Heerlijk dat het over twee weken weer begint! Hawaii Five-0 en Sons of Anarchy zijn net weer begonnen, morgen beginnen Dexter en Homeland weer en over twee weken dus weer The Walking Dead!
The Walking Dead S03E01 HDTV x264-2HD Ben afgehakt na de 4de ep van seizoen 2 mischien maar weer oppakken binnekort. Of is het nog zo gaar als begint van het 2de seizoen?
Beetje veel idd, ik ben alweer gestopt met Homeland en Boardwalk empire. Die komen wel aan de beurt als de rest weer afgelopen is
Ik wil hem graag zien, maar ik ben nog aan het wachten op de 720p WEB-DL, omdat dit bij seizoen 2 duidelijk betere kwaliteit was.
Erg sterke eerste aflevering. Paar rare keuzes van die gasten weer, maar daar moet je even doorheen prikken. Wel veel actie, lekkere locatie (en daar komt er binnenkort nog eentje bij) en sterk einde. Budgettair gezien is het vast niet mogelijk dit niveau vast te houden dus het zal binnenkort wel weer even inkakken om richting season finale weer los te gaan, maar dit is veelbelovend.
Ja ik snap enkele keuzes weer niet.. Maar zal wel.. Ben benieuwd in hoeverre ze de comics dit seizoen gaan volgen.. Want als ze echt alles gaan doen in de serie wat er daar gebeurd dit seizoen Klik als je comics hebt gelezen: Spoiler In de comics werd iemand zn been er ook afgehakt om hem te redden, maar deze overleed uiteindelijk.. Kan iemand me ff zeggen wie dit ook alweer was
First tought: Spoiler Eindelijk silencers, snap niet dat ze deze nooit eerder hebben weten te krijgen. En Carl is gelijk een stuk awesomer nu hij ook meedoet in de gevechten tegen de walkers.