1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Over het einde van Dexter seizoen 6 aflevering 6.
    damn, wtf zal zijn broer nog echt levend zijn? :+

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee natuurlijk niet. 8) Dat is z'n dark passenger!

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Uhm, who knows?. :+

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    ....Heb je seizoen 1 niet gezien ofzo. :+

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ugh, ja, maar het zou wel cool zijn geweest though. :+

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ahw, sorry dat ik je droom verpest heb. :9

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ben even gespoilerd op Facebook.

Spoiler voor de volgende episode!
    Trinity is terug.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Interessante en ook wel een droge aflevering soms.

Jammer dat het stuk met The Passenger niet verder gaat volgende keer. Had wel tof kunnen worden. Wel mooi op het einde met zijn Pa.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is hier nog niet binnen, gaat niet zo vlot.
    Ondertussen Family Guy aan het kijken en zo ook maar ff nieuwe Simpsons checken.

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik stream ze altijd.

Maar leuke ep weer.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zo, net ook gekeken, was weer nice.

12. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje een rare aflevering.
    Allemaal losse eindjes weer; pen gekregen in dat motelletje, getuige bij trinity huis, kereltje kan naar de politie. En nu was z'n broer weer terug en dan is dat na 1 afl alweer gedaan, ook al voegde die niet veel toe; KILL HIM, KILL HIM, etc. Ben nog steeds benieuwd hoe het nou zal zijn met die professor, bestaat die nog echt of is het zoals Dexter met z'n papa en broer heeft. Nu zag je bijvoorbeeld dat z'n broer ook 'echte' dingen deed zoals een zak in het water gooien en met die vork prikken maar hij is overduidelijk nep.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Interessante ep weer. Wat spannende dingen mee gemaakt. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Helaas zag ik de preview voor de volgende ep. Die wordt volgens mij wel behoorlijk gruwelijk. Heb er al weer zin in :D

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Einde seizoen 4 Major Spoiler

Nog eens, major spoiler, alleen kijken als je seizoen 1 t/m 4 hebt gezien! Ik heb seizoen 5 nog niet gezien, dus als je antwoord hierop via een spoiler, doe het dan niet met info van seizoen 5!

Dat einde van seizoen 4, 't is lang geleden dat ik echt met een bitter gevoel 't einde van een seizoen heb gezien. AL die series waarin belangrijke personages dood gaan en in Seizoen 4 gaat Rita gewoon dood. Like wtf:x. Trinity was natuurlijk eerder al in het appartement van Dexter gekomen en later dus ook nog even in het huis van Dexter & Rita. Het was geen droom, ze is daar echt vermoord als de zoveelste via een badkuip moord. FF gegool'd en de makers hebben bevestigd dat het dus geen droom was.

Ik vind het wel jammer dat de schrijvers dit hebben gedaan. Ik genoot wel van Rita als de bijna "perfecte huisvrouw" en dat gezinnetje dat Dexter runde naast het duistere leven.

Ik denk dat de vorige keer dat een dood van iets in een fictieve serie/ film de dood was van de koning leeuw in de Lion King ofzo:'-(. Los hiervan vond ik Seizoen 4 wel goed enzo maar blijf ik er nog even bij dat seizoen 3 het beste seizoen tot nu toe is. Maar das een hele andere discussie:)

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een episode weer, dit seizoen wordt alsmaar beter!

Hoe vet dat ze Rudy terughalen voor een aflevering, en dan ook nog teruglinken naar Trinity. Hiermee hebben ze imo naar de twee beste seizoenen teruggelinkt. Vooralsnog de beste, that is, want als seizoen 6 zo doorgaat zou het zomaar eens mijn favoriete worden. Damn wat vet!

tbh vond ik het wel prima dat Rita doodging. Het verhaal liep dood met haar, en ik vond haar nogal saai. Een ingrijpende move, maar de serie is er wel een stuk beter op geworden.

Die "hele andere discussie", trouwens, daarin ben ik het niet met je eens. Ik vond seizoen 3 by far het saaiste, en 4 en 1 zijn mijn favorieten. Miguel was wel tof, maar de Skinner vond ik geen moment origineel en angstaanjagend, en stiekem hoopte ik ook dat Rita en Dexter nooit zouden trouwen. Maar dat loste seizoen 4 daarna dan ook fijn weer op :)

Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zij wilde ook stoppen met de serie btw. :)
    Seizoen met Miguel was idd de minst leuke.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vinden veel seizoen 3 de minste? Ik vond de (psychologische) oorlog tussen Miguel en Dexter prachtig. Skinner was inderdaad lame:)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet het niet precies meer waarom. Maar Miguel kon me totaal niet boeien volgens mij en had een grofhekel aan hem.
    Het is geen slecht seizoen. Maar ja de standaard is zo hoog altijd dat tegenvallend niet altijd slecht betekend. :)

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zullen meer wel hebben gehad zelf had ik dit:
    intravert, vs extra vert, iemand die alles alleen doet vs iemand die alles met anderen doet. Ik vond 't mooi om te zien hoe dat steeds ging. En uiteindelijk wilden ze het beiden voor het zeggen hebben maar hoe pak je dat aan? Heb denk ik wel 't meest genoten van seizoen 3 tot nu toe. ALhoewel 4 ook erg goed was (op 't einde na dan :+).

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zou niet eens meer weten welk seizoen ik het beste vond of juist minder. Ga ik niet onthouden of me druk over maken. Vind seizoen 5 iig erg goed en wacht elke week met smart weer op de volgende ep. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina