van de beste series die ik tot nu toe heb gezien. Sowieso de beste drama serie die ik ken. Ik had het heel anders verwacht, meer met humor, en slechte grappen. Maar ik ben eigenlijk wel blij, want Breaking Bad is echt zoveel vetter dan ik had verwacht. Elke aflevering is gewoon tof.

Heb ook de eerste 3 afleveringen gezien van The Big Bang Theory. Dat vond ik dan weer geen hol aan...

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb weer een nieuwe verslaving ontdekt 8)! GetGlue! Soort van social media site waar ook een app voor de iphone/ipad/android voor is. De bedoeling is dat je incheckt als je een serie/film aan t kijken bent, of een boek aan het lezen of een cd aan t luisteren, etc! Wat er verslavend aan is, is dat je stikkers kunt verzamelen ;)! Sommige gewoon voor simpelweg inchecken, andere moet je uitzoeken wat je moet doen om ze te krijgen. Leuke is dat je de stikkers gratis kunt bestellen (zelf nog niet geprobeerd)! Hier is mijn pagina, je kunt elkaar ook volgen om te zien wat de ander kijkt.
    Mocht het aanslaan hier, dan is een apart topic maybe een idee ;)!?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb al een tijdje Glue gehad icm Firefox, maar ik werd op een gegeven moment gek van 'We recommend Nickleback for you!'.

Dude fuck off. 8). Nee ik kies gewoon lekker mijn eigen dingen op basis van instinct en niet op basis van een bot.

Die stikkers zijn gewoon voor achievementsletjes :p.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    De suggestions kijk ik eigenlijk niet eens naar :9! Zoals jij al zegt, ik beslis zelf wel wat ik leuk vindt en wat niet. Vind het feit dat het met twitter gekoppeld is wel handig, dat als ik incheck bij een serie, er meteen een tweet gepost wordt van I am now watching ... Net zoals de #JustWatched tweets van MyTVShows ;)! En tsjah, ik was vroeger ook een achievementhoer, dus zal die stikkers daarom nou ook wel leuk vinden :+!

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Twitter veracht ik btw :p. Alsof het iemand boeit welke aflevering ik gistermiddag heb gekeken :p.
    Ik ken jouw situatie niet Sjacco maar ik vermoed dat hetzelfde geval bij jou is :p.

Ik praat liever gewoon over de aflevering op fora of met vrienden ;).
    Vooralsnog zie ik er persoonlijk weinig nuttigs in, maarja ik ben dan ook niet echt een social media type of guy.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vanavond begint The Walking Dead op AMC! Vanaf morgen dus te downloaden (in goede kwaliteit, want er is wel al een preair te vinden, maar die is van slechte kwaliteit)!
    Waar gaat het over? Heel kort: zombies!

Hier de trailer:

[yt]R1v0uFms68U[/yt]

Het eerste seizoen heeft 6 afleveringen van een uur (pilot 1,5 uur) en er is zelfs al een tweede seizoen bevestigd! De serie is gebaseerd op de stripboek serie van Robert Kirkman en werd op Comic Con erg enthousiast ontvangen!
    Ik denk dat dit een erg toffe serie gaat worden en kijk er erg naar uit!

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tof! Weer een serie erbij denk ik :)

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Weet niet in hoeverre je MyTVShows nog gebruikt, maar ik zie The Event er ook nog niet bijstaan! Ook een nieuwe topper :thumbs:!

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Gebruik het de laatste tijd pas intensief, om bij te houden waar ik met series ben gebleven. The Event zal ik eens bekijken. Moet ook How To Make It In America nog eens checken. Waar haal je de tijd vandaan :+

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Die zombiehype ontgaat mij volledig, niets voor mij vrees ik :p.
    Ik ga binnenkort wel even Rubicon volgen, is dat nog leuk Sjacco?

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Walking Dead ook maar eens gaan kijken/volgen dan. Lijkt me wel grappig, niet origineel qua setting, maar dat hoeft geen probleem te zijn.

Tussen de Dexter episodes ben ik ook eindelijk eens aan Prison Break begonnen. Bevalt tot nu toe erg goed.

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Prison Break <3 Heb echt serieus genoten van elk seizoen _O_

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb nou ik fulltime werk en niet meer elke dag een half uur heen en terug hoef met de trein idd niet veel tijd meer. Maar voor goede series moet je gewoon tijd maken ;)! Vandaag stuk of 8 afleveringen van verschillende series kunnen kijken bijvoorbeeld :9!

Zeker! Begint maybe beetje traag, maar dat komt helemaal goed! Hoop op een tweede seizoen, want kijkcijfers vielen wel een beetje tegen...

Zou na het tweede seizoen stoppen als ik jou was ;)!

Serieus? Want seizoen 3 was gewoon echt heel slecht hoor :+! En seizoen 4 was ook niet geweldig...Ze hadden het bij twee seizoenen moeten laten vind ik.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, verbaast me niets als Prison Break met het seizoen minder wordt, maar eerste seizoen is iig erg goed. Zit al weer bijna op de helft, blijf ze maar kijken, met ernaast wel wat surfen op het web, maar toch, gaat wel hard zo.

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Seizoen 1 vond ik briljant! Daarna ben ik gestopt. Prison Break moet wel Prison... Break blijven. Walking Dead loopt bij mij ook al! Ben benieuwd.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Hoe kom je hier bij? De pilot duurt bij mij namelijk een uur en 6 min.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina