Eerste 4 eps van S2 gezien nu...en tsjah, wazige shit weer dit. Imo blijft het allemaal weer erg middelmatig en ondanks dat ik er eigenlijk niets aan vind blijf ik het toch steeds verder kijken, heel irritant
Als ik het zo lees, is S2 niet zo best tot S1. Alhoewel ik alles wel leuk vond, Spoiler tot het eind, dat vond ik het minst
Nieuw seizoen is begonnen. Toch wel weer een vermakelijke setting. Weliswaar nog niet zo als vorige seizoenen, maar kan wel een leuk seizoen worden.
Pasgeleden afgekeken en imo absoluut het beste seizoen tot nu toe Heerlijk donkere humor, gore, best een redelijk verhaal, echt tof
damn. dit heb ik helemaal gemist. Heb deel 1 en 2 wel gekeken. Die tweede was toch in dat gekkenhuis? Die eerste toch dat huis met spoken?
Tot nu toe heb ik constant hetzelfde met deze serie. Seizoen 1 vond ik in het begin echt tof, maar uiteindelijk met moeite het seizoen afgekeken. Seizoen 2 exact het zelfde, ben zelfs nog bij aflevering 7 gebleven en niet verder gegaan. Zal ik seizoen 2 nog afkijken en aan 3 begonnen of gewoon laten liggen?
Ik zou zeker verder gaan met S2. En dan ben je ook nog eens bij Ep 8 wat ik persoonlijk de beste van het seizoen vond. Ian McShane! Al kun je je afvragen of je er wel weer zo makkelijk in komt als je het al een tijdje hebt laten liggen. Drie het beste? Dan ben je toch wel een van de weinigen die dat vind. Zo niet de enige. En dat terwijl het toch best wel wat potentie had. Jammer dat het einde ook zo afgerafeld was. De zombie ep was wel tof though.
Over shark jump gesproken, deze serie. Het begon als een enge en bizarre shitload aan ellende, toen werd het allen maar bizar, toen werd het hilarisch. Deze quote van een geest kan echt niet hoor: Spoiler "What is it about being dead that makes me so horny?" Ik kijk 1 nog even uit omdat ik die Frankenbaby graag wil zien, al vrees ik ergens dat het dat vage monster op zolder is en ik hem dus al heb gezien.
Jezus man ik vond season 2 juist geweldig. Echt spannend en freaky ook gewoon soms, Daarnaast echt boeiend ook. In season 3 kan ik totaal niet komen. Al bekend waar season 4 over zal gaan?
Ja ik zie het inderdaad. In oktober dus...ben benieuwd want season 1 en 2 heb ik echt wel van genoten. Hele aparte, unieke maar ook spannende serie vind ik.
Hoop dat seizoen 4 ook weer wat leuker wordt. Met een meer unieke / sfeervolle setting en wellicht gewoon volledige wisseling van de cast.