[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Die ene dude die in ene bij die Crime scenes was.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat denk ik ook, zou me in elk geval niets verbazen.

Toffe episode weer, maar....

Vind het jammer dat Isaac dood is nu, want ik begon hem wel te mogen. Die samenwerking tussen hem en Dexter was gewoon gaaf. Maar de scene op Dexter's boot met een doodgaande Isaac was wel heel sterk moet ik zeggen. Hopelijk gaat die clubeigenaar er gauw aan, want ik moet hem echt niet.

Was het nou wederom een dodelijk of giftig ingredient tijdens die scene tussen Hanna en die kale knakker? Want hij was niet meteen dood nadat hij gegeten had van dat hapje eten. Ik dacht even dat zij dood was toen Debra checkte of ze nog in leven was. Beetje zo van..Dexter wil wellicht verder met haar, krijgt nog een kans, maar komt thuis en ze is dood. En dat voornamelijk door haar eigen toedoen met dat ingredient. Maar goed....zo was het niet dus.

Wel beetje apart allemaal dat LaGuerta nu gelijk al lijkt te denken dat Dex BHB is, het gaat allemaal iets te snel vind ik. Maar ja...hij moet toch een keer echt ontmaskerd worden natuurlijk.

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Gewoon peper denk ik hoor.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vind sommige dingen wel jammer:

Isaak vermoordt in een café, drie man. Als een echte hitman, maar kan later niet Dexter vermoorden, omdat hij een deal heeft? Right? Wel interessant dat hij dood ging door iemand anders dan Dex. Die brand-guy is zo overduidelijk dat hij het is, hopelijk komen ze nog met iets verrassends. Dus niet dat hij Hannah in de brand gaat steken, omdat hij een vete krijgt met Dexter. Laat Hannah en Dexter volgend seizoen lekker samen proberen te ontsnappen. En ja, ik ben Hannah fan.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik zie dat met Isaac en Dex als een soort van blijk van respect. Al eerder in het seizoen, niet alleen in die gay-bar, was te zien dat Isaac vrienden had kunnen zijn met Dex. In die bar lijken ze al echt een beetje vrienden te worden en respecteren elkaar. Dan maken ze die deal etc...nee ik begrijp het wel. Ik vind het wel zonde dat ie weg is...want ik vond Isaac echt heel cool.

Hoe denken jullie trouwens hoe Dex gaat aflopen volgend jaar? Wordt ie gesnapt en mag hij brommen? Gaat ie eraan? Of......komt ie gewoon echt weg met alles?
    Komt het er uiteindelijk van dat ie LaGuerta moet omleggen?

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ie gewoon 't loodje legt. Zou wel de serie goed afsluiten iig.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wordt vermoord door Deb, die dan zijn passie voor moorden overneemt en komt dan een nieuwe serie genaamd Deb.

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.355
    En nog een vage twist dat z'n zoontje ook moordlustig blijkt te zijn omdat die toen in de badkamer zat waar z'n moeder lag

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lijkt me leuk!

:p

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Grote kans dat er sowieso iets in die richting gaat gebeuren ja.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, Dexter heeft ook zoiets meegemaakt. In het begin leek het daar nog wel eens naar toe te gaan, dat ie op feestjes andere kinderen beet enzo. Laatste tijd zie je daar niets meer van of is het een braaf knulletje. Denk ook dat ze dat zo moeten laten, anders kan je weer eindeloos doorgaan.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Harrison is al een aantal afleveringen eruit he. Verblijft bij zijn opa en oma toch?

Laatste zin ben ik het mee eens. Hopelijk gaan ze hier niet mee door. Zou zonde zijn.

13. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het toch wel erg grappig dat Dexter en Deb
    in het echt getrouwd zijn geweest maar sinds een jaartje zijn gescheiden, en dat de één nu in de serie verliefd is op de andere
    Toeval? :p

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me niet, alhoewel Deb wel twijfelt aan de grenzen van justitie, heeft zij niet een dergelijk trauma als Dexter in haar jeugd meegemaakt waardoor het bij dex is begonnen. Niet dat het geheel onmogelijk is, zij heeft in de loop van de seizoenen immers ook wel wat meegemaakt (collegas die zijn omgelegd, een vriend die killer was, een broer die er ook een is). Toch weet ik niet of deb het zou kunnen een broer te vermoorden waarvan zij van jongs af aan kinderen mee heeft opgevoed en een band mee heeft, het lijk mij een te groot moreel dilemma. Dit dilemma maakt Dex nu immers ook mee, schijnbaar kan hij een persoon waar hij gevoelens voor heeft niet vermoorden, hoe fout die persoon ook is, en al zullen de gevoelens bij zijn huidige liefde wel verdwijnen en zal hij haar heus wel omleggen, zijn die gevoelens van Deb naar Dex te groot.

Desalniettemin ben ik er wel van overtuigd dat een zeer aantal hoofd en bijpersonen in het laatste seizoen het loodje zullen leggen :eek:

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Wow, dit gaat toch wel wat anders dan verwacht, eigenlijk vond ik dat George best wel snel dood is gegaan, maar ik vond hem zelf niet een heel interessante personage vergeleken met Isaak. Nu gaat het veel meer over Dexter

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Masuka was weer goed _O_.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Haha inderdaad, ik miste hem al een beetje. :+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Word persoonlijk nu. :D
    Dat gedoe met Jimenez wat LaGuerta en Matthews achter kwamen was een beetje te simpel. Ook dat gedoe met Jensen. Iets te toevallig dat ze net die tip krijgen. Reuk naar kersosine. Vraag me alleen af hoe Deb nou wist dat Dexter bij Jensen was geweest. Ze zoomen in op zijn pak maar thats it.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Goede aflevering!

Toch wat verrassingen. Blijkt de brand-murder toch een beetje een filler te zijn. Hannah en Dexter gaat echt nog heel interessant worden. Deb aan de pillen, ik denk nog steeds dat zij na dit seizoen niet meer leeft. Ik vind alles best als Hannah het maar overleefd :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina