1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar is Carl!?

     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet in dat fucking huis.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand die de comics ook heeft gelezen, hoe ver denk je dat ze gaan met de serie. Die comics zijn wel erg zwaar
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Klopt, en daar zul je ook niet veel van terug gaan zien in de tv-serie. Dat kan ik je verzekeren. De verhaallijnen zijn sowieso al niet helemaal gelijk natuurlijk. Zonde want de Prison/Woodbury arc is het hoogtepunt uit de comic.

    S3 trailer:

     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2012
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH, Merle is weer terug! :D

    Ik heb ook de comics gelezen en het wijkt redelijk ver af van de comics ja. Maar goed, ik kijk alsnog met veel plezier naar de TV-serie, ook al weet ik alles van het verhaal sinds ik de comics heb gelezen. :9
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben nu pas met seizoen 2 bezig, wilde eigenlijk nog wachten op de bluray rips

    maar tot nu toe valt het me niks tegen, had veel matige reacties gelezen maar tot nu toe is het allemaal best vermakelijk.

    Ik denk dat ik het tot nu toe beter vind dan de laatste eps van seizoen 1. Alleen die Carl en Lorie mogen wel snel gepakt worden
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Brute shit! Net de finale gezien van season 2, slap einde maar kijk nu wel uit naar season 3! Dat jochie Carl mogen zo opsluiten samen met die irritatie lul uit "Real Steel". Wat een drama van een personage zeg, maar top dat Merle terug is ik kan niet wachten.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    In relatief korte periode seizoen 1 & 2 gezien. Erg vette serie. Zelf genoot ik meer van seizoen 2 dan van seizoen 1 wat vooral komt omdat ik de setting van seizoen 2 erg leuk vond. In Left 4 dead was ik ook gek op de levels in het bos/ op de boerderij.

    Carl vind ik wel een tof ventje, een mini cowboy. Ik vind het wel jammer hoe seizoen 2 eindigt, het constante conflict tussen de twee personen vond ik juist wel leuk om te zien.

    En Merle, wie zegt dat hij echt een rol gaat spelen? Misschien zijn het weer de waanbeelden van Daryl.. :eek:
     
  10. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 1 juist beter door de spanning, want in 2 hebben ze toch meer een veilige haven daar op die boerderij. En 2 is ook meer gericht op het ontwikkelen van de personages.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oktober toch alweer.

     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat nu wel snel moet ik zeggen. Ik weet nog dat ik bij de season 2 finale episode dacht van "jeetje, oktober duurt nog zeven maanden...". Daarna ben ik de comics gaan lezen in april en sindsdien is het gewoon wachten tot de volgende maand. :)
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Om "The Walking Dead" te promoten, liep er laatst een zombie verkleedt als president rond in Amerika. Kan er even geen filmpjes over vinden, maar was wel geinig om te zien. Hij heette ook echt "President Zombie" en had zelfs een first lady bij zich. Echter was zij "normaal" :p
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de comics de moeite waard?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    deze?
     
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso! Het zijn echt meeslepende en goede comics. Ik heb ze een paar maanden geleden gedownload en op m'n iPad gelezen, en man, wat mis ik ze nog af en toe... Het is echt zo veel leuker en beter dan de TV-serie en de TV-serie is al goed i.m.o.!

    Maar denk wel goed na als je ze wilt kopen. Volumes zijn vaak zo'n €10 per stuk, dat vond ik echt te veel geld. Zeker als je weet dat er onderhand al 16 volumes zijn (#17 komt in december), dan kost het je dus al ongeveer €160. Aangezien ik stripboeken/comics bijna nooit meer opnieuw lees, vond ik het echt te veel geld... ;)
     
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was aan het twijfelen om ze te kopen, maar het wordt zo wel erg duur. Ik heb ze nu gedownload en heb nu de eerste 5 uitgaves gelezen. Ze zijn inderdaad goed!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er goed uit. :)

     
  20. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd naar de rol van betekenis die de Governor gaat krijgen, door het lezen van de comics.

    Spoiler issue 33:
    Die martelpartij van Michonne was gewoon echt ziek, niet normaal wat zij allemaal deed. Zelfs voor een zwart-wit comic zag het er nog gruwelijk uit!
     

Deel Deze Pagina