[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.101
    Had het inmiddels ook al ontdekt, maar alsnog bedankt. Episode 9 is in elk geval niet slecht, bevalt me eerlijk gezegd wel en de ratings van episode 10 op IMDB ligt 8 tienden hoger, toen ik een aantal uren geleden keek, dan episode 9.

Ze wisten denk ik ook wel dat dit op de huidige wijze niet langer door kon gaan. Een film die op IMDB tussen de 6 en 7 krijgt kan nog best vaak goed zijn, maar een episode van een serie is dan vaak kut.

Beide episodes na de mid season finale nu boven de 7, redelijk ruim ook. Alsnog die gast ontslaan waar we het eerder over hadden, dat heeft veel te lang geduurd met hem. Als hij een eredivisie trainer zou zijn geweest, was die al lang ontslagen.

2. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    2.101
    Ep 11 ook gezien. Viel niet tegen. Volgende week gaat leuk worden vermoedelijk. Ratings in de 2e helft van het seizoen zijn ook flink omhoog gegaan en dat zie ik ook terug aan de kwaliteit van de episodes na de mid season finale. Benieuwd waar dit seizoen eindigt, en belangrijker, met wie. :)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    2.101
    Episode 14 gezien. Shit is weer behoorlijk op de rails. 8.5/10

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    2.101
    Fijne aflevering weer:
    Simon eindelijk dood en aan het hek gehangen als Walker. Dwight zijn plannen en bewegingen zijn ook al ontdekt door Negan, nadat een Savior onverwacht terug kwam. Die leeft waarschijnlijk ook niet lang meer. Volgende week finale, omdat Negan de persoonlijke brief van Carl compleet naast zich neer legt. In ieder geval mag er van mij nu best wel een einde aan de serie komen, maar in oktober begint seizoen 9 alweer en vooralsnog is er gelukkig geen seizoen 10 aangekondigd.

5. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    82
    Was een erg toffe aflevering.

Back on track!

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    2.101
    Misschien wel de slechtste seizoensfinale in een serie ooit, zeker in The Walking Dead:
    Negan die zijn strot opengesneden krijgt door Rick, bijna doodbloed, wat te zien is, maar vervolgens gered word voor dat grotere plan van Carl.
    Maggie die dat niet trekt en vervolgens met de Hiltop mensen Jesus en Daryl gaat samenspannen tegen Rick en de rest, die in de meerderheid zijn door de walk over Saviors en die Sea side mensen.
    Seizoen 9 gaat dus over de strijd van Maggie, Jesus en Daryl die Rick en Michonne dood willen hebben?
    Maggie haar baby moet wel dood zijn, niets van te zien nog.
    En dan tal van kleine dingetjes die deze episode en zeker het laatste seizoen toch tot een Hel hebben weten te maken. Werkelijk ongelooflijk als je dat vergelijkt met seizoen 3 bijvoorbeeld.
    En gek genoeg wil ik nog wel weten hoe dit eindigt. Maggie is echt een achterlijke trut namelijk. 8)

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Active Member

Leuk Bevonden:
    806
    hoe negan z'n keel wordt doorgesneden is true to comic. Vond wel prima. Maggie gebeure is weer typisch geforceerde drama

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    835
    Vond het wel prima episode tot inderdaad die onzin met
    Maggie, Jesus en Daryl.
    Echt geen behoefte aan
    een nieuwe strijd
    in deze serie, eigenlijk helemaal geen zin aan nog meer uitmelkerij van de serie.

Deel Deze Pagina