1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn een hoop losse eindjes waar veel te gemakkelijk overheen gekeken wordt

Die auto was dan wel niet van Dexter, maar hij heeft 'm wel meegejat van de crimescene van Liddy. Met een beetje backtracking zou dat toch op z'n minst Dexter een verdachte maken. Hij was in de ogen van de rest van de recherche ook wel erg vlot weer vertrokken en zover we weten heeft hij geen alibi voor de tijd dat hij weg was. Hij zei namelijk dat hij terug ging naar het bureau terwijl ze toch vrij makkelijk hadden kunnen checken of dat ook daadwerkelijk het geval was. Dit is helaas niet de enige slordigheid in het seizoen. Vooral de aflevering waarin die tandarts werd vermoord liet nogal wat liggen. Erg jammer, want de voorgaande seizoenen waren nog redelijk waterdicht.

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maargoed dat zagen we al in het begin van het seizoen.

Hij maakte hele slordige keuzes.

En misschien vinden ze in seizoen 6 wel de laptop van liddydie dexter in het water gooide.

Ja vond de laatste aflevering een klein beetje afgeraffeld.

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Al met al vond ik het wel een sterk seizoen, alleen het piekte nergens. Dus toch een beetje onbevredigend zo na het einde.

4. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Want informatie uit een hardeschijf vissen die dagenlang op de bodem van de zee heeft gelegen is enigzins plausibel?

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja

6. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Moest het even google'en maar kan blijkbaar wel dus. Desnoch, verwacht niet dat ze dat plotelement waar boven water halen tijdens het volgende seizoen.

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onzin, het ding met Dexter is dat hij nooit als verdachte wordt gezien, en het werkt nou eenmaal zo dat als je niet als verdachte wordt gezien, je natuurlijk niet wordt nagetrokken en dergelijke. Daarbij wist men niet dat Dexter in de auto van Liddy zat, dus kon het sowieso niet gebacktracked worden naar Dexter. Ik denk dat je moet begrijpen dat Dexter een enorm sterke positie heeft binnen de organisatie, een inboard suspect komt nou eenmaal weinig voor in het hoofd van een rechercheur. Al met al een goed seizoen, maar vorig seizoen was echt een van de beste ooit.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hij jatte die rode auto en heeft bij die crash sowieso bloedsporen achtergelaten, aangezien zijn hoofd bloedde. Moeten we er dan maar vanuit gaan dat hij nog even die hele auto van top tot teen is nagelopen op DNA-sporen voordat hij die auto van Chase jatte en er met Lumen vandoor ging? We zien dat hem nergens doen namelijk. Dat is echter wel de enige auto in de buurt van de crimescene en wanneer ze zullen constateren dat die crash op dezelfde dag heeft plaatsgevonden als de dag waarop Chase vermoord is, zal dat toch een reactie triggeren waarbij ze gaan kijken van wie de auto is en - veel belangrijker - wiens DNA in die auto terug te vinden is. Als ze daar haren of bloedsporen van Dexter terugvinden heeft hij heel wat uit te leggen. Je verhaal gaat dus niet op.

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Jullie hebben beiden een punt; Dexter wordt nergens van verdacht en dus zal hij niet worden nagetrokken. Alhoewel, Quinn hield hem wel in de gaten en LaGuerta wist daarvan... In dat opzichte heeft LaGuarta wel oogkleppen op, maar dat is gezien de situatie wel reëel...

Over de gecrashte auto wordt inderdaad erg makkelijk heen gestapt, dat vind ik wel één van de gaten in het verhaal...

Desondanks heb ik me gewoon erg goed vermaakt met dit seizoen, vooral door de intro van een bekende actrice in de persoon van Julia Stiles. Niet zo goed als de vorige, maar de verwachtingen waren natuurlijk super hoog na het vorige briljante seizoen...

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet over het busje, maar over die rode auto. Die kan ie onmogelijk zo snel hebben verborgen. Die wordt nagetrokken op bloedsporen. Met een beetje geluk mag Dexter zelf de proeven doen in het lab en niet Vincent dus dan zal er weinig uitkomen, maar dan nog zullen ze vrij makkelijk die auto kunnen terugleiden naar de crimescene van Liddy. Dat zal toch op z'n minst wat vraagtekens oproepen.

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    fok.nl

Julia Stiles maakt alles kapot. Triest, hij gaat er wel op vooruit vind ik, maar had er dan niet aan begonnen, die bedscene met Lumen was misschien wel iets te passioneel en was misschien wel iets teveel voor geoefend :)

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nou, ik ben benieuwd in hoeverre dat het volgende seizoen beïnvloed :+

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een kneus als je ook Julie Benz vier seizoen als tegenspeelster hebt gehad :F: Ik vind Stiles en Carpenter maar een stel lelijke gnomen eigenlijk.

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Overdrijven is ook een vak.

Ik denk dat ze begin volgend seizoen gewoon terugkomen op dit seizoen trouwens.

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Damn, die gast houdt wel van surfplanken 8)
    Zal zelf dan toch wel achter Rita aan gegaan zijn.
    Als je kijkt met wat voor Papi Chulo ze nou iets heeft....dan moet er toch wel wat te wrikken zijn.
    Als je tenminste dan wel de grappige Vlaming uithangt.

Vond zelf verder uiteindelijk toch geen fantastisch seizoen. Zelfs het slechtste imo. Veel dingen afgeraffeld waardoor veel gaten ontstonden in het plot.
    Kan wel merken dat er andere schrijvers aan de pas kwamen. Kan ook deels komen doordat ik zelf vanaf seizoen 1 t/m 4 in een ruk door gekeken heb.
    Anders had ik seizoen 3 waarschijnlijk ook niet zo fantastisch gevonden, al zou je dan wekelijks iets awesomes verwachten.

Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  16. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "I have absolutely nothing to do with the split between Michael and Jennifer," Stiles said in a statement released by her rep.

"We are good friends and enjoyed working together. This is a personal matter between them, and we should respect their privacy. Although I too prefer to keep my private life, private—I felt compelled to dispel the rumors I was somehow the cause for this matter."

Ik geloof zulke roddesl sowieso niet.

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, wat een verhaal! Uiteraard ontkent Stiles dat ze er iets mee te maken heeft, juist omdat ze reageert, wordt het nog verdachter, waar rook is, is vuur...

Julie Benz heeft inderdaad een erg lekker lichaam, maar ik zou Stiles ook zeker niet verkeerd vinden, mooier/leuker dan Carpenter... Maar goed, dat is mijn bescheiden mening... :p

18. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0

The plot thickens...

19. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eeehm nou nee, fok.nl had het ook al van Hollyscoop.

20. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'The series was picked up by Showtime for a sixth season, which was billed as not being the final season, leaving possibilities open for a seventh.'

staat op de wiki pagina.
    Ben benieuwd hoe lang ze het nog interessant kunnen houden zonder de formule om te gooien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina