1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niiiiiiiice. Dus 30 juni al, dat is zoveel beter dan pas in september! Hoop echt dat ze het een mooi laatste seizoen kunnen geven.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dexter Seizoen 7, 4 eps gedaan, wat een eindbazen seizoen is dit _O_ en ja ik heb gewacht tot alles was uitgezonden. Lekker in m'n eigen tempo alles checken..

_O_

Laatst bewerkt: 18 jan 2013
  3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit 7de seizoen is gewoon te episch...

Ik heb al veel series gezien, o.a van HBO maar echt van alles. Maar dit 7de seizoen van Dexter lijkt gewoon over van alles en nog wat heen te gaan alsof 't niks is.
    + perfecte pace, niet te snel niet te langzaam
    + weer een aantal thema's die erg mooi worden gepresenteerd
    + mooie balans tussen actie en emotie
    + veel toffe personages, en veel interessante ontwikkelingen
    + ik zie geen minpunt ook niet als ik kritisch ga nadenken

Nog 3 episodes en ik kan alweer uitkijken naar seizoen 8 :'-(

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    - Themas gingen nergens over. Sprongen van hak op de tak
    - Teveel emotie die niet thuis hoorde in de serie, die blonde vreselijk irritant. Quinn en zn hoer irritant en niet boeiend.
    - Welke toffe personages :-o . Isaac? Das alles en das de helft van het seizoen
    - Interessante ontwikkelingen? Al die voorspelbare dingen?
    - Een van de meest saaie seizoenen imo

Vorige seizoenen kon ik steeds niet wachten op nieuwe episode. Nu was steeds oh ja er is dexter

Laatst bewerkt: 19 jan 2013
  5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hmm, vond het niet het beste seizoen van Dexter. Zeker ook niet het slechtste. Op het einde kon ik in ieder geval niet wachten op de finale.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    1- er heeft altijd emotie gezeten in de Dexter serie, al bij seizoen één. Over wraak, trots, morele dilemma's met betrekking tot het moorden in het algemeen. Als deze emoties niet in Dexter als serie waren verwerkt dan kon je net zo goed the A- team kijken.. Die blonde is juist awesome, boeiend verleden en ze laat een andere kant van Dexter zien
    2- Dexter is weer boeiend, Hannah is een leuk personage, ontwikkeling van Deb is interessant, de ontwikkeling van die dirty cop is boeiend, die van de battle tussen de assisent van Masuka en Dexter, die van de club baas die Isaak verraad en zo kan ik nog wel even door gaan
    3- Als je hiervoor 6 seizoenen hebt gezien, dan zie je natuurlijk wel waar 't naar toe gaat. Maar dat doet voor mij geen afbreuk aan de ontwikkelingen/ aan hoe interessant ze zijn.
    4- totaal niet mee eens, maar meningen verschillen nou eenmaal hé :)

Edit: thema's
    - zelf acceptatie, in hoeverre je zelf schuldig/ verantwoordelijk bent, loyaliteit, vertrouwen, geld of plicht etc etc.. Het zijn alles behalve originele thema's maar dat geeft niet, ze zijn op een leuke manier in de serie vervlochten.

Het seizoen dat ik hiervoor het vetste vond was de laatste dat
    Rita nog leefde, en de battle die er toen was tussen Dexter en die ene man waarbij kort werd samen gewerkt
    Seizoen 3 of 4 weet 't niet meer precies.. Seizoen 5 & 6 vielen voor mij wat tegen.. En bij seizoen 7 is echt elke ep 200 % genieten _O_

Laatst bewerkt: 19 jan 2013
  7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond het persoonlijk ook het minste seizoen van Dexter. Maar goed, zo heeft ieder zijn voorkeuren mbt een serie of seizoen. :)
    Ben iig erg benieuwd naar het laatste seizoen. Hoop op een volwaardige afsluiter.
    Wel lekker dat ze bijtijds beginnen. Kort erna volgt final van Breaking Bad alweer.

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik durf te wedden als jullie nu nog een keer seizoen 4 kijken dat dit seizoen opeens heel goed lijkt. :9

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien. Maar de nieuwigheid is er vanaf dan. De nieuwigheid is er sowieso vanaf. Dan beoordeel je series ook zo. The Wire en Breaking Bad hebben relatief weinig seizoenen omdat het wow-effect er af gaat. Vorige seizoenen kon ik niet wachten elke week. Niet voor niks wachten mensen tot het seizoen voorbij is. Maar dit seizoen kon het me niet schelen

Laatst bewerkt: 20 jan 2013
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    4 is toch met de Trinity Killer? Dat seizoen is awesome.
    Beste bad guy van alle Dexter seizoenen.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    4 slecht? :eek: Dat was imo één van de beste. 3 vond ik vreselijk met die Miquel, kon die gozer niet uit staan. Maar ook daarover zijn de meningen erg verdeeld, dat is ook wel weer het leuke van deze serie. 7 vond ik ook gewoon heel sterk.

Dexter - Seizoen 1 (2006) 7.0
    Dexter - Seizoen 2 (2006) 7.5
    Dexter - Seizoen 3 (2006) 6.0
    Dexter - Seizoen 4 (2006) 8.5
    Dexter - Seizoen 5 (2006) 8.0
    Dexter - Seizoen 6 (2006) 7.5
    Dexter - Seizoen 7 (2006) 9.0

Zo heb ik ze op WiW staan, kan me er nog steeds wel aardig in vinden. Maar nu na 7 seizoenen ga je meer de charmes ontdekken van eerdere seizoenen en de sterke met de minder sterke punten vergelijken, maar zo heb ik het elke keer ingevuld dus dan laat ik het ook maar zo staan.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb ooit wel eens een paar afleveringen gezien van 3rd Rock from the Sun een jaar of 10/12 geleden en daardoor kon ik die hele Trinity Killer echt niet serieus nemen.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom juist was die zo goed. Hij had iets aardigs over hem heen maar thuis en als die mensen vermoorde was zo totaal ander persoon. Zo eng maar toch bleef je hem ook tof vinden.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Trinity seizoen vond ik gaar en die man vond ik niet boeiend. Het idee van " killer" maar super voor de community deed mij weinig. Dit is iets dat veel misdadigers irl al doen etc. Ik vond het jammer dat na 3 seizoenen ineens
    rita was vermoord

De battle met Miguel vond ik dus echt awesome en btw in tegenstelling tot veel was ik ook blij toen dukes weg was. Irritant geval.

Holy shit, einde van season 7 (MAJOR SPOILERSSS!!!)

Ik hoopte dat Dexter en Hannah, dat dit wat zou kunnen worden. Maarja toen DEB maar bleef doorgaan, toen moest het wel mis gaan. Maar het einde, dat La Guerta wordt neergeschoten door Deb... Lekkere cliffhanger weer, en de politie weet door de oproep van Deb dat ze wat te maken heeft met de dood van de kapitein.

De Hannah verhaallijn is al niet meer zo boeiend, je merkt nu wel echt dat de serie het wil afsluiten.. Ben benieuwd hoe, sowieso zal het weer voor veel verschillende meningen zorgen

Laatst bewerkt: 20 jan 2013
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zo seizoen 7 ook afgekeken! Leuk seizoen!

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vorige maand aan begonnen, vond het eerst niet echt heel bijzonder. Gegeven moment mee gekapt, maar had nog maar vier EP's te zien van S01. Uiteindelijk toch bekeken en opeens toch wel hooked aangeraakt. Net klaar met S02E07, moment dat Dexter een kopstoot aan Doakes geeft _O_. Vooralsnog een 7,5/8 serie, maar zeker vermakelijk.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Blijft het ook wel een beetje, met uitschieters in mijn ogen van seizoen 4 en 7. Zeker wel een goede serie!

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Season finale van S02 was dik, nice.
    Oh en Mike uit Breaking Bad. :D

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;). Seizoen 4 wordt heel goed.

20. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Season 7? Echt de meest waardeloze season. Hoef season 8 ook niet meer te zien. Ik dacht na season 6 dat het niet meer veel slechter kon, maar ze hebben zichzelf overtroffen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina