1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zet Jambersstem op:

'Dit is Dexter, in het dagelijks leven een bijna normale man die probeert zijn zoon zo goed mogelijk op te voeden. 's Nachts echter is hij een neurotische moordenaar van slechterikken. Vandaag gaan wij kijken hoe hij daar mee omgaat

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 13th Street gaan ze beginnen met seizoen 6! Echt een feestje, dit is met afstand mijn favoriete serie. Kijken op internet is 1, maar elke week toeleven naar een nieuwe aflevering op TV voegt toch wel wat toe :) Zin in!

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik heb alles op internet gekeken en moest toch echt elke week wachten op een nieuwe aflevering hoor :+ Vond seizoen 6 de minste eerlijk gezegd. Blijft vermakelijk hoor, maar echt stukken minder dan voorgaande seizoenen imo.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    shit zit net in 6 :+

serie is erg ok maar er zijn genoeg betere imo.

5. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Hell yeah wat een vette serie, gisteren de laatste van seizoen 6 gekeken... En dan moeten wachten op 7! Pfft. Gelukkig heb ik tussendoor Californication seizoen 5 nog, en een hoop films. Maar damn wat is die serie verslavend.

Op seizoen 2 na vond ik er geen minder seizoen bijzitten. Hopelijk houden ze dit vol.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zijn een aantal series die ik leuker vind maar die zijn op 1 hand te tellen denk ik (als we het over wat nu nog loopt hebben)

Dexter blijft toch altijd voor mij wel leuk om te volgen. Kijk soms een paar maanden niet en dan haal ik in een week of wat weer een seizoen in. Blijft vermakelijke tv

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Eindelijk bij!
    Ik heb steeds het gevoel dat er meer in S06 had gezeten. Desalniettemin beter dan S05.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ben wel benieuwd welke series, voor mij zijn ze ook op een hand te tellen.. maar heb er dan ook lang niet zoveel/gezien dan velen. Dexter is namelijk imo heel leuk.

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Veeeeeeeet! Aflevering voor aflevering kijken is slecht bevallen, dus de hele hap met goede kwaliteit gedownload en seizoen 6 afgekeken. Niet het beste seizoen, maar toch weer goede twists, paar leuke karakters en een goed einde. Heel erg naar om nu tot september te wachten op seizoen 7, dat wel.

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Dexter
    Maybe everything is exactly as it should be. Dexter returns Sunday, September 30th at 9PM ET/PT

[yt]uVzs3HaRfN0&[/yt]

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hele vroeg Promo lol.
    Maar Dubstep....

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd hoe het verder zal gaan na dat einde.
    Maar no way dat het er nu op neer komt dat Deb gelijk weet hoe en wat qua Dexter. Op een of andere manier gaan ze dat wel oplossen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    She knows!

14. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ben benieuwd of het me nog weet te boeien. Het laatste seizoen vond ik niet echt geweldig. Ben misschien wel een beetje dexter-moe.

15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad. Dubstep en Dexter gaan echt niet samen. Waar zijn de cheesy miami living it up, good vibrations deuntjes. Sowieso mogen ze wel eens kappen met dubstep in trailers van zowel series als films. Slaat veel te vaak de plank compleet mis met dit als dieptepunt.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 't zelfde wel een beetje, had dan ook in korte tijd echt alle seizoenen gekeken.. Goede herinneringen, vooral seizoen 3. Voor mij hét hoogtepunt en het beste van het beste.. Daarna werd het helaas toch wel minder maarja..

Ergens ook wel weer benieuwd naar het nieuwe seizoen, einde was toch wel een cliffhanger enzo...

17. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Inderdaad, past totaal niet :lol:

18. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar! Ik vond het zesde seizoen ook niet geweldig...

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Eindelijk begonnen aan deze serie :D Love it already _O_ Ik heb wel al een vermoeden wie de Ice Truck killer is.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 1-3-4 vond ik wel top, 2-5-6 niet echt interessant :9

Deze serie blijft voorlopig toch nog wel doorgaan? of is er al een einde aangekondigd?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina