Flikker nou op met die comics Is vast een eigen topic voor en anders maak je er toch gewoon even snel eentje aan?
In the comic .... Was vette ep ja. We weten natuurlijk allemaal wel wie in de bosjes zat denk ik Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Nou zeg dat wel,.. en die Lorie knippert niet eens met haar ogen als hij Spoiler suggereert om die andere overlevenden dood te maken Begin zo langzamerhand te denken dat die walkers zo slecht nog niet zijn
Comic Spoiler Spoiler Mensen van Woodbury toch? TV Spoiler Spoiler Het was een goede aflevering. Carl wordt eindelijk eens volwassen. Ik vind het alleen jammer dat de gevangenen zo snel uitgedund zijn, gelukkig heeft Axl het overleefd. De Idiot Award gaat toch naar Lori voor het uitvoeren van mond-op-mond op iemand die elk moment in een zombie kan veranderen. Al ben ik wel blij dat ze daarmee Hershell heeft gered.
Nee ik doelde meer op die broer van Daryl. Je weet gwn dat hij terugkomt. Niks met comic te maken. Dat comic zei ik voor de grap Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Spoiler Tot nu toe zeer verfrissend dit seizoen. No nonsense. Hoop dat Rick niet te soft word nu. Heerlijk hoe die gevangenen werden aangepakt (ook al waren ze een beetje dom en blijf ik het raar vinden dat ze in 10 maanden niks gedaan hebben. Tralies en gesloten deur my ass.) Carl is me een beetje te bad ass. Te groot verschil met vorig seizoen. Leuk en aardig maar met 1.50 twee walkers gaan aanvallen. Moet die hoog springen voor het hoofd.
Spoiler Carl heeft z'n pistool met demper. Springen niet nodig. Tot op heden bevalt dit seizoen erg goed. Carl komt zowaar eens goed uit de verf. Beetje te grote verandering als je het mij vraagt, maargoed.
Spoiler Zelfgemaakt door de groep / Rick I guess. Same here, nooit eerder gezien. Het principe had ik al wel in de film Shooter gezien. Daar had Mark Wahlberg een plastic flesje als silencer. Totaal geen idee of het daadwerkelijk kan / werkt.
Spoiler Ja dat kan wel maar dan moet er ook zand in zitten of zoiets. Spoiler Lol btw die van Rick is een flashlight. Ik zag die kop eerst niet.
Ik zag op Reddit een plaatje voorbijkomen waarin ze laten zien, hoe dit mogelijk is. Ik kan het nu alleen niet vinden omdat Reddit down is.