1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    + Lekker veel zombies
    + Lekker rauw ook
    + Nieuwe Rick is baas. Niet nadenken maar doen
    + Michonne kan leuk worden.

    - 8 a 9 maanden rondjes rijden en dan pas de gevangenis tegenkomen. Ze zaten er praktisch naast aan het einde van seizoen 2
    Heb het gevoel dat ze gewoon 9 maanden wilden overbruggen. Om die zwangerschap van Lori een issue te maken.
    - Ooit gehoord van recoil op wapens?
    - Iedereen kan een headshot maken met ieder wapen. Dat lukt een militair niet eens iedere keer

    Overal blijft zombies killen leuk. Maar bijvoorbeeld die minpunten zullen er altijd voor zorgen dat het niet een top niveau show word.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een leuke voor degene die issue 100 van de comics al hebben gelezen:
    [​IMG]
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kunnen we aub die comics stuff uit de serie topic houden? :)
    Zelfde was steeds met Game of Thrones. Apart topic is beter voor dat. :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Agree, vind het moeilijk irritant om steeds op te letten of ik niet per ongeluk op een comic spoiler druk of niet.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nog steeds geen topserie, maar ik wil in ieder geval doorkijken. Dat was heel seizoen 2 eigenlijk niet :9
     
  7. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij spoilers over de comics wordt dit altijd genoemd en de comics verschillen best wel veel van de serie. Ook zijn er hier denk ik te weinig mensen die de comics lezen om een apart topic ervoor te maken.
     
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Dan doet iedereen het maar zo:

    COMIC
    hoeroehoerehoeblabla
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Staat er toch bij. Zie het probleem dan niet

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Topictitel zegt niet voor niets TV-USA ;)

    Maar een vette aflevering, die laatste scene was echt brrrr. Heb alleen een onderbuikgevoel dat we nu weer eindeloos scenes in de nieuwe locatie gaan krijgen. Al is de nieuwe side story misschien nog wel interessant.

    Vond het wel mooi
    toen Hershel Carl een soort aardig wegsommeerde bij zijn jongste dochter :lol: Ach nu moet hij met een been door het leven.

    Ook mooi om te zien dat Rick nu gewoon die vrouw van hem afkapt, geen dramaqueen gezeur.. daar werd ik in season 2 zo ontzettend moe van.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok dan. Wij zijn in de EU. Dus mogen we ook niet discussieren. Zeikerds. Alsof je in Naruto anime topic niet over manga zou mogen praten. Of in Dexter topic niet over de boeken ofzo. Je mag toch heus wel vergelijkingen naken of speculeren zolang je maar duidelijk aangeeft

    Speciaal voor jullie:

    Alleen klikken als je de comics hebt gelezen:

    ik ben benieuwd hoever de serie gaat in vergelijking met de comics, Michonne en Governor, Lory, Rick en governor. De prisoners die nog in die gevangenis zijn.

    Ik schrijf niet wat er gebeurt omdat de zeikerds hier niet altijd hun klikvingers bij zich kunnen houden en geen onderscheid kunnen maken tussen comic spoilers en serie spoilers.

    Ik weet niet wat ik moet verwachten van dit seizoen. Begin vorig seizoen was ook mehh. Had wel een dubbele begin ep mogen zijn dit trouwens

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  12. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Comic Spoiler
    Ik vond het deel met Woodbury erg vet, dus ik hoop dat dit ook zeker zo goed wordt gedaan in de serie en ik vraag me af hoe ze de marteling door Michonne erin gaan verwerken. Toen ik haar zag in de laatste episode van seizoen 2, leek het mij een matig character, maar daarna ben ik de comics gaan lezen en nu vind ik haar best wel tof. Over de andere prisoners: Axel was voor mij de favoriet en deze zit gelukkig ook in de serie. Alleen ziet hij er in de serie iets minder tof uit in hoeverre je hem nu hebt kunnen zien.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ook meh? Ik vond dit een toffe aflevering hoor. Beter dan vorig seizoen in ieder geval. Beginscene was heerlijk onheilspellend. Tof dat ze eindelijk eens een scene hebben waarin niet gepraat wordt, bij survivalseries of films hoeft dat vaak helemaal niet. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de rest van dit seizoen.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mja ik irriteert me aan het gebrek aan detail. Misschien geen goede woordkeus "ook meh", want het is nog te vroeg om oordeel te hebben.

    Ze doen weer domme dingen, Carl is ineens stoer en toughguy en knalt zonder probleem alleen maar headshots. Plus is hij ineens de man en moet ie op die chicks passen.

    Vervolgens komen die zombies met die riotmasks ofz en weten ze niet wat ze moeten doen en steekt Maggie 1tje onder zn helm en ineens doen ze zo verrast alsof ze dat niet direct zelf konden bedenken.

    Als dit zo een topserie moet zijn moeten ze echt op details gaan letten. En niet weer oneindige shotgun bullets, Lory die zomaar ergens heen rijdt om in een ongeluk terecht te komen terwijl ze dr kind achterlaat en zelf ook zwanger is etc.

    Daarom ben ik benieuwd hoe ver ze gaan dit seizoen. Vorig seizoen al best ver met zombie Sophia

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Begin scene was idd goed. De groep is nu ook minder irritant. Ze werken samen en er is minder gejank.
    Ook dat met Hershel was gewoon goed. Ze hadden gewoon van tevoren afgesproken als dit gebeurd doen we dat. Vorig seizoen hadden ze daar nog 10 min over lopen zeuren.

    Maar idd sommige dingen zorgen ervoor dat het geen echte top serie is. Ik bedoel is het nou zo moeilijk om recoil van wapens erin te stoppen. Ben geen expert maar dat valt mij zelfs op.
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    als de comics volgen......
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik neem die minpunten op de koop toe nu als het verder zo blijft als deze ep :+ In seizoen 2 wilde ik er echt mee kappen, aangezien het veels te irritant werd.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat bedoel je precies

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  19. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Comic Spoiler
    Mishandeling van de Governor
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee wat hij bedoelt met "als de comics volgen"

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina