1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat wisten we twee pagina's terug al ;)! Ben wel echt heel erg benieuwd naar het einde en het nieuwe seizoen. Kan bijna niet dat alles in de laatste twee afleveringen helemaal opgelost en afgehandeld wordt?!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Of het is plots afgelopen op eind van laatste ep, of een flinke cliffhanger. Moeilijk te zeggen. Soms heb je momenten in de seizoenen die enorm spannend zijn en zo voorbij zijn, soms doen ze daar meerdere eps over. Kan wat dat betreft nog diverse kanten op gaan.

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, het kan beide kanten opgaan... Ik gok zelf dat aan het einde van dit seizoen

Jordan door Dexter en Lumen is vermoord en er een flinke cliff hanger is met Liddy... Jordan is wel in twee episodes te pakken, als ze dat bij Liddy doen, doen ze dat wel erg (te) snel...

We shall see... :)

4. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  5. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha

6. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Die season finale wordt echt hard denk ik!

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Het is officieel! Dexter krijgt een zesde seizoen :D!!!

Bron

Voor mensen die Twitteren, de officiële Dexter Twitter!

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ben ik nou de enige die deze ep verreweg het minst vond?! Wat een afgeraffeld zooitje... en die Lumen kan echt niet acteren hoor LOL. Nou gelukkig komt er nog een 6e seizoen, deze ep zoog IMO

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond ep wel weer spannend. Vind die Lumen ook best prima, stoor me iig niet aan haar.
    Als zesde seizoen officieel is, dan kun je al iets gerichter speculeren over laatste ep van het seizoen.

Quinn schijnt Dexters hulp nodig te hebben, maar weet dat hij en Lumen iets uitvoeren en is wel erg verdacht dat Liddy nu dood is en straks waarschijnlijk ook Chase. En wie is er betrokken bij auto ongeluk?
    .

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat wat geïnsinueerd wordt, namelijk dat Dexter opgepakt wordt wegens die moorden, gaat in ieder geval niet gebeuren. Of seizoen 6 moet van Dexter een gevangenisserie maken. Alles komt toch wel weer op z'n pootjes terecht.

11. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tering wat een aflevering zeg!

Ow ow ow wat wordt dat spannend volgende week! Wat wel een heeeeele lange week gaat worden.

Zou het beest in dexter nu los gaan?

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vond het ook weer een erg spannende aflevering! Erg benieuwd naar de finale! En naar seizoen 6 :9!

Vraag me af hoe t nog verder gaat met Liddy. Dat busje zal toch een keer gevonden worden lijkt me. En heeft Dexter dan wel al z'n sporen goed genoeg verwijderd? Sowieso zit er bloed op de schoen van Quinn, die zal daar ook nog wel achter komen en t dan laten testen ofzo? En ben uiteraard benieuwd wie er eerder bij Chase is, Dex of Deb?!

13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    In de vooruitblik op de volgende aflevering aan het einde van deze aflevering lieten ze al zien dat het busje werd gevonden

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik had dus expres niet naar die vooruitblik gekeken :9!

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, moet je vooral van dat soort vragen gaan stellen. :+

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel ja. En wat vond je afgeraffeld dan?
    Dat Liddy zo rap werd afgemaakt? dat vond ik eigenlijk wel een verademing. Anders was de volgende episode helemaal chaos geworden.

Vond 'm weer zeer spannend. Alleen jammer dat ik per ongeluk de preview voor de volgende afevering nog heb gekeken anders was 't volgende week nog beter geworden. Ik denk alleen niet dat ze zo'n bombshell als bij de vorige seizoensfinale kunnen afleveren though.

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ben ik met je eens, maar dat het dit seizoen zo chaotisch was met zoveel personages die invloed kunnen hebben maakt het wel extra spannend volgende week :)

Na wat aarzelend begin toch weer erg sterk seizoen totnogtoe. Ben benieuwd hoe het afloopt.

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Net de episode gekeken en hij was weer heerlijk, gebeurde weer enorm veel onverwachts. Door de preview op de finale kan ik juist helemaal niet wachten tot volgende week, six days and counting... :)

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wat een aflevering. Preview gelukkig niet gezien. Counting the days!

20. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Previeuw wel gezien.

Ben bang dat het een open einde wordt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina