1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In 3 weken alle 6 seizoenen erdoorheen geragd, had maar weinig vrij de laatste weken, anders was het wel wat vlotter gegaan :+

Maar ik ben nu dus ook weer bij en zit nu dus ook bij die pokke cliffhanger en ook ik mag nu gaan wachten, pffff, zo geen zin in :mad:

Nu maar beginnen met Damages.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leukste seizoen? :)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lastig, ik vond 4 en 5 eigenlijk even sterk.

De afsluiter van 4 vond ik niet erg denderend, veel te cliché en ook de manier waarop (telefoon) was al diverse malen gedaan. 5 was wel een lekkere mindfuck waarin veel spelletjes werden gespeeld en ik vond de uitwerking net iets beter.

Ook 1 en 2 waren goed te doen maar imo net iets minder, hetzelfde geldt voor 6. 3 was in ieder geval de minste, die wist me maar op weinig momenten te boeien.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja met Miguel vond ik ook de minste. Waar sommige hem juist goed vonden.
    Vond persoonlijk 5 ook best goed idd, had wel een zwak voor Lumen. Maar veel mensen vonden het weer juist niks. Blijft mooi dat er zoveel verschillende meningen zijn, zegt veel over de show.

Persoonlijk vond ik 4 het beste. 1 en 2 waren ook goed maar die hadden het het voordeel dat de show nieuw was en we zoiets nog nooit hadden gezien. :)

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Haha, ik vind het dus precies andersom. Miguel vond ik wel vet, en leuk gedaan. Lumen vond ik maar niks.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gisteren S03E08 acht gezien en dat vond ik echt een hele vette ep

Als Miguel zijn eerste moord pleegt met Dexter erbij. Erg bizarre scene

Alles bij elkaar tot nu toe een erg vette serie. Van 1,2 en 3 vind ik 1 tot nu toe het minste seizoen.

7. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoeld het beste of niet:+

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    1?? Wow die was juist geweldig!

9. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Erg tof dat de smaken zo verschillen wat betreft favoriete seizoenen :)

Alleen seizoen 4 lijkt echt breed gedragen te worden.

10. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Bezig aan seizoen 3 en voorlopig is hij beter als 2, 1 blijft wel het awesomest.
    Alleen stoor ik me wel aan[spoiler1] Harry die nu op 'bezoek' komt bij Dex, die herinneringen waren oke, dit niet. [/spoiler1]
    Nouja, Miguel vind ik wel nog een baas eigenlijk.
    Zit nu aan [spoiler1]Die moord die ze samen beramen op die Neonazi. Ik hoop stiekem nog op een bekentenis van Dexter aan Miguel dat hij de Bay Harbor Butcher is, gewoon om zijn reactie te zien[/spoiler1]

Bazenserie!

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net seizoen 6 gezien, een clifhanger maar hij is wel te doen. Ze kunnen van alles verzinnen waardoor het in seizoen 7 door gaat zonder dat 't spectaculair is. Ik speculeer even snel er op los

HOOG spoiler gehalte!

Dexter loopt snel weg en zijn zus denkt dat 't haar verbeelding was?, ze zegt dat die moordenaar 't verdiende, of ze gaat er weer over praten met haar psychiater..

Seizoen 3 is voor mij dus het beste seizoen, vooral ook door Dexter vs Miguel, daarna komt toch wel seizoen 6. Heb best genoten van dit seizoen.. Seizoen 5 vond ik maar saai en van seizoen 4 vond ik 't einde overbodig.

12. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 3 is fini!
    1 blijft wel de beste, dan 3, dan 2.
    Hopelijk komt er nog een seizoen [spoiler1]die over een serial killer gaat, zoals 1.[/spoiler1]
    Nouja, vanavond maar beginnen aan 4.

13. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 4 gezien. Leukste seizoen van allemaal.
    Alleen dat einde..

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, jij hebt ook wel een hoop verbeelding.

Alsof ook maar 1 kijker het zou pikken als ze Debra laten denken dat het d'r verbeelding was. Zo labiel is ze nu ook weer niet

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is denk ik wel vrij duidelijk wat er volgend seizoen gaat gebeuren. Zij weet zijn geheim nu. Maar gaat dat gewoon stilhouden, met moeite op sommige momenten natuurlijk. Daarom was vorig seizoen dat gedoe steeds met die psychiater wat veel mensen overbodig vonden toen, maar ik had altijd het idee vanaf het begin dat die gesprekken nodig waren voor volgend seizoen. Lijkt erop dat het zo was. Want anders had ze nooit de liefde ontdekt voor Dexter en die liefde is nodig om Dexter nog een paar seizoenen te zien. ;)

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Afgelopen maand seizoen 1 t/m 6 gekeken:)! Erg verslavend en gelukkig had ik wat vrije tijd om 't te kijken!

Wat ik wel erg jammer vind van seizoen 6 is dat 't verrassingseffect een stuk minder is dan de vorige seizoenen. Het enige was dat die Gellar dood bleek te zijn.. Het moment dat Debra Dexter zag moorden wist je eigenlijk al dat het ging gebeuren toen ze met die psychiater voor de laatste keer sprak.

Maar desalniettemin echt een top serie, kan niet wachten op nieuwe seizoen!!

17. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Gister de laatste aflevering van Dexter gekeken.

Vond seizoen 6 wel aardig totdat:

Travis de badguy werd. Vond hem absoluut niet overtuigen. De twist was leuk maar vond het erg jammer van de laatste 3 afleveringen.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben nu aan het einde van S05, voor mij tot nu toe het beste seizoen omdat die redelijk afwijkt van het standaardrecept. S01 t/m 4 kwam eigenlijk steeds op hetzelfde neer:

- bad guy introduceren
    - problemen in dex zijn priveleven
    - dex wordt bijna ontmaskerd
    - deb heeft een nieuw neukertje

5 is wel redelijk anders en met de komst van
    Lumen
    zit er een leuke twist in het verhaal. Verder doet het verhaal mij soms wat denken aan Spiderman: overdag een redelijke kneus mbt zijn normale leven en 's nachts een 'superheld'.

al met al een leuke serie, maar ik kan niet wachten op Breaking Bad en Game of Thrones

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    :lol:

20. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Als je het zo op z'n Belgisch zegt zou het ook zo in iedere Jambers aflevering kunnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina