1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mag ook wel. Maar de uitwerking is naar mijn mening boring en voorspelbaar. Die Hannah is zo boring

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jullie moeten die nieuwe aflevering maar eens gaan checken, inclusief preview van volgende week. ;)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Als je previews kijkt wordt het alleen maar voorspelbaarder :9

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deb is zo screwed up. Vind het zielig voor haar.
    Awesome scene btw tussen Isaak en Dexter in de bar. Heel tof. Vraag me af of Isaak nu echt weg gaat omdat die zijn spullen pakt. Heb het gevoel hij nu even uit the picture is en volgend seizoen terugkomt. Om het af te maken. Maar dat kan ook anders zijn. :)

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    En wat kon je niet invullen van deze episode? Niets onvoorspelbaars in deze episode.. ..

Gesprek tussen Isaak en Dexter vond ik wel interessant. Moest ook wel lachen om Deb en dat wiet haha

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Was niet alleen op jou gericht, maar de hele pagina. Over afgehandelde zijsporen enzo. Wordt nu allemaal weer naar de voorgrond gebracht. Overigens heb ik deze serie nooit erg onvoorspelbaar gevonden. Heb in vorige seizoenen vaak genoeg gehad dat ik dingen allang zag aankomen.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klopt.. Maar sommige dingen ook niet hoor.. Maar dit seizoen heeft nog geen dingen gehad die ik niet aan zag komen. Ik vind het plot van LaGuerta en Bay Harbor butcher wel het meest interessant dit seizoen.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik denk niet dat veel mensen seizoen 6 tof vonden maar ik vond seizoen 6 toch wel veel beter dan seizoen 7 van wat ik nu gezien heb. Naar mijn gevoel gebeurd er maar te weinig in dit seizoen terwijl het bij de vorige seizoen toch wat anders was(zo vond ik dat dan).

Ik denk zelf dat Isaak gewoon dit seizoen wordt afgemaakt door Dexter en misschien Hannah uiteindelijk ook wel in dit seizoen door iemand anders, Ik denk dat het begin van seizoen 8 begint dat LaGuerta het weet van Dexter en daar zal het dan wel over gaan dan. :+

Maar inderdaad dit seizoen is wel heel voorspelbaar.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff ik denk dat niemand wist dat
    Isaak homo was
    ;)

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat was wel weer een verassing, dat Viktor zijn ''liefde'' eigenlijk was. :+

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha nee dat dan weer niet.. Maar wel dat er iets aan de hand was omdat hij die foto zo vasthield toch

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff, ja, eerst beweren dat je niet verwachte dat hij homo was maar wel claimen dat het eigenlijk toch wel duidelijk was dat er iets aan de hand was? Eerst dacht ik dat je gewoon op zoek was naar een mystery serie maar nu is zelfs dat is in jou redenatie te obvious. Lost was was ook erg voorspelbaar in jou visie omdat het vanaf het begin duidelijk was dat er 'iets' aan de hand was.

Natuurlijk was er 'iets' aan de hand mister obvious....

Blijft toch mooi geschreven hoor:
    Dexter: I killed one of his key guys.
    Hannah: O, .... well.....that happens.

Ben ik trouwens de enige die de grappen van Masuka al een tijdje mist, in de eerste seizoenen had hij bijna elke aflevering wel een geniale opmerking.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat klets je nou gozer.. Sorry dat ik dingen kan invullen en jij niet.. Lost heeft niemand kunnen voorspellen nee, dat maakte ook de kracht van de serie.

Dat hij homo was had niemand verwacht. Ik dacht ze zijn beste vrienden en gaan ver terug ofzo. Dat er iets aan de hand was tussen die 2 was gewoon te duidelijk. Had Isaac dan niet die foto laten vasthouden ofzo in die paar eps terug. Is tevens ook niet een hele grote plottwist ofzo. Maar tot nu toe wist ik vanaf moment 1 dat Dexter die Hanna zou doen en voor dr zou vallen enz (iedereen riep dat al hier ook trouwens) en dat Debra uiteindelijk wel zou instemmen met Dexter's way. En dat zijn wel 2 grote plotwendingen.

Ik call nu alvast dan:

LaGuerta gaat Dexter (misschien met Debra) op heterdaad betrappen aan het einde van dit seizoen

Vorig seizoen had je bijvoorbeeld dat

Die ene gast (weet naam ff niet) al dood was en dat was een twist die ik niet zag aankomen. Zo zijn er veel seizoenen geweest met dingen die je gewoon niet kan voorspellen. Nu is het allemaal wel voor de hand liggend.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat laatste vond ik juist wel voorspelbaar.

Loop nog een episode achter, net die van vorige week gekeken. Vind dit seizoen ook echt duidelijk beter dan de vorige. Side-plots vind ik juist erg sterk!

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja sommige wel.. die dat LaGuerta die Bay Harbor Butcher nog zoekt vind ik wel interessant.. Die loopt gewoon echt pal naast de mainstory zeg maar en kan alle kanten op.

16. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Vind dit seizoen toch echt wel beter dan die vorige. Vooral dat Dexter nu zichzelf steeds meer klem loopt na mijn gevoel. Ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen. Sommige dingen zijn wel voorspelbaar, maar ik vind dat er toch heel veel onvoorspelbaar blijft.

Zoals dat die Hanna opeens gaat doen terwijl ze op z'n tafel ligt, zag ik in ieder geval niet aan komen. En dat Isaac gay is? The fuck? Dacht Tony en hij zijn best buddy's, niet dus!

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is ook wel goed hoor, want zo werk je naar een afsluiting toch. Maar hierna nog 1 seizoen, ik weet het niet.. :-/

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dacht bijna dat dit het einde van het seizoen was, gezien het einde van deze aflevering... maar valt mee.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dexter heeft al 6 seizoenen. 12 afleveringen. ;)

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Alles loopt fucked up, alleen Hannah gaat goed en ook dat gaat tegen Dexter werken. Geniaal einde, het is echt bruut spannend. Debra is zo fucked up, dit gaat echt nog flink uit de hand lopen. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina