1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Effe ove LaGuerta...

Ik ben het even kwijt hoe ze ineens nu hier gekomen is. Ik bedoel....er was in de vorige episode iets met een lijst en daar stond Dexter's naam op, waarom was die lijst ook alweer belangrijk? Ben gewoon ff kwijt hoe ze ineens in deze episode bij zijn boot stond.

Erg nice scene was

Dexter met Isaac in die bar. Dat deed me wat aan Heat denken, daar zit een scene in dat De Niro en Pacino die elkaars tegenpolen zijn, relaxt een gesprek met elkaar hebben, bijna vriendschappelijk. Erg sterk. Die vibe kreeg ik hier echt.

Oh en het verbaast me niet heel erg dat Isaac homo is. In die eerdere episode houdt hij die foto op een bepaalde manier vast en ik had gelijk zoiets van....euh..was dat misschien zijn vriend? As in lover.

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Volgens mij was dat:
    omdat ze keek welke boten er stonden in de lijst waar de bayharbor butcher zijn boot had en verplaatst leek te zijn. En precies in mei 2007..
    die boot heet ook echt 'Slice of Life'. Of was dat al bekend :p

3. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij al bekend sinds seizoen 1;)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Net pas aan toe gekomen om te kijken. Zeer tof!

Het hele Isaac gebeuren is ook erg goed afgerond. Ik ben benieuwd hoe t verder gaat tussen Dex 'n Deb.

Sowieso tot nu toe 1 van de betere seizoenen in mijn ogen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zoals ik al hoopte wordt het 1 groot zootje. Dexter komt op alle manieren klem te zitten. True de serie blinkt wellicht niet uit in onverwachtse momenten maar er zijn genoeg dingen die ik ook deze keer niet zag aankomen

de kids die nu 3 sterk terug kwamen, Isaac die homo was, Deb die ineens haar liefde voor Dex tegen hem verklaart

En daarnaast is het gewoon tof om te zien hoe sommige heftige dingen gebeuren zoals dat met Hannah en Deb :)

6. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe bedoel je afgerond? Dexter is nog niet van Isaac af.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Voorlopig toch wel? Zo kwam het bij mij wel over.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hell no! :)

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat stukje net weer ff opnieuw gekeken, maar nog steeds komt het zo over. Maar nu ik die preview dit keer wel heb gezien zie ik het ook ja. :+

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Echt een toffe episode weer _0_

Dit was toch wel onverwachts voor mij, terwijl ze een beetje hetzelfde deden met het vorige seizoen, wel jammer dat Viktor nu dood is though.

11. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Was 'ie al een tijdje hoor ;).

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke die had ik niet verwacht dat ze samen gingen werken. Wel een leuke episode ook al gebeurde er veel. Mooi dat Isaac dood wilde gaan bij Viktor. Zaten wel een paar rare momenten in de epsiode. Isaac en Dex hebben al contact met elkaar en zijn ook in Isaac zijn appartement. Maar de 24 uur surveillance was er toen nog. Wanneer hij die eerste gast killed op de schietbaan. Is toch veel te open? Waren nog een paar mensen bezig en hangen zeker wel camera's. Nu gaat de focus zeker naar LaGuerta rest van het seizoen en die vreemde verbrande gasten.

Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik bedoel
    Isaak
    ik was een beetje in verwarring. :+

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond samenwerking niet onverwachts. Was in vorige eps al te merken dat die clubeigenaar Isaak dood wilde. Dexter kennende wil die hem voor zichzelf hebben. Nu hebben Quin en clubeigenaar bonje en zal het niet lang meer duren voordat de eigenaar afgemaakt wordt.
    Vind het gedeelte met LaGuerta beetje saai steeds. Had spannend kunnen zijn, maar nu is het af en toe een flauw stukje tussendoor, waar de spanning snel van af is en het eerder vervelend dan spannend wordt. Nu weer met die oude captain / baas ertussen. Ze heeft Dexters naam allang gezien. Zou beetje suf zijn als ze op het eind een 'ontdekking' doet om weer op Dexter uit te komen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk alleen dat ze probeert een soort van second opinion te krijgen.
    Zal nu wel meer los gaan. Waar het eerst gewoon opbouwend was.

16. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat LaGuerta Dexter al verdenkt, maar het probleem is ze moet het 100% zeker weten voor ze hier mee naar buiten komt. Als ze het mis heeft dan zal ze waarschijnlijk haar baan verliezen ed. Ik ben alleen bang dat dit met LaGuerta weer te lang gaat duren nu ze ineens weer een killer hebben die mensen in de fik zet, voelt een beetje als een 'filler bad guy' en het was ook meteen overduidelijk wie die killer is.

17. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Nou, wie dan? Die gast van Arson? Dat zou echt te makkelijk zijn.

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me toch duidelijk dat ze de sideplot met LaGuerta gewoon als opening gebruiken voor het laatste seizoen. Ik was er al niet vanuit gegaan dat daar dit seizoen nog iets heel spannends mee gaat gebeuren. Dat zal gewoon een cliffhanger worden voor het volgende seizoen en dan kunnen ze die compleet om de ontmaskering van Dexter laten draaien.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Vind wel beetje raar hoe het loopt.
    De bad guy van het seizoen gaat altijd in de laatste episode dood en nu lijkt het wel of ze nog snel ff wat brandmoorden er bij stoppen om het te vullen.

20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zijn er in de laatste paar seizoenen van Dexter te vaak makkelijke dingen gebeurt. Als hij het niet is hadden ze volgens mij geen nieuw persoon geïntroduceerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina