1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    hahahaha lol zal het hem zeggen kareem.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dit heb ik wel eens gezien, was op 13street ofzo. Wij hebben namelijk zo'n UPC box in huis staan.

Opzich vond ik het wel leuk om te zien alleen was het allemaal een beetje overdreven. Zoveel bloed was echt niet normaal man. Ook die moord die in die aflevering was gepleegd vond ik erg overdreven.

Kortom, leuk om eens te kijken maar ik ga het niet vaker kijken.

:)

3. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    hmm begrijp wel ongeveer wat je bedoelt maar wat het juist met Dexter is is dat 1 aflevering geen goed beeld geeft van de serie.

Het is juist de weg die dexter aflegt in de afleveringen en het verhaal dat het zo goed maakt. Het is geen afgesloten aflevering ald bijv csi ofzo

Mijn tip is om het toch eens te proberen (wel vanaf aflevering 1!!) want als je van het genre houd ben je binnen no time hooked (zie ook reacties 1ste pagina van dit topic)

4. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Enige minpunt van seizoen 2 was dat mijn favoriete TV-karakter
    Doakes het loodjes legde.

Voor de rest qua verhaallijn evengoed (met genoeg verrassingen) als seizoen 1.

5. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Dexter is een briljante serie, met een klein minpuntje: die zus van hem. Haar karakter is ongeloofwaardig en wordt gespeeld door een slechte actrice.

6. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ jan tran

Idd erg jammer dat Doakes dood gaat maar aan de andere kant was er niet echt een andere oplossing. En is Doakes wel echt dood??? Zou lame zijn als het niet zo was maar wie weet :9

@ Blox

Begrijp wat je bedoelt met de zus maar het valt op zich wel mee hoe slecht ze speelt. Het is meer haar uitstraling en looks die me op een of andere manier storen...

Mijn favo character is, apart van dexter uiteraard, Batista aka Angel. Speelt goed en onderhoudend.

Maar goed ik ga weer verder met seizoen 1 op me lcd tv met surround system lol *)

Ben me vrienden aan het overtuigen dus bezig met een marathon... :b:

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ge-wel-dige serie, echt uber, ik kan me gewoon zo goed identificeren met de hoofdpersoon. Vind het zeker beter dan prison break op dit moment :)

Ben pas net begonnen met seizoen 1 maar zeker goed begin.

8. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Deze serie behoort tot de beste 5! Na 'Six feet under' is hij met Dexter begonnen en daardoor kreeg je toch een beetje een verstoord beeld in je hoofd; het oude character bleef ik verbinden met Dexter.

Deze serie hoort op Ned 3 op de late avond; in rijtje Sopranos en six feet under.
    Ik heb alle afleveringen gezien en wacht met smart op S03!

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ kombat

S03 komt in augustus toch?? Althans ik hoorde zoiets. Ben heel benieuwd wat ze van serie 3 maken.... Maar het zal vast niet tegen vallen.

10. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Nee season 03 komt in de VS in oktober voor zover ik weet
    Maar ik denk niet dat dit een verhaal is waar je nog 5 seasons over kan schrijven zoals Sopranos

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die chinees is echt mijn favo, hij is echt geniaal stupid.

12. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    @ jordo

Masuka is idd erg dope. Vooral zijn constante stroom van seksistische opmerkingen laten me altijd weer lachen....

Favo quote is btw deze:

"Neighbor: Walter is an outside dog.
    Dexter: Hey, you put Walter inside, Walter is an inside dog.
    Neighbor: He doesn't like being inside.
    Dexter: He tell you that?"

En deze is ook vet :

"I can kill a man, dismember his body, and be home in time for Letterman. But knowing what to say when my girlfriend's feeling insecure...I'm totally lost".

En die ene waarin batista en masuka het over bullriding hebben maar kan hem even niet vinden en geen zin om hele seizoen ervoor te gaan zitten doorspoelen ;)

Maar wat is jullie favo quote?

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Masuka: Ahum
    Agent Lendy:......
    Masuka: So i heard a rumour you tracking all our internet activity........... So is it true?, cause i can explain all that she-male stuff.

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    whahahahaha die is idd ook erg fa2...

heb je btw seizoen 2 al gezien en zo ja wat vond je ervan in vergelijking tot seizoen 1?
    ik vond seizoen 2 persoonlijk nog net iets beter dan 1.

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben laatste aflevering van seizoen 2 bezig, erg sterk weer, er blijft een soort druk op hem staan, erg gaaf, ik wacht met smart op seizoen 3.

16. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook beide helemaal gezien een tijdje terug alweer; ik kan niet zeggen welke nou beter is. Ze zijn zo verschillend van elkaar, in s02 is hij veel gevoeliger.

Ik heb trouwens de DVD box van the Sopranos gekocht s01-05 voor €75! koopje.
    Ja oke downloaden is gratis maar deze serie is het waard + het gemak van kijken is ook wat waard. Nu kan ik eindelijk alle afleveringen eens kijken, ik heb er veel gemist destijds dus dan raak je het verhaal kwijt.

Ik blijf me erover verbazen dat the Sopranos niet populair zijn hier in Nederland, uitzendingen zijn hier op een publieke omroep om 23.30!
    De laatste van s06 was gister op TV, beetje kut open einde.

17. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    75 euro voor zoveel kijkplezier is idd echt belachelijk weinig. Ook een hele goede serie naar mijn mening maar heb je hem online gekocht of 2de hands?

Heb er namelijk ook wel oren naar ;)

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is seizoen 3 zojuist begonnen deze week. Het kijken zoals altijd weer erg waard, een van de beste series op de Amerikaanse tv.

19. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Aflevering 1 van seizoen drie is op het internet uitgelekt, officieel begint Dexter met het 3de seizoen pas op 28 september (dus rond 5 oktober kun je weer een nieuwe aflevering verwachten).

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aaah vandaar, ik keek toevallig en zag hem staan, maja, dats dus nog wel even wachten, jammer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina