1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vind Dexter echt erg goed maar ik vond seizoen 1 verreweg het best. Seizoen 2 en 3 hebben allebij een keiharde dip die 4 afleringen duurt ofzo..

2. Cerberi

Cerberi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik best wel met je eens, seizoen 2 wordt pas bij aflevering 8 ofzo ineens echt heel erg vet. En de season finale van season 2 vond ik zwakjes... Season 3 daareentegen vind ik wel weer helemaal vet, en vind ik niet dat er een echte dip in zit...

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Klein bumpje :D Verdient de serie wel! Iemand enig idee wanneer seizoen 3 in regiocode 2 te verkrijgen is? Ik heb zelf 20-08-2009 opgevangen. Best K*t, ik wacht al zo lang op de dvd box. Veel vrienden hebben hem al gezien en ik word echt gek van ongeduld :p

Maar ik vind het toch lekkerder om de serie relaxt op me kamer op mijn tv te kijken ipv naar een laptop/pc te staren. Plus het feit dat ik een verzamelaar ben en dus sowieso de dvd box moet hebben.

4. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk want het lijkt me best een vette serie, maar ik heb niet zoveel tijd om dertig duizend afleveringen te gaan bekijken dus.

5. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    3 seizoenen x 12 afleveringen = 36 afleveringen totaal. Lijkt me juist heerlijk om alle drie de seizoenen zonder enige voorkennis te kunnen hebben gezien, dan drie jaar/seizoenen geleden elke week gespannen op een nieuwe aflevering moeten wachten.

6. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Jippie krijg maandag seizoen 3 eindelijk in mijn grijpgrage knuistjes :D Heb expres gewacht op de dvd release dus kan niet wachten om hem eindelijk te gaan kijken.

Vette dvd box ook (met echt bloed :+ )

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nice, ik heb nu net seizoen 1 en 2 op de dvd, op dit moment bezig met seizoen 2. Ik had 'm al via Internet gevolgd, maar heerlijk om 'm weer te bekijken en vooral te hebben... :)

Waar en voor welke prijs heb je 'm besteld?

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    beetje gejat van saw 3, maar nog steeds vet

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Heb hem via www.bangcd.com besteld voor 29 euro inclusief. Duurt wel ongeveer een week voor je hem binnen hebt, en hij heeft alleen engelse subs maar dat maakt voor mij toch geen verschil aangezien ik altijd met engelse subs kijk of helemaal niet :+

10. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Kijkt er iemand nog ?

Tot nu toe vind ik het wel spannend.
    Aflevering 1:
    Lekker einde, auto over de kop wordt hij dan toch gepakt?

Aflevering 2:
    Lichaam kwijt, veel stress lekker spannend, maargoed lichaam alsnog gevonden. Weer een lijdraad, die "oude" serial killer. Rita komt er achter dat hij zit te liegen.

Aflevering 3:
    Spanning in de buurt, Dexter wordt weer ergens op betrapt en hij wordt bijna gepakt. Op einde ziet Rita dat hij die lichten sloopt :D

Ze hebben in elk geval de spanning rondom Dexter goed te pakken:D. Die Debra kan ook maar beter uit die serie verdwijnen, pfff slechte actrice en daarbij altijd over reacting :x.

11. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik volg het nog zeer zeker en ik vind het ook erg goed blijven!

Overdrijven hoort nou eenmaal bij Debra, en zo slecht vind ik die actrice echt niet...

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het nog steeds een hele goede show, mede door Micheal C Hall! Episode van gister was ook gewoon weer genieten, Dexter wordt steeds meer een sulletje :D

13. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was altijd al een sulletje (gast is emotioneel gestoord naast het feit dat ie een moordende psychopaat is) maar kwam er gewoon goed mee weg als hij zich afsloot van z'n vrienden en familie. Nu is ie getrouwd en gaat dat niet meer zo makkelijk.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom, je ziet het nu pas echt goed naar voren komen.

15. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie het nu over seizoen 4?

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
  17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat een vette aflevering!
    Was wel ff schrikken toen.....
    Agent Lundey en Debra werden beschoten

18. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Zekerz...

En nu de vraag wie de schutter was, Trinity of Anton? Ik gok Anton, puur uit jaloezie

19. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De preview voor volgende week op de Showtime site geeft dit antwoord al een beetje weg, helaas.

Eindelijk misschien wat meer Trinity/Dexter confrontatie tijd nu Lundy uit de weg is, alhoewel het wel een goed karakter was.

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    uhm nee, onmogelijk. Z'n character is al redelijk established in de serie en is niet het type dat dat zou doen.

het was trinity, de show had een plot mechanisme nodig om dexter echt te betrekken bij de trinity. tot nu toe heeft ie alleen maar af en toe z'n inzicht gedeeld met lundy. Dit maakt hem rechtstreeks betrokken en wordt 't een serial killer face off.

btw na het einde va dexter stond er een live album inn m'n mplayer playlist. dus gelijk na de climax hoorde ik in 1 keer allemaal gejuig en geklap. ik dacht wow wat ongepast maar dat was dus dat live album LOL.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina